به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

پارس‌جم 2 – نفت 2؛ تساوی نفت در بازی تماشایی

پارس‌جم 2 – نفت 2؛ تساوی نفت در بازی تماشایی

خوزستان اسپورت
هفته دهم لیگ هجدهم – استادیوم تختی جم
جمعه 4 آبان 97 – ساعت 16:45
پارس جنوبی جم 2 – صنعت نفت آبادان 2
گل‌ها: محمد نوری (12)، محسن بنگر (32) برای پارس جنوبی – اکبر ایمانی (27)، رضا جبیره (79) برای صنعت نفت
داور: بیژن حیدری
کمک داوران: حسن انتظاری و مهدی شفیعی
اخطار: نیما انتظاری (پارس جنوبی)
تماشاگر: سه هزار نفر

پارس جنوبی جم: احمد گوهری، محمد ستاری، محسن بنگر، مجتبی لطفی، حسین پورامینی، محمد نوری (84- محمد شادکام)، نیما انتظاری، شهرام گودرزی (77- فرشید پاداش)، سعید محمدفرد، مجید علیاری (67- امیر میربزرگی) و ابراهیم صالحی
سرمربی: مهدی تارتار

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، حسین ساکی، وفا هخامنش، عقیل کعبی، سیروان قربانی، اکبر ایمانی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، محمدرضا غبیشاوی (58- جاناتان بالوتلی)، جعفر سلمانی (81- حسین بغلانی) و رضا جبیره (90- سیدفاخر تهامی)
سرمربی: پائولو سرجیو

خلاصه بازی
دیدار تماشایی تیم‌های پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان با تساوی 2 – 2 خاتمه یافت.

نیمه اول بازی پارس جنوبی و صنعت نفت 45 دقیقه‌ای جذاب و تماشایی همراه با سه گل بود. صنعت نفت در غیاب کرار جاسم و مصطفی احمدی در این مسابقه به میدان رفت و در همان دقایق ابتدایی روی یک اشتباه فردی غافلگیر شد و گل اول را پذیرفت. نفتی‌ها این گل را در دقیقه 27 با ضربه تماشایی اکبر ایمانی پاسخ دادند، اما دقایقی بعد اشتباه مدافعان نفت آبادان و تقدیم یک ضربه کرنر به تیم میزبان پایه‌گذار گل دوم پارس جنوبی شد تا این نیمه با حساب 2 بر یک به‌سود بوشهری‌ها تمام شود.

در نیمه دوم، پائولو سرجیو با انجام تغییرات تهاجمی و به میدان فرستادن جاناتان بالوتلی سعی در تقویت خط حمله تیمش و رسیدن به گل مساوی داشت و یاران پارس جنوبی هم با تداوم روند تهاجمی‌اش به دنبال زدن گل بعدی بود تا کسب سه امتیاز بازی را تضمین کند. پس از اینکه شهاب گردان در دو صحنه با واکنش‌های سریع مقابل ضربات بازیکنان میزبان مقاومت کرد، سبزپوشان صنعت نفت با استفاده از پرتاب اوت بلند و ضربه رضا جبیره در دقیقه 79 به گل دوم رسیدند و بار دیگر بازی را به تساوی کشیدند.

در دقایق پایانی، بازیکنان دوتیم برای زدن گل پیروزی‌ تلاش می‌کردند، اما حملات آن‌ها منجر به گل دیگری نشد و این بازی پرهیجان با نتسجه مساوی 2 – 2 به پایان رسید.

شرح گل‌ها
1-0 (پارس جنوبی): حسین پورامینی توپ را از اکبر ایمانی قاپید و ارسال این بازیکن به درون محوطه جریمه صنعت نفت با ضربه محمد نوری یک گل دیدنی را برای پارس جنوبی رقم زد.

1-1 (صنعت نفت): یک ضربه شروع مجدد در پشت محوطه جریمه پارس جنوبی نصیب بازیکنان نفت آبادان شد و اکبر ایمانی با شلیک تماشایی توپ را به تور دروازه میزبان دوخت و با یک گل بسیار زیبا تک گل حریف را پاسخ داد.

2-1 (پارس جنوبی): اشتباه توأمان حسین ساکی و وفا هخامنش در دفع یک توپ ساده، یک ضربه کرنر به تیم پارس جنوبی تقدیم کرد. در پی این ارسال این ضربه کرنر هم محسن بنگر از مقابل وفا هخامنش که نظاره‌گر توپ بود، با ضربه سر دومین گل پارس جنوبی را به ثمر رساند.

2-2 (صنعت نفت): پرتاب اوت بلند وفا هخامنش به درون محوطه جریمه پارس جنوبی و ضربه سر دیدنی رضا جبیره تور دروازه میزبان را برای دومین بار به لرزه در آورد و کار را به تساوی کشاند.

در حاشیه
* تعدادی از هواداران صنعت نفت آبادان با حضور در ورزشگاه تختی جم به تشویق تیم محبوب‌شان پرداختند.
* ورود تماشاگران بوشهری به ورزشگاه تختی جم تا پایان نیمه اول ادامه داشت و با سپری شدن زمان بازی به تعداد تماشاگران اضافه می‌شد.
* گزارشگر تلویزیونی شبکه استانی بوشهر در طول مسابقه گزارش بی‌طرفانه‌ای ارائه کرد. وی همچنین از فوتبالیست‌های بزرگ تاریخ فوتبال آبادان به نیکی یاد کرد.
* رضا جبیره بعد از زدن گل دوم صنعت نفت به سوی نیمکت تیمش رفت و شادی گل را با نیمکت نشینان نفت تقسیم کرد.
* هواداران پارس جنوبی جم با بنری در وزشگاه از عادل فردوسی‌پور حمایت کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
جبیره عالی باریکلا بر این پسر برزیلی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
بابا کعبی و هخامنش پاشنه آشیل تیم هستند نیم فصل دو تا دفاع وسط باکیفیت جذب کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
با احترام به بازیکنان نفت به نظرم ایمانی بهترین خرید نفت بود منظورم بازیکنان جدید است ولی در کل بهترین بازیکن کرار است
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
بچه ها خسته نباشید بازی عالی بود مردانه جنگدیدن آفرین به شما باغیرتهای آبادان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
حیف باید میبردیم نیمه اول دفاعها و گردان خواب بودن نیمه دوم خوب وبی نقص بودن چرا گردان خروج نمیکنه جهانی خیلی بد بود سرجیو باید تعویضش میکرد بابا سرجیو چرا فاخرو بازی نمیدی همین ۲ دقیقه چقد تاثیر گذار بود در کل بچه ها با غیرت بازی کردن ولی باید دنبال برد باشید همگی خسته نباشید از بازی عالیه اکبر ایمانی کیف کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
گزارشگر بازی صنعت و پارس واقعا تعصب و گزارشگری را به گزارشگر سیمای آبادان آقای عرب زاده یاد داد تا تونست از فوتبال آبادان و بزرگان آبادان و فوتبال تکنیکی صنعت نفت تعریف و تمجید کرد کاری که گزارشگر سیمای آبادان هیچگاه در گزارشاش انجام نداده . درود به شرف گزارشگر بازی پارس با نفت . شیرمادرت حلالت. اگه آبادان در بخشهای مختلف ده نفر متعصب و فهیم اینچنینی داشت الان روزگارش بهتر از این بود .
یوسف فولادنفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
1
0
من نمیدونم چراسرجیو بغلانی بازی نمیده مسخرس هخامنش ازلیگ یک میاد فیکس بازی میکنه بعد بغلانی بااین همه تجربه ذخیرنشسته
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
1
همه خوب بودن ب جز داور وبازبکنای پارس ک بازی جوانمردانه را رعایت نکردن
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
باسلام گذشته از بازی خوب دو تیم گزارشگر محشر این دیدار جلب توجه میکرد از خوزستان اسپرت تقاضا میکنم ایشون رو بیشتر معرفی کنن
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
تقریبا میشه گفت بازیکنان دارن افکار تاکتیکی سرجیو را اجرا میکنند فقط ب نظر من تو چند پست احتیاج ب بازیکن با کیفیت بالاتری داریم ولی اجرای تاکتیک کاملا تو تیم دیده میشه تیم برنامه داره فقط من نمیدونم این بالوتلی چ جوری با دلار ۱۵ هزار تومان جذب شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
هرچی خطوط هافبک و حمله زحمت میکشن و به گل میرسن نقطه ضعف تیم نفت یعنی خط دفاعی اونارو براحتی بر باد میده . آقای سرجیو برای این دفاع ضعیف کاری کن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها