به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

صنعت‌ نفت – فولاد بدون تماشاگر انجام می‌شود

صنعت‌نفت – فولاد بدون تماشاگر انجام می‌شود

خوزستان اسپورت- دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر بدون حضور تماشاگران انجام می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و فولاد خوزستان که در جدول رده‌بندی لیگ برتر همسایه هستند، روز شنبه 12 آبان در استادیوم تختی آبادان مقابل هم به میدان خواهند رفت تا برگزار کننده یک مسابقه از هفته یازدهم لیگ باشند.

این دربی استانی با توجه به رأی صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پشت درهای بسته و بدون حضور طرفداران دو تیم برگزار می‌شود.

کمیته انضباطی در پی اتفاقات بازی نفت آبادان و پیکان تهران رأی به برگزاری یک دیدار خانگی صنعت نفت بدون حضور تماشاگران با احتساب محرومیت ناشی از صدور قرار دستور موقت داد.

تیم نفت آبادان براساس دستور موقت از حضور طرفداران در بازی با تراکتورسازی تبریز محروم شده بود که در آن بازی به پیروزی 2 بر یک دست یافت. یک جلسه محرومیت قطعی صنعت نفت از حضور تماشاگران هم در مسابقه برابر فولاد خوزستان اجرا می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از صدور رأی کمیته انضباطی مبنی بر اعلام نتیجه 3 بر صفر بسود پیکان تهران، جریمه نقدی باشگاه نفت آبادان و محرومیت هواداران صنعت نفت از یک بازی خانگی، این باشگاه آبادانی به رأی صادره از سوی کمیته انضباطی اعتراض کرده و خواهان تجدیدنظر کمیته استیناف در این رابطه شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
Mohamad Jafari
|
Netherlands
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
1
سایت محترم خوزستان اسپورت در این مورد اشتباه میفرمایید. از آنجا که در رأی صادره کمیته انظباطی آمده « برگزاری یک دیدار خانگی صنعت نفت بدون حضور تماشاگران با احتساب محرومیت ناشی از صدور قرار دستور موقت» بنابراین محرومیت مذکور در بازی با تراکتورسازی اعمال شده، اگر در رأی به جای عبارت فوق آمده بود"بدون احتساب محرومیت ناشی از صدور قرار دستور موقت" خبر شما پذیرفته بود. لذا بازی صنعت نفت و فولاد با حضور تماشاگران در استادیوم تختی شهر آبادان برگزار خواهد شد. شایسته است به تصحیح خبر خود اقدام بفرمایید. با سپاس.
مدیر پایگاه
سلام
ضمن سپاس از شما، چنانچه قرار به انجام بازی با حضور تماشاگران باشد، متعاقباً خبر آن را منتشر می‌کنیم.
عنایت داشته باشید که تعدادی از خبرگزاری‌های رسمی کشور نظیر خبرگزاری جمهوری اسلامی و خبرگزاری تسنیم نیز به برگزاری این بازی بدون تماشاگر اشاره کرده‌اند و اخبار مربوطه را می‌توانید با کلیک روی لینک‌های زیر مشاهده نمایید:


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
2
رای مجدد هنوز صادر نشده باید کم بشه امسال ۹۰ درصد بدون هوادار بودیم آقای حسن زاده جوانان آبادان کجا انرژی خود را خالی کنن ب فکر این جوانان مظلوم باشید ک جایی جز ورزشگاه ندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
1
مزدوران کمیته انضباطی فقط بدنبال زمینگیر کردن تیمهای خوزستانی هستن ولی بکوری چشمشون با تماشاگر و یا بدون تماشاگر موفق خواهیم شد . بازی با تراکتور را بخیال خودشون بدون هوادار کردن که تراکتورشون ببره ولی دلاورمردان صنعت برای بار دوم در این فصل داغ بردن را به دل تراکتور و مزدورانشون در کمیته انضباطی گذاشتن .
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
2
0
مگه ورزشگاه جای خالی کردن انرژیه برادر من،همین کارا میکنید خانما نمیتونن بیان استادیوم،خداییش هروی شور تو ابادان هست ی چیزای دیکه هم هست،یکم متانت و صبر و ایناهم خوبه، ی سوت اشتباه ولو به جریمه باخت تیم که این کارا نداره، بازی رو سه بر صفر کردن، چندبازیم متضرر میکنید تیم رو ،اخه این رفتار برا قرن ۱۸ میلادیه
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
2
حکم صادره گفته شده از یک بازی محروم تماشاگر هستند . جا دارد که مسعولین صنعت نفت با توجه به تعطیلات پیش رو هر چه زودتر جواب قطعی را از کمیته انضباطی بگیرند . همان یک بار هم ظلم بود چه برسد که دو بار شود ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
2
ظاهرا ک بعضی ها خوشحالن. خوبه مثل ورزشگاههای دیگه نیست ک همیشه خونریزی میشه اتفاقا اگه ی شهر خانمها بتونن بیان ورزشگاه آبادانه حرف ما اینه ۳ نفر باید محروم بشن ن همه تبعیض بین هیچ تیمی نباشه الان رای های دیگه رو نگاه کنید متوجه نا عادلانه بودن این قضیه میشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها