به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

فرحانی: روی اشتباهات فردی گل خوردیم

فرحانی: روی اشتباهات فردی گل خوردیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، کاظم فرحانی بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل پارس‌جنوبی جم در نشست خبری گفت: سرجیو صدایش گرفته بود و نتوانست  به کنفرانس خبری بیاید. بازی سختی بود و در نیمه اول روی اشتباهات فردی گل خوردیم اما در بین دو نیمه سرجیو صحبت‌های خوبی داشت و در ادامه توانستیم بر بازی مسلط شده و در نهایت هم بازی مساوی شد.

وی در واکنش به اعتراض خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا سرجیو قبل از بازی هم در نشست خبری شرکت نکرد، یادآور شد: قبل از بازی ما با اتوبوس به جم آمدیم و فرصت نشد سرجیو به نشست خبری برسد اما در جریان بازی امروز هم او خیلی فریاد زد و واقعا صدایش گرفته بود. از اصحاب زحمت‌کش رسانه عذرخواهی می‌کنم.

مربی نفت آبادان در مورد عملکرد تیمش خاطرنشان کرد: تیم ما 70 تا 80 درصد نسبت به فصل پیش تغییرات داشته و طبیعی است که نیاز به هماهنگی بیشتری برای رسیدن به شرایط ایده‌آل داشت. قبول دارم نتایج ابتدای فصل‌مان خوب نبود اما دیدید هر چه جلوتر آمدیم شرایط بهتر شد و الان هم شرایط‌مان خوب است. اطمینان دارم از این بهتر هم خواهیم شد.

فرحانی درباره پست اکبر ایمانی در این مسابقه و اینکه چرا تیمش در خط هافبک خوب عمل نکرد، یادآور شد: اکبر ایمانی امروز از ابتدا تا انتهای بازی هافبک دفاعی بود. ضمن اینکه ما در خط هافبک جاسم کرار و مصطفی احمدی را در اختیار نداشتیم و در غیاب آنها از دو بازیکن جوان که یکی 18 و دیگری 19 سال داشت استفاده کردیم. نفراتی که واقعاً عملکرد خوبی داشتند. از لحاظ فوتبالی بهتر از تیم سال گذشته هستیم و مطمئن باشید که این تیم در آینده خیلی بهتر خواهد شد.

وی در واکنش به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه نفت آبادان خیلی بیش از حد به کرار جاسم وابسته است، گفت: مسلماً کرار فقط یک بازیکن نیست او برای تیم ما چه در تمرینات و چه در مسابقات یک رهبر است و عصای دست سرمربی به حساب می‌آید. او می‌توانست امروز کمک حال تیم ما باشد اما بازیکنان جانشین هم بد کار نکردند توانستند خودشان را نشان دهند. در کل چنین بازی‌هایی همیشه غیبت هافبک‌های باتجربه به چشم می‌آید هر چند اعتقاد من این است که ما یک تیم هستیم و به بازیکنی وابسته نیستیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد داوری و حمایت هواداران تیم پارس جنوبی خاطرنشان کرد: درباره داوری صحبتی ندارم چرا که اعتقاد دارم دکتر حیدری یکی از داوران خوب کشورمان است اما در مورد مردم جم باید بگویم جنوبی‌ها در کل مردمی خونگرم و بامعرفت هستند. امروز در طول 95 دقیقه بازی هیچ توهینی از تماشاگران نشنیدیم. مردم خونگرم شهر جم چه قبل از بازی و چه در جریان مسابقه میزبانی خوبی از ما داشتند و از همه آنها تشکر می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
صنعت نفت برخلاف دیگر تیم های خوزستانی که وقتی گل دریافت میکنن زود قافیه می بازن هستش،صنعت بعد از گل اول که دریافت کرد خیلی با حوصله و با ایجاد حملات سریع به نتیجه دلخواهش رسید و تا اینجای کار اگر بازی با پدیده و پیکان رو فاکتور بگیریم، بهترین تیم خوزستانی (از نظر بازی زیبا و مالکیت توپ و نتیجه) هستش،ودر آینده هم بهتر خواهد شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها