به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
تعداد نظرات: ۶ نظر

مرزبان: پدیده با خلق یک موقعیت به گل رسید

مرزبان: پدیده با خلق یک موقعیت به گل رسید

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد که تیمش استحقاق برتری مقابل پدیده خراسان را داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علیرضا مرزبان پس از شکست تیمش برابر پدیده مشهد با اشاره به بازی خوب تیمش در بازی امروز اظهار داشت: امروز به معنای واقعی شاهد یک بازی خوب، روان و زیبا از تیمم برابر صدرنشین لیگ بودیم و موقعیت‌های بسیاری روی دروازه حریف خلق کردیم.

وی با بیان اینکه درست است که تیمم در انتهای جدول قرار دارد ولی بازی زیبایی ارائه کردیم، افزود: امروز هر کس این بازی را دید به بازی خوب ما واقعا نمره قبولی داد ولی باز هم تاکید می‌کنیم برای بهتر شدن به زمان نیاز داریم.

مرزبان با تشریح موقعیت‌های تیمش برابر پدیده در نیمه نخست این بازی تصریح کرد: اگر بازیکنان‌مان کمی دقت می‌کردند‌ می‌توانستیم به دروازه حریف را باز کنیم، اما ‌فرصت‌ها به سادگی آب خوردن از دست رفت.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه اما تیم‌ کاملا هجومی نفت نیمه نخست در نیمه دوم ‌بی‌خطر‌ شد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه شد که فورواردهای ما در نیمه دوم انگار فلج شده بودند و نتوانستند کوچک‌ترین خطری روی دروازه حریف ایجاد کنند ولی وقتی پدیده به ما گل زد بازیکنانم ‌دیگر خودشان را پیدا نکرد‌ند.

‌‌وی با اظهار تاسف از اینکه بازی خوب امروز تیمش با شکست زمین را ترک کرد، گفت: ‌بازی زیبایی انجام دادیم و ‌متاسفم که نتو‌انستیم امشب دل این مردم ‌را شاد کنیم، اما به این تیم ته جدولی افتخار می‌کنیم چون کیفیت بازی برابر تیم نخست جدول نشانگر همه چیز بود و قاطعانه اعلام می‌کنیم که بهتر از تیم پدیده بازی کردیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان علت شکست امروز تیمش را اعتماد به نفس پایین بازیکنان نفت اعلام کرد و ادامه داد: پدیده امشب بازی در شان تیم صدر لیگ انجام نداد و با یک موقعیت به گل رسیدند و اگر بخش هجومی تیم و کناره‌های نفت کمی هماهنگ و موفق عمل می‌کردند می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم ولی ‌در برخی زمان‌ها به قدری ضعیف عمل کردیم ‌که نفت توانست به گل برسد.

مرزبان در پاسخ به سئوالی که چرا ‌تیم نفت اینقدر کم گل می‌زند، اظهار دا‌شت: فردا حتما این بازی را تحلیل و بررسی خواهم تا بدانم ضعف تیم از کجاست اما به شما و مردم این شهر قول می‌دهم در هفته‌های بعد بازی‌های به مراتب بهتری از تیم نفت خواهید دید و با توجه به تجربیاتی که دارم درمان ‌ گل نزدن تیم را پیدا می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
توراخدا آقای مرزبان زودتر نسخه را بپیچ،،،،، آخه این بیمار داره ازدست میره،،،، میدونی بعد از مرگ تجویز بیفایده است،،،
نفتونی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
آقای مرزبان تو رو به جان عزیزت برو از تیم ،ویسی با همین بازیکن‌ها از پرسپولیس فینالیست آسیا امتیاز گرفت همینطور از تراکتورسازی کن نه بگو تیم ملی! و فولاد، تیم داشت بالا می‌رفت، پنج شش هفته هست داری باخت میاری، هوادارای این تیم لرهای بختیاری هستن توی کل جهان و نه فقط مسجدسلیمان و ایران ، این رو بفهم ،و که عامل نتیجه نگرفتن تیم خود شخص جناب عالی هستی آقای مرزبان
شیران زاگرس
|
Netherlands
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
درمان این تیم رنجور تنها کار توست
درمانگر تویی معجزتی بفرما
تا سپیده صبح پاسی از شب نمانده
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
آقای مرزبان عزیز شما مربی خوب وبا اخلاقی هستین ولی تورو به اون قرآن دیگه فوتبال با کیفیت بازی نکن فقط نتیجه بگیر فقط ببر بابا ما دیگه خسته شدیم از شعار و وعده بسه دیگه ما مسجدسلیمانیها مهد فوتبال ایرانیم فوتبال رو میفهمیم بازیکن شما تو زمین مثل نون نخردها زور توپ رو نداره نمیتون شوت بکن سمت دروازه چرا مدام بازیش میدی چرا نمیگی شوت از پشت 18 قدم رو تمرین کنن چرا نمیگی بدون ترس زیر تبوپ ضربه بزنید اگر تو زمین خوب نیست بیارش بیرون پیمان میری معلوم نیست تو زمین کارش چیه یکی نیست بهش بگه تو فقط باید گل بزنی, شما چهارتا پاس بدون اشتباه به هم نمیدین آخه تا کی باید صبر کرد امشی که نخوردین اینقدر گیج میزنین بسه دیگه نیم فصل داره تموم میشه .
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
تا پیمان میری وچند بازیکن دیگه توتیم هستن ول معطلين
اشکان نظرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
این تیم باید ی شوک بهش وارد بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها