به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

فتاحی: بازی نفت و فولاد با تماشاگر انجام می‌شود

فتاحی: بازی نفت و فولاد با تماشاگر انجام می‌شود

خوزستان اسپورت- مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد بازی تیم‌های نفت آبادان و فولاد خوزستان با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان روز شنبه آینده در یک مسابقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال به قضاوت پیام حیدری در ورزشگاه تختی آبادان روبروی هم به میدان خواهند رفت.

با توجه به رأی صادره قبلی از سوی کمیته انضباطی، پیش از این عنوان شد که بازی نفت و فولاد بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، اما سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ امروز در مصاحبه‌ای عنوان کرده است که تماشاگران می‌توانند این مسابقه را با حضور در ورزشگاه از نزدیک تماشا کنند.

فتاحی در این رابطه گفته است: «با توجه به اینکه تیم صنعت نفت یک جلسه محرومیت را با احتساب دستور موقت پشت سر گذاشته و رای کمیته انضباطی هم یک جلسه محرومیت بوده، پس هواداران آبادانی می‌توانند در بازی برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه حضور پیدا کنند.»

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان ساعت 16:45 روز شنبه 12 آبان در استادیوم تختی آبادان برگزار خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
1
خیلی خنده داره دو داور بازی استقلال با سپاهان و پرسپولیس و سایپا را بخاطر قضاوت اشتباه در برخی صحنه ها براحتی محروم کردن ولی داور بازی صنعت با پیکان را که سه پنالتی صددرصد را برای صنعت نگرفت و همین موضوع هم در نتیجه بازی و هم در تحریک هواداران کاملا موثر بود نه محرومیتی و نه تنبیهی فقط هواداران صنعت را محروم کردن ولی هوادارای بازی پرسپولیس را که اونهمه به دایی فحاشی کردن هیچ محرومیتی بکار نبردن . واقعا این فوتبال کثیفه و بنظر من بقیه تیمهای لیگ فقط باید بازی کنن تا در نهایت یکی از دو تیم قرمز و آبی پایتخت بکمک وزارت ورزش و فدراسیون و کمیته انضباطی و جراید و کارشناسان و برنامه مسخره 90 قهرمان لیگ و یا جام حذفی شوند . کاش مدیر یکی از تیمهی لیگ برتر اونقدر مرد میشد که در اعتراض به اینهمه بی عدالتی برای یک فصل هم که شده از شرکت در مسابقات منصرف میشد ولی بگردید و چنین مدیر مردی را پیدا کنید . لعنت به این فوتبال کثیف .
مسعود امیرسرداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
1
داور بازی صنعت نفت و پیکان به علت نگرفتن سه پنالتی مسلم و عدم اخراج بازیکن پیکان وتحریک عمدی تماشاگران به شورش برای همیشه از داوری محروم شده و بزودی جهت احقاق حق هواداران صنعت نفت طی بخشنامه جامعی توسط شخص رئیس فدراسیون از طریق رسانه های جمعی به اطلاع هموطنان خواهد رسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
1
داور وکمکش از روی عمد وبا قصد و هماهنگی افراد دیگر این کار کثیف را انجام دادن باید در دادگاه محاکمه شوند تا همدستان خودشون را معرفی کنند هر چند تشخیصش زیاد سخت نیست ولی هواداران صنعت کار خاصی نکردن اگه این جریان در تهران اصفهان تبریز بود باور کنید چه حوادثی ک رخ نمیداد دو سه نفر درمقابل اون همه هوادار هیچی نیست هوادارا حرفه ای عمل کردن باید از این ب بعد خودشون وارد عمل بشن و هر شخصی خواست کار خرابی کنه را معرفی کنندو نگذارند ب پای همه نوشته بشه
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
1
0
فولاد تو این بازی سه تا میخوره
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
1
بارهاگفتم سازمان لیگ یه شرکت خصوصیه که بدون رقیب خودش را برنده کرده،،،، میلیاردها به جیب میزند،،، سهامداران مخفی مخفی،،،، چندین رسانه وسایت را به برخی اجاره دادند تا طبق میلشان بنویسند،،،، پول تبلیغات،،، پول حق پخش صدا وسیما،،، پول ورودی تیمها،،، پول چی وچی ازآن آنهاست،،،، البته به سرخابی ها حق سکوت میدهند چون زیرمجموعه خودشان است،،،، وحرف آخر ماییم وعلی وحوض خالی،،،،، خوشبحالمون چه عدالتی،،،،، دوستی میگفت اینروزها عدالت اجتماعی یعنی ظلم معتدل،،،،، ولی این ظلم خیللللی زیاد شده،،،،، خیللللی،،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها