به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

سامری: امیدوارم با عبدالله ویسی به توافق برسیم

سامری: امیدوارم با عبدالله ویسی به توافق برسیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر با بیان این‌که در مدت زمان سرمربیگری اکبر میثاقیان تنها 10 امتیاز کسب کردیم که این نتایج از نظر من، هیات‌مدیره و هواداران واقعا خوب نبود و در نهایت همکاری‌مان به پایان رسید، گفت: با توجه به این‌که ویسی یک مربی بومی با تفکرات بومی‌ است، می‌تواند به سیستم ما کمک کند و صددرصد از گزینه‌های اصلی ما محسوب می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، امیر سامری در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا در خصوص قطع همکاری با اکبر میثاقیان سرمربی این تیم اظهار کرد: آقای میثاقیان مربی بزرگی است ولی قسمت نبود که با این مربی نتیجه بگیریم. در مدت زمان حضور او تنها 10 امتیاز کسب کردیم که این نتایج از نظر من، هیات‌مدیره و هواداران واقعا خوب نبود و نگران کننده بود.

وی ادامه داد: به هر حال دیدیم اگر بخواهیم به همین شکل ادامه دهیم، حتی ممکن است تیم مجددا به لیگ دو سقوط کند و روز گذشته طی جلسه‌ای که با آقای میثاقیان داشتیم، به صورت دوستانه و توافقی این همکاری به پایان رسید.

مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر گفت: روز اولی که با آقای میثاقیان صحبت کردیم، هدف‌مان صعود به لیگ برتر بود و امکانات و بازیکنانی که جذب شد نیز برای رسیدن به این مهم بود و اصلا به گزینه سقوط فکر نمی‌کردیم و برای همین در پی این نتایج شهر ملتهب بود و هیات‌مدیره رضایت نداشت. ما مشکل خاصی با آقای میثاقیان نداریم و در نهایت برای فسخ دو طرفه به توافق رسیدیم.

وی در خصوص گزینه‌های جدید برای سرمربی‌گری این تیم هم خاطرنشان‌ کرد: چند گزینه بومی و غیربومی مطرح هستند و فکر می‌کنم طی یکی دو روز آینده جلسه معارفه سرمربی جدید برگزار شود. به گزینه خارجی فکر نمی‌کنم و صلاح را هم در این مورد نمی‌بینیم.

سامری در پاسخ به این سوال که گویا عبدالله ویسی در یک ماه اخیر از گزینه‌های اصلی هدایت تیم در لیگ دسته یک کشور بوده است و آیا همچنان جزو گزینه‌های اصلی سرمربی‌گری محسوب می‌شود؟ گفت: بله، همچنان از گزینه‌های اصلی است. ما مدتی پیش مذاکرات خوبی با ویسی داشتیم ولی متاسفانه در مقطعی قطع شد. من به دنبال گزینه غیربومی نیستم و اگر مجبور شوم، گزینه غیربومی را انتخاب می‌کنم. انتظار دارم ما خوزستانی‌ها به یکدیگر کمک کنیم و با توجه به این‌که ویسی هم یک مربی بومی‌ است، می‌تواند به سیستم ما کمک کند و صددرصد از گزینه‌های اصلی ما محسوب می‌شود. علاقه‌مند هستم این مربی بومی با تفکرات بومی، سرمربی‌گری کارون اروند را بپذیرد.

وی در خصوص انتقادات بسیاری که نسبت به کارون اروند خرمشهر مبنی بر غیربومی بسته شدن تیم وجود دارد نیز عنوان کرد: با توجه به این‌که پس از 30 سال خرمشهر تیمی در لیگ یک کشور دارد، کمی هواداران ناراحت هستند که چرا از بازیکنان بومی در تیم استفاده نشده است که باید بگویم آن‌ها نباید اکنون ناراحتی‌شان را به ما ابراز کنند و باید ناراحتی‌شان را به کسانی منتقل کنند که در چند سال اخیر فوتبال خرمشهر دست‌شان بود ولی هیچ مسابقه باشگاهی و استعدادیابی در خرمشهر نداشتند.

مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر افزود: وقتی در طول سال،‌ یک مسابقه باشگاهی در خرمشهر برگزار نمی‌کنیم، مربی تیم ما چگونه باید بازیکنان بومی خرمشهر را ببیند و انتخاب کند؟ قرار است تمامی اتفاقات در یک تست سه چهار روزه اتفاق بیفتد که در آن زمان هم بازیکن ممکن است از نظر روانی آن‌قدر دچار استرس شده باشد که نتواند توانایی‌های خود را به سرمربی تیم نشان دهد. به هر حال چنین مواردی باعث می‌شود که یک تیم کاملا توسط بازیکنان بومی بسته نشود. اکنون هم برای نتیجه‌گیری همه باید کنار هم باشیم.

وی افزود: ما در لیگ دو نیز با آقای علوی که یک مربی بومی بود کار کردیم و واقعا او برای لیگ دو خیلی خوب بود و به نظرم برای لیگ یک، جوان است و نیاز به کسب تجربه بیشتر دارد که بر همین اساس هم پیش از حضور در لیگ دسته یک کشور از او خواستیم که به عنوان دستیار اول سرمربی در تیم کار کند ولی متاسفانه نپذیرفت. ان‌شاءالله با کسب تجربه بیشتر در سال‌های آینده بتوانیم از این مربی استفاده کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
1
0
اقای ویسی عاااالیه تو استقلال خوزستان برامون خیلی زحمت کشید قهرمانی لیگ و گرفتن سهمیه اسیایی و زحمات پارسال حفظ سهمیه لیگ برتری با دست خالی فراموش نمیکنیم. البته بنظرم اقای ویسی نباید بره لیگ یک بنظرم ویسی و یزدی تنها مربیای خوزستان که لیاقت لیگ برترو دارن
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
1
تصمیم باشگاه خرمشهر روز اول اشتباه بود بجای میثاقیان باید مربی بهتری اول لیگ انتخاب میشد تا کار به اینجا نکشه
مربیهای بیسواد پیرهن مشکی تیمای خوزستانو نابود کردن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
خداروشکر میثاقیان اخراج شد نتایجش فاجعه بود هربازی 3 گل میخوردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
بحث بومي و غير بومي همه جاي دنيا منسوخ شده و طرد شده است محمود فكري غير بومي نفت رو به ليگ برتر اورد دست نشان غير بومي ابادان رو به ليگ برتر اورد.منم اينه مربي كارش رو بلد باشه
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
1
0
به به اما فکر نکنم ویسی بیاد کاشکی بیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
1
ویسی و سامری نمیتونن باهم کار کنن چون هرکدوم میخواد اختیارات کامل دستش باشه پس به تفاهم نمیرسن
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
مرد مومن !بیاید لیگ برتر که چه بشه بی پولی ابرو ریزی انقدم تو بوق کرنا نکنید .امیدوارم نیاید و همه تیمهای خوزستان من جمله فولاد که که یکم از بقیه بیشتر دوسش دارم برن لیگ ۲. یا نباید تیم بیاد بالا یا مثل شیر بیاد. خداییش اینا تیمن که داریم .نفت Mis. نفت ابادان. استقلال و...
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
0
بنظر من خوزستان فقط باید دوتیم تو لیگ برتر داشته باشه مسخره بازیا چیه هی تیم میفرستیم لیگ برتر ک چی بشه بیشتر استانا حتی تیم لیگ 1 هم ندارن اونوقت ما هرشهری ی تیم لیگ برتر داریم خب اینطور نمیشه بزارین ب دوتیم رسیدگی بشه نتیجه بگیرن ما الان چارتیممون ضعیفن همشون پایین جدولن
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
1
عزیزان اشتباه نکنیم،،، ما این تعداد تیم داریم دیده نمیشویم اگه نصفمون کردن که دیگه هیچ،،،، جمله معروف اون مدیر فلان یادتونه که گفت باید کاری کنیم که نیوسایت هم مثل حصیرآباد شود،،، نگفت حصیرآباد مثل نیوسایت صاحب امکانات شود،،،، بله حضرات دوست دارند مارا نصف وبعد نصفه نصف وآخر هیچه هیچ شویم،،،، عزیزان هزارداستان در این داستان نهفته است،،،، نه اشتباه نکنیم خوزستان باید پنج تیم داشته باشد،،،
علی صفیرزاده سلامتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
1
0
بنظرم سید کوروش موسوی مربی خوبیه واسه کارون اروند هم بومی هم خوب میتونه جوانان بومی رو کشف کنه،پیش از این امتحانشو پس داده و مربی با تجربه ایه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
1
0
اگه همینا هم نباشن دیگه اسم خوزستانم نمیارن ب شهرای ما ک نمیرسن لااقل این تیمها ۱ صدم درصد مثل خار تو چشم دشمنانمون باشن تمام مشکلات از مدیران و بالا دستی هاشونه اونم برای پول بیشتر وحفظ شغل و مقام وگرنه تیمها چ گناهی کردن گول این دلالهای تلوزیون را نخورید مخصوصا شبکه ورزش
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
1
0
ویسی اگه‌ میخواست بره دست یک الان مربی خونه به خونه بود
rama
|
Netherlands
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
0
تو حرفاش هزار بار گفت بومی و غیر بومی
اخه شمایی که مدیر عاملی اول برو یه دوره مدیریت یاد بگیر.مدیریت یعنی استفاده از بهترین ابزار برا نتیجه گیری
نه استفاده از ابزار بومی برا درست کردن جمع خانوادگی و بومی
مربیگری خاله بازی نیست که فقط بومی بودن و نبودن توش ملاک باشه.
درضمن شمایی که هنوز یه سال نیست تو لیگ یک اومدین هنوز بلد نیستی یه باشگاه برا تیم شدن نیاز به زیرساخت داره
تا حالا نشنیده بودم برا انتخاب مربی بومی بودن از مهم ترین شرایط باشه
به نظرم باید تعداد تیمهای لیگ برتر بشه 12تیم
فقط 12تیم اول لیگ لیاقت بودن تو لیگ برتر رو دارن 4تای دیگه باید بیفتن
لیگ برتر شده خاله بازی
چرا تیمهای قوی فقط استقلال و پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و ظوب اهن هستن
چون بقیه تیما فقط ادای فوتبالو باشگاه بودن رو دارن در میارن و باشگاه نیستن قهرمانی هم فقط برا ایناس چون لیاقتشو دارن
ما باید فقط دنبال بومی و غیر بومی بودن سرمربی باشیم و زیاد بودن سیاهی لشکر