به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

کدام دروازه‌بانان بیشترین گل را در لیگ خورده‌اند؟

کدام دروازه‌بانان بیشترین گل را در لیگ خورده‌اند؟

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم سپیدرود رشت با دریافت 14 گل در 7 مسابقه دارای بیشترین تعداد گل خورده در لیگ هجدهم است.

به گزارش خوزستان اسپورت، ثلث اول هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید و در 10 هفته سپری شده از این مسابقات 27 دروازه‌بان از دروازه‌های 16 تیم لیگ برتری حراست کرده‌اند که تنها 2 نفر از آن‌ها خارجی بوده‌اند.

پنج تیم پیکان، سپاهان، تراکتورسازی، ماشین‌سازی و پارس جنوبی هیچ تغییری در پست شماره یک نداشته‌اندتا وحید شیخ‌ویسی، پیام نیازمند، محسن فروزان، فرناندو خسوس و احمد گوهری در تمام دقایق سپری شده از لیگ هجدهم در ترکیب تیم‌هایشان باشند.

این در حالیست که 11 تیم دیگر لیگ برتری طی هفته‌های سپری شده از فصل جاری، هرکدام از 2 دروازه‌بان در ترکیب اصلی استفاده کرده‌اند.

تنها تعویض دروازه‌بان در جریان 90 دقیقه بازی نیز مربوط به مسابقه سپیدرود و صنعت نفت بوده است که شهاب گردان مصدوم شد و در اواخر نیمه اول آن بازی جای خود را به محمد دریس داد.

فرزین گروسیان دروازه‌بان استقلال خوزستان که فقط یک مسابقه در لیگ امسال بازی کرده، در همان مسابقه دروازه‌اش را بسته نگه داشت و تنها سنگربان بدون گل خورده این فصل لیگ برتر است. سه دروازه‌بان دیگری که هرکدام فقط یک بازی به میدان رفتند، نتوانستند در آن تک بازی کلین شیت کنند و یک یا دو گل را دریافت کردند.

در مجموع توپ‌هایی که از خطوط دروازه‌ها عبور کرد، کورش ملکی دروازه‌بان سپیدرود رشت با دریافت 14 گل در 7 مسابقه دارای بیشترین تعداد گل دریافتی در این فصل از رقابت‌هاست. حسین پورحمیدی و احسان مرادیان دروازه‌بانان جوان و آینده‌دار تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان هم با توجه به شرایط تیم‌هایشان بعد از کورش ملکی دارای بیشترین تعداد گل خورده هستند. پورحمیدی 14 گل در 9 مسابقه و مرادیان هم 12 گل در 9 مسابقه دریافت کرده است.

اما در زمین ثبت کلین‌شیت، وحید شیخ‌ویسی سنگربان پیکان و سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال تهران هرکدام در 5 بازی موفق به بسته نگه داشتن قفس توری تیم‌هایشان شده و بیشترین تعداد کلین‌شیت را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در ادامه نگاهی بیندازید به تعداد بازی‌ها و تعداد گل‌های دریافتی دروازه‌بانان در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال.

کدام دروازه‌بانان بیشترین گل را در لیگ خورده‌اند؟
کدام دروازه‌بانان بیشترین گل را در لیگ خورده‌اند؟
کدام دروازه‌بانان بیشترین گل را در لیگ خورده‌اند؟

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها