به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

سامری: بخاطر ورود بانوان به ورزشگاه جریمه نشدیم

توضیح مدیرعامل کارون درباره ورود بانوان تماشاگر

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر گفت که فدراسیون فوتبال بابت ورود بانوان به ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر، این باشگاه را جریمه نکرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، امیر سامری مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر، درباره سفر نامنظم اعضای این تیم به سیرجان برای دیدار مقابل گل‌گهر و اینکه اکبر میثاقیان سرمربی کارون امروز (یکشنبه) به سیرجان رسید، توضیح داد: اعضای تیم روز جمعه به سمت کرمان پرواز کردند و پرواز برخی اعضای تیم به تهران هم لغو شد. اکبر میثاقیان، یکی از اعضای تدارکات، ماساژور و یکی از بازیکنان جا مانده بودند که روز گذشته عازم استان کرمان شدند. از رسانه‌هایی که اخبار کذب را منتشر می‌کنند، به قوه قضاییه و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کردیم. این در حالی است که اعضای برخی تیم‌ها، شب مسابقه عازم شهر میزبان می‌شوند. اکنون همه اعضای تیم در سیرجان حضور دارند.

وی با بیان اینکه شرایط استان خوزستان و شهر خرمشهر با سایر شهرهای کشور متفاوت است، اظهار داشت: شهر ما میزبان زائران اربعین است و این زائران از مرزهای چزابه و شلمچه عازم عراق می‌شوند. ما هم منطقه آزاد هستیم و زائران برخی کشورها از خرمشهر عازم عراق می‌شوند. در چنین شرایطی، تهیه 40 بلیت کار سختی است. قیمت پروازهای صبح تا بعدازظهر، 10 تا 20 هزار تومان تفاوت دارد که این برای باشگاهی که میلیاردی هزینه می‌کند، عددی نیست.

«ما شرایط مالی بسیار خوبی نداریم، اما تاکنون مشکل مالی هم نداشته‌ایم و 30 درصد از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کرده‌ایم.» سامری با بیان این جمله درباره اینکه بهادر عبدی کاپیتان اروند دو هفته پیش، هزینه تغذیه بازیکنان تیم را پرداخت کرد، خاطرنشان کرد: مدیران برخی هتل‌ها هنگامی در زمان تسویه حساب، بیشتر از مبلغ اعلام شده را درخواست می‌کنند. باشگاه کارون اروند از لحاظ مبلغ قرارداد، دومین یا سومین تیم لیگ یکی است. ما بعضاً به بازیکنان‌مان می‌گوییم خودتان هزینه بلیت را پرداخت و بعد آن مبلغ را از باشگاه دریافت کنید. در این مسابقه هم بهادر عبدی پول شام 10 نفر را حساب کرد که پس از آن، این مبلغ را به حساب او واریز کردیم.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال، باشگاه کارون اروند را به علت حضور بانوان در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر در دیدار این تیم مقابل مس کرمان جریمه کرده است، گفت: در آیین‌نامه فدراسیون فوتبال نوشته نشده که تأمین نظم و امنیت ورزشگاه بر عهده تیم میزبان است. این اتفاق بر عهده نیروی انتظامی است و کسی ما را جریمه نکرده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خرمشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
1
پس مقصر این ناهماهنگی و باختهای پی در پی چه کسی هست؟
سرمربی تیم فقط سوت زدن را خوب می زند در حالی که اینجا فوتبال است نه کفتربازی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها