به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

بغلانی: نفت آبادان به اندکی شانس نیاز دارد

بغلانی: نفت آبادان به اندکی شانس نیاز دارد

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم صنعت نفت گفت: داور چهارم هیچ دلیلی برای اخراج من نداشت و فکر می‌کنم، چون پنالتی فولادی‌ها را برگردانده بود برای این که آنها اعتراض نکنند، دستور اخراج مرا صادر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، حسین بغلانی در بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان قبل از ورود به زمین از سوی داور اخراج شد. این حرکت دقایقی از بازی را تحت‌الشعاع قرار داد، ولی از آن جا که در آخرین لحظات بازی رخ داد، تاثیری در نتیجه بازی نگذاشت.

حسین بغلانی در این مورد اظهار داشت: من نمی‌دانم چرا داور چهارم با من این کار را کرد. من لب خط در حال صحبت با مربی خودمان بودم که یک مرتبه داور چهارم با صدای بلند به من گفت: بیا کنار، لب خط ایستادی. جای خط آفساید گیری ایستادی. اول فکر کردم بازیکنان خودمان هستند ولی وقتی به سمت صدا چرخیدم، دیدم داور چهارم است. وقتی دیدم داور است به او گفتم چرا اینطور حرف می‌زنی و فریاد میکشی اما جوابی نداد تا این که برگشتم عقب و او هم آمد لب خط. قبل از این که تابلو تعویض را بالا ببرد به من گفت: فکر نکن اینجا کوچه خودتان است، پررویی می‌کنی! خدا را شکر همه این چیز‌هایی که گفتم در فیلم مشخص است.

وی ادامه داد: من هم به حالتی دوستانه دست روی کمرش گذاشتم و گفتم من می‌گویم چرا اینطوری با من حرف می‌زنی. اما در واکنشی عجیب‌تر به من گفت، حالا برو به زمین می‌گویم اخراجت کند تا سریع برگردی بیرون. نمی‌دانم داور چرا این رفتار را می‌کرد و در همان لحظه گفتم مشکلت با من چیست؟ در همین لحظه داور به ما نزدیک شد و کمک به او گفت: اخراجش کن، اخراجش کن! خدا را شکر که ناظر بازی زکی‌پور در کنار ما بود و همه این صحنه‌ها را دید و شنید. من به او گفتمر شنیدی چه گفت، من حرفی زدم؟ که او به من گفت: حواسم هست و همه را شنیدم. این هم داستان ما بود.

بغلانی افزود: نمی‌دانم داور می‌خواست خود را نشان دهد و یا قصد داشت پنالتی که داور برای فولاد گرفته بود و او برگرداند جبران کند. فرض کنیم من بی احترامی کرده باشم. نهایتا یک کارت زرد باید می‌داد، ولی کارت قرمز مستقیم را به چه عنوانی گرفتم نمی‌دانم. من به دوربین برنامه‌های تلویزیونی هم بعد بازی گفتم اگر بی احترامی کرده باشم عذر خواهی می‌کنم، ولی من حرفی نزدم که به خاطرش معذرت خواهی کنم. حتی ناظر بازی به داور چهارم می‌گفت: بس است دیگر. اگر من حرف بدی زده باشم چرا به من تذکر نمی‌داد.

وی در خصوص این که بعد از اخراج بازیکنان دهان او را گرفته و به رختکن هدایتش می‌کردند گفت:من هیچ ناسزایی نگفتم. بچه‌ها دهان مرا گرفتند و می‌گفتند دیگر چیزی نگو و به رختکن برو. می‌ترسیدند دعوایمان بشود و داور و ناظر برایم گزارش رد کنند. حتی بعد از بازی هم می‌خواستم از داور و کمک‌هایش بپرسم چرا با من این کار را کرد، ولی اعضای تیم اجازه ندادند. اگر درگیر شده بودم که حق داشت اگر فحش داده بودم باز هم حق داشت، ولی ناظر کنار من بود و دیدی که کاری نکردم. من خصومت شخصی هم با او نداشتم اولین بار بود او را می‌دیدم. باز هم شانس آوردم داخل زمین نرفتم و قبل از ورود داور اخراجم کرد!

بغلانی در مورد این که چرا در آخرین دقایق بازی فرصت بازی پیدا کرد گفت:من به نظر مربیان احترام می‌گذارم. سرجیو را هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی دوست دارم. فکر می‌کنم شاید تصمیم درستی گرفته که به نفع صنعت نفت است. البته از نیمکت نشینی و بازی در دقایق پایانی راضی نیستم و قطعا ناراحت هستم، ولی به خاطر تیم سکوت می‌کنم. سرجیو دوست من است و می‌دانم عمدی در کار نیست. از طرفی چند هفته پیش مصدوم شدم و برای رسیدن به مرز ایده آل به زمان نیاز دارم. از طرفی تیم برنده شده بود و سرجیو نمی‌خواست به ترکیب تیم برنده‌اش دست بزند. شاید تحمل چنین جوی برای یک بازیکن سخت باشد و به آینده خود فکر کند، ولی من به صنعت نفت هم فکر می‌کنم.

وی با اشاره به تساوی دیگر در کارنامه صنعت نفت گفت: قبول دارم تیم ما خیلی مساوی می‌گیرد، ولی این پوئن مثبتی است. وقتی تیم ما عقب می‌افتد و می‌جنگد و بازی را به تساوی می‌کشد خوب است. ما اگر کمی شانس داشته باشیم همه چیز درست می‌شود. ما هوادارانی داریم که از دقیقه اول تا آخر تشویق می‌کنند. حضور آنها انگیزه است و وضعیت صنعت نفت هم از این بهتر می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
0
1
آقای بغلانی شما داوری را فراموش کردید ما ب نگاه متغیر داوران ب تیمهای خوزستانی احتیاج داریم
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
0
1
تلویزیون نشون داد اون موقع داد میزدی سر داور چهارم واسه تعویض که تند باش تند باش با پرخاش شدید... رفتار که حرفه ای نباشه همین میشه
فریدون
|
Canada
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
آقای بغلانی اینکه باعصبیت باداور برخوردکردی بخاطر تاخیر همه دیدند اما کلمات پخش نشد،،،، بنظرم هربازیکنی که بخاطر خودش نه منافع تیم کارت بگیرد باید جریمه مالی شود،،، البته مدتهاست دراروپا نهادینه شده،،،،
فریدون
|
Canada
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
آقای بغلانی با آنکه مدتهاست ترا که ازآکادمی نفت آبادان به فوتبال معرفی شدی وهمواره دراین باشگاه ادامه دادی دوست داشته ام،،، اما بخاطراینکه فراموش کردی پیراهن تنت ازآن همه خوزستانی هاست وبی جهت کارت قرمز گرفتی. حقا مستحق جریمه ای،،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها