به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

مرزبان: بازیکنان نفت به معنای واقعی مبازه کردند

مرزبان: بازیکنان نفت به معنای واقعی مبازه کردند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط تیم روی بازیکنان اثر گذاشته بود اما بازیکنان ما برای پیروزی از روی استخوان‌هایشان رد شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علیرضا مرزبان بعد از برتری  دو بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: شرایط سختی که در لیگ داشته و داریم روی روح و روان بازیکنان تاثیر گذاشته بود. حتی این مسئله روی هواداران و مدیریت باشگاه ما هم تاثیر گذاشته بود که سعی کردیم آرامش خود را حفظ کرده و برای برد به اهواز بیاییم.

وی  افزود: بازیکنان ما در این مسابقه یک مبارزه بی‌نهایت خوب را داشتند تا حدی که از روی استخوان‌های خود رد شدند تا بازی را ببرند. گل‌هایی که در این بازی به ثمر رساندیم خیلی به موقع بود. مخصوصا بعد از اینکه گل تساوی را دریافت کردیم و در بهترین زمان گل دوم را به ثمر رساندیم. استقلال خوزستان تیم دونده و سخت‌کوشی بود و آنها در نیمه دوم بازی را به خوبی کنترل کرده و چند شانس گلزنی داشتند اما همان طور که گفتم بازیکنان ما به معنای واقعی مبازه کردند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره آینده تیمش یادآور شد: خیلی خوشحالم که این برد را بدست آوردیم و اولین پیروزی‌مان بود و امیدوارم تداوم داشته باشد. این برد خیلی به ما کمک خواهد کرد تا کیفیت‌ خودمان را بالاتر برده و به پیشرفت‌مان چه از لحاظ تاکتیکی و چه بدنی ادامه دهیم. همه باید تلاش کنیم با ادامه این روند ایل بختیاری را در لیگ برتر حفظ کنیم.

مرزبان راجع به اینکه تیمش در نیم فصل از نظر مالی توان جذب بازیکن را خواهد داشت یا نه؟ خاطرنشان کرد: آنچه مشخص است تیم ما نیمکت خوبی ندارد و دست من واقعا برای تعویض‌ها خالی است. بازیکنانی که روی نیمکت داریم کیفیت‌شان چندان بالا نیست و به این خاطر حتما باید در نیم فصل چند بازیکن به لیست‌مان اضافه کنیم.  اگر به گذشته برگردیم این تیم توسط یک مربی دیگر بسته شده و سپس با مربی دیگری فصل را شروع کرده و بعد به من رسید. یعنی دو فلسفه و تفکر در بسته شدن این تیم نقش داشته است. به همین خاطر باید با احترام در نیم فصل 5 و 6 بازیکن را از لیست خارج و بازیکنان با کیفیتی را جایگزین آنها کنیم و امیدوارم باشگاه شرایط این کار را فراهم کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
3
درود به اقای مرزبان عزیز تشکر از زحماتت تبریک به مجموعه نفت و هواداران باتعصب مسجدسلیمان و خسته نباشید به استقلالیهای عزیز
دربی های قبلی استان مساوی شده بودن چندامتیاز از تیمهای خوزستانی سوخت ولی خداراشکر این بازی برنده داشت و چه خوب که برنده ما بودیم.
به امید حمایت مسئولین و ماندگاری هر 4 تیم خوزستان به کوری چشم بدخواهان
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
2
0
با تمام احترام به مردم مسجد سلیمان ولی این تیم با این سبک بازی سقوط میکنه
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
بنازوم به تعویضات . خروج خدایی اصل عالی بود . ورود شریفات از نیمه دوم عالیتر .
نیمه اول دفاع کشیدی بیرون و مهاجم اضافه کردی تش نهادی به اس خوزستان
فریدون
|
France
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
از ۴بازی باقیمانده حداقل۵ امتیاز نیاز داریم میزبان صنعت نفت وپیکان،،،، مهمان سپیدرود وذوب،،،، نیم فصل دوم ۸بازی میزبانیم وبا تیمهای ماشین سازی،،، نساجی،،، سپیدرود،،، استقلال خوزستان،،، پارس جم،،، سپاهان،،، سایپا،،، ذوب آهن ،،، این ۸ میزبانی شرایط را مناسب میکند،،،،، به امید تداوم نفت در لیگ برتر ،،، وسربلندی همه تیمهای خوزستان،،،،
اشکان نظرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
احسنت ب آقای مرزبان واقعا دلخوشی جوانان مسجدسلیمان همین تیم هس ب امید خدا با جذب چند بازیکن شرایط تیم بهتر خواهد شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها