به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس/توزیع مجانی کارت قرمز در دربی خوزستان

عکس/توزیع مجانی کارت قرمز در دربی خوزستان

خوزستان اسپورت- مدافعان تیم‌های فولاد خوزستان و نفت آبادان با دریافت کارت قرمز از حضور در بازی بعدی تیم‌هایشان محروم شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تعداد زیادی از کارت‌های زرد و قرمز که در لیگ ایران از جیب داوران خارج می‌شود، ناشی از بی‌احتیاطی یا حرکات بی‌مورد بازیکنان شاغل در این لیگ دارای پسوند حرفه‌ای است. کارت‌هایی که به اصطلاح فوتبالی‌ها مفت و مجانی نصیب بازیکنان می‌شود و نمونه‌ای از آن‌ها را در بازی روز گذشته نفت آبادان برابر فولاد خوزستان دیدیم.

در دقیقه 61 فرزاد جعفری مدافع راست فولاد خوزستان در صحنه‌ای کنار خط طولی زمین که هیچ خطری دروازه فولاد را تهدید نمی‌کرد، با وارد کردن ضربه‌ای به بازیکن صنعت نفت آبادان کارت قرمز گرفت و ضمن اینکه فولاد را 10 نفره کرد، از بازی برابر سپیدرود رشت در هفته دوازدهم محروم شد، آن‌هم در روزهایی که تیمش با کمبود بازیکن مواجه است.

در دقیقه 90 مسابقه نیز حسین بغلانی مدافع باتجربه نفت آبادان که قرار بود به‌جای طالب ریکانی وارد زمین شود، به‌دلیل تأخیر داور چهارم در انجام تعویض، با داور ذخیره بازی جروبحث کرد تا در نهایت کارت قرمز را جلوی چشمانش ببیند. گرچه اخراج حسین بغلانی قبل از ورود این بازیکن به میدان اتفاق افتاد و صنعت نفت با 11 بازیکن به بازی ادامه داد، اما بغلانی را از مسابقه هفته آینده محروم کرد. آن‌هم در صحنه‌ای که طالب ریکانی بدون مشکل مصدومیت در حال بازی بود و تأخیر یک یا دو دقیقه‌ای در انجام این تعویض هم تأثیری در شرایط مسابقه ایجاد نمی‌کرد و دلیلی برای واکنش بغلانی وجود نداشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازیکنان تیم‌های خوزستانی تا پایان هفته یازدهم 9 کارت قرمز دریافت کرده‌اند که آمار بسیار بالایی است.

عکس/توزیع مجانی کارت قرمز در دربی خوزستان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
2
فرزاد چعفری این بازی از دقیقه اول خیلی عصبی بود نمیدونم چه مشکلی داشت ولی مشخص بود عصبیه چندبار بحثش شد با داور و بازیکنای نفت
امیر فولادی
|
United States of America
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
1
سلام ...
مدیر پایگاه
سلام
ضمن تشکر از حمایت و دلگرمی شما دوست عزیز
رسانه باشگاه فولاد خوزستان آن مطلب را بازنشر کرده و مخاطب آن سایت نیز رسانه باشگاه فولاد است.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها