به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

کپی استقلال خوزستان از نتایج سال گذشته

کپی استقلال خوزستان از نتایج سال گذشته

خوزستان اسپورت- عملکرد تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران دقیقاً همانند فصل گذشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان در نقل‌وانتقالات تابستانی به‌خاطر مشکلات شدید مالی اسکلت بندی اصلی تیمش را از دست داد و اکثر بازیکنان این تیم راهی تیم‌های دیگری شدند.

استقلالی‌ها که بودجه زیادی برای جذب بازیکن نداشتند، ترجیح دادند اسکلت بندی جدیدی را براساس استفاده از بازیکنان جوان بومی همراه با چند بازیکن باتجربه تشکیل دهند و با تلفیقی از جوان‌ها و باتجربه‌ها برای حفظ سهمیه ارزشمند فوتبال استان در لیگ برتر وارد کارزار با حریفان شوند.

عملکرد استقلال خوزستان تا پایان هفته یازدهم این فصل نشان می‌دهد که آبی‌پوشان جنوبی دقیقاً عملکردی مشابه با فصل گذشته داشته‌اند و علیرغم مشکلاتی که با آن‌ها روبرو بوده‌اند خارج از منطقه سقوط قرار گرفته‌اند.

استقلال خوزستان فصل گذشته تا پایان هفته یازدهم دارای 2 پیروزی، 4 تساوی، 5 باخت، 8 گل زده و 17 گل خورده بود.

استقلالی‌های خوزستان امسال هم تا پایان هفته یازدهم دارای 2 پیروزی، 4 تساوی، 5 باخت، 8 گل زده و 16 گل خورده هستند.

عملکردی تقریباً یکسان در دو فصل متوالی؛ با این تفاوت که استقلال خوزستان سال گذشته در پایان هفته یازدهم در رتبه 15 جدول قرار داشت و امسال در پایان هفته یازدهم دارای رتبه 13 جدول رده‌بندی و خارج از منطقه سقوط است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان که ششمین فصل متوالی حضور در لیگ برتر را سپری می‌کند، تنها نماینده خوزستان است که تاکنون سقوط به دسته پایین‌تر را تجربه نکرده و در صورت برطرف شدن مشکلاتش می‌تواند روندی صعودی در جدول لیگ داشته باشد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها