به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

کریمی: استقلال خوزستان به سقوط فکر نمی‌کند

کریمی: استقلال خوزستان به سقوط فکر نمی‌کند

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نه تنها به سقوط فکر نمی‌کنیم، بلکه به دنبال جایگاه تک رقمی هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، میثم کریمی در ابتدا در خصوص شهرآورد اهواز بین دو تیم استقلال خوزستان و فولاد، اظهارکرد: بازی خیلی سختی بود و دو تیم با توجه به شرایط بحرانی که داشتند، می‌خواستند در این دیدار به نتیجه برسند. ما نیز تلاش کردیم که برنامه مدنظر آقای یزدی را در زمین پیاده کنیم که در این زمینه موفق هم بودیم و در دو سه موقعیت گلزنی قرار گرفتیم که متاسفانه توپ‌های‌مان درون دروازه حریف قرار نگرفتند.

وی بیان کرد: فولاد هم تیم بسیار خوب و آماده‌ای است و جایگاه فعلی آن، این‌جای حدول نیست. حریف هم تلاش خود را کرد و دو سه موقعیت گلزنی داشت که آن‌ها نیز بهره نبردند و در نهایت امتیازات تقسیم شد. 9 بازیکن تیم ما در گذشته جزو تیم‌های پایه فولاد بودند و به همین دلیل این دیدار حساسیت خاصی داشت. به هر حال خدا را شکر می‌کنم که در ابتدا نباختیم و توانستیم یک امتیاز هم به دست آوریم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به شرایط این تیم، عنوان کرد: در دو سه بازی نتیجه نگرفتیم که واقعا به دلیل ناداوری بوده است. در دیدار با پارس جنوبی جم نیز دو بازیکن ما اخراج شدند که  باز هم اشتباه داوری بود، البته خدا را شکر که در بازی با فولاد داوری خوب بود و توانستیم با تلاشی که داشتیم یک امتیاز به دست آوریم.

وی با بیان این‌که صد در صد شرایط استقلال خوزستان در ادامه بهتر می‌شود، افزود: باید تلاش کنیم و تمرکز‌مان را بالا ببریم، ضمن این‌که استقلال خوزستان از نظر مهره شرایط خوبی ندارد و دست آقای یزدی بسته است، البته همین نفرات موجود با جان و دل کار می‌کنند. ان‌شاءالله در نیم‌فصل بتوانیم بازیکنان بهتری جذب کنیم. امیدوارم در نیم‌فصل نخست، نتیجه خوبی حاصل شود تا در ادامه با اضافه شدن چند مهره دیگر بتوانیم تیم بهتری داشته باشیم.

کریمی تاکید کرد: استقلال خوزستان صد درصد در لیگ می‌ماند و نه تنها به سقوط فکر نمی‌کنیم، بلکه به تک‌رقمی شدن جایگاه‌مان فکر می‌کنیم. حتی در مقطعی از لیگ امسال تا جایگاه هشتم، نهم نیز بالا آمدیم. یکی دو برد می‌تواند با توجه به نزدیک بودن امتیازات دو تیم، جایگاه تیم‌ها را تغییر دهد.

وی افزود: ما می‌توانیم با یکی دو برد به شرایط قبل‌مان برگردیم و اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم. امیدوارم در ادامه به صورتی کار کنیم که استرس سقوط را نداشته باشیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها