به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

یزدی: دربی خوزستان مسابقه‌ای شش امتیازی است

یزدی: دربی خوزستان یک بازی شش امتیازی است

خوزستان اسپورت- داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد بازی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان می‌تواند یک بازی شش امتیازی تلقی شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خوشحالم ایستگاه یازدهم ما یک بازی تمام خوزستانی است. این بازی می‌تواند 6 امتیازی باشد. نفت 4 امتیاز دارد و نتوانسته از بازی‌های خوب خود نتیجه بگیرد، اما ما گول جدول را نمی‌خوریم.

وی ضمن تشکر از اعضای مجموعه یاد یاران که به پیشکسوتان فوتبال استان خوزستان و تیم‌های این استان می‌پردازند و در تمرینات این تیم‌ها حاضر می‌شوند، ادامه داد: هدف اصلی ما کسب پیروزی است. شناخت خوبی از نفت داریم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم. امیدوارم با استفاده از نقاط ضعف نفت، بتوانیم سه امتیاز بازی را که می‌تواند حیاتی باشد، کسب کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:  کاری به تیم‌های دیگر ندارم. من مسئول فنی استقلال خوزستان هستم و روی مسائل تیم خودمان متمرکز می‌شوم. آرزوی قلبی من این است که همه تیم‌های استان سربلند باشند. امسال چهار سهمیه لیگ برتری داریم که خیلی زیباست. علاقه‌مندم هر چهار تیم استان خوزستان نتایج خوبی بگیرند. برای نفت در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت می‌کنم، چون نفت دلخوشی نهایی مردم خوب مسجدسلیمان است. امیدوارم این تیم بتواند بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد و در لیگ برتر بماند. در صورت رخ دادن این اتفاق، شادی در خانه‌ها جاری شده و باعث خوشحالی در شهرستان مسجدسلیمان و استان خوزستان می‌شود.

یزدی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا چهار تیم استان خوزستان در لیگ برتر شرایط خوبی ندارند، تصریح کرد: ما درباره کمیت صحبت کردیم، نه کیفیت. کمیت حضور تیم‌های استان خوزستان در لیگ برتر خیلی خوب است، اما اگر به دنبال کیفیت باشیم، باید در تمام ارکان ورزش ما، شایسته سالاری باشد. به زعم خیلی‌ها کیفیت تیم‌های لیگ برتری استان خوزستان خوب نیست که البته من چنین نظری ندارم. ما باید علت این مورد را آسیب‌شانسی کنیم و اینکه چرا باشگاه‌های فولاد، صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با این امکانات نمی‌توانند موفق باشند. نفت امسال به لیگ برتر آمده، اما کاندیدای سقوط است.

وی با اشاره به تغییرات رخ داده در مدیریت کارخانه گروه ملی اهواز خاطرنشان کرد: همه از شرایط استقلال خوزستان و تغیییرات گسترده در کارخانه مطلع هستند. باشگاه ما هم زیرمجموعه کارخانه است و تا مدیران جدید بخواهند کارهای خود را آغاز کنند، چالش‌هایی به وجود می‌آید. استقلال خوزستان نمی‌تواند کیفیت شماره یک داشته باشد. روزی که کارم را آغاز کردم قرار نبود تیم به قهرمانی لیگ برتر برسد، اما قرار بود برخی تیم‌های استان قهرمان شوند. برای ما که تلاش می‌کنیم در لیگ برتر بمانیم، کار دشوار نیست.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند استقلال خوزستان بازی‌های رضایت‌بخشی ارائه می‌کند، اظهار داشت: از این بابت که چهار تیم استان خوزستان جزو شش تیم آخر جدول لیگ برتر هستند، نگرانیم و این نمی‌تواند خوب باشد. البته مطمئنم با پتانسیلی که در تیم ما هست، می‌توانیم در جدول رتبه‌ای تک‌رقمی کسب کنیم و این رده تک‌رقمی می‌تواند به زیبایی‌های کمیتی که داریم، بیافزاید.

یزدی با اشاره به چالش مدیریت در ورزش کشور گفت: شاید برخی‌ها از این صحبت ناراحت شوند، اما ما با چالش مدیریت مواجه هستیم. می‌توانیم با حداقل شرایط مالی خوب و با یک مدیریت خوب، ساختار خوبی داشته باشیم، اما مدیریت بعضاً باعث می‌شود تیم با چالش روبه‌رو شود.

وی در واکنش به صحبت خبرنگاری که از حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تمجید کرد و گفت که این مدیر با وجود جدایی چند بازیکن و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی، توانست پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا ببرد، گفت: البته فینال آسیا به تنهایی ملاک نیست، اما گرشاسبی در اداره کل‌های متفاوت وزارت ورزش و جوانان و پرسپولیس موفق بود و این نشان می‌دهد مدیریت خوبی داشته است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
0
1
کاش این بازی ۳ امتیازی باشد،،،،مساوی بدرد هیچکدام نمیخورد،،،، کاش چهارتیم درلیگ برتر بمانند،،،،
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
1
جناب فریدون با اگر اگر به هیچ جا نمی رسیم،ما اندر خم ی کوچه مانده ایم، تلاش میکنیم برا قهرمانی لیگ حضور تو اسیا ولی برا بعدش و حفظش نه، متاسفانه تلاش برا حضور توی لیگ برتر هست ولی ماندن و جنگیدن نیست،من به خلاف همه دوستان اعتقاد دارم، خوزستان سرشار از مدیریت بزرگ و سرشار از لیاقت و دانایی، گرشاسبی، دهکردی، رضاییان،و..... اما تو راس کار کسایی هستن که نخان، چون نمیخان خوزستان نوک قله باشه، ب عنوان مثال عملکرد دهکردی و شفیع زاده ها اگر خوب بود که بود چرا حفظ نشدند، متاسفانه معیار و عملکرد مهم نیست، وخوب یا بد باید کنار بروند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها