به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

غیبت هفت بازیکن فولاد و استقلال در دربی جنوب

غیبت هفت بازیکن فولاد و استقلال در دربی جنوب

خوزستان اسپورت- هفت بازیکن از تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان امکان حضور در مصاف این دو تیم همشهری را نخواهند داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، در آخرین بازی عصر امروز لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان روبروی هم قرار خواهند گرفت. مربیان این دوتیم در مصاحبه‌های قبل از بازی خبر غیبت هفت بازیکن را اعلام کردند و این بازیکنان قادر به همراهی تیم‌هایشان در دربی خوزستان نیستند.

ایوب والی، میثم دورقی و صابر حردانی سه بازیکن مصدوم فولاد خوزستان هستند که به‌خاطر مصدومیت بازی امروز را از دست دادند. در سمت مقابل نیز احمد آل‌نعمه، وحید حمدی‌نژاد و میثم شامکوندزاده به‌خاطر مصدومیت غایب خواهند بود و یونس دلفی به‌دلیل سفر به هلند نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

دیدار تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان از ساعت 17 امروز با قضاوت جواد محمدی از اصفهان در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
چهار تا دفاع وسط کند داریم ولی ازنظر فنی وینسیوس و والی بهتر از کرمی و بدرقه هستند این کرمی و بدرقه نای یک تکل ندارند و مدام دریبل می خورند عبدالله پارسال ستون تیم بود امسال پاشنه آشیل نمیدانم چه بلایی سرش آمده
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
بنظرم فولاد بجای اینکه میلیاردی خرج کنه ونتیجه نیاره از بهترین بازیکنان آکادمیش همچون احمد رضا جلالی امید صیدالی و... استفاده کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها