به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

گل‌محمدی: می‌دانستم بازی سختی با نفت داریم

گل‌محمدی: می‌دانستم بازی سختی با نفت داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان به این نکته اذعان کرد که تیمش یک بازی سخت را مقابل نفت مسجدسلیمان پشت سر گذاشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: پیش‌بینی می‌کردیم در این زمین و جلوی هوادار مسجدسلیمانی بازی سختی داشته باشیم. در نیمه اول بازی درگیرانه بود و توانستیم حریف را کنترل کنیم، اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و با استفاده از پاس‌های متعدد و حفظ توپ بازی را بردیم.

وی در ادامه افزود: ما در طول 90 دقیقه از حریف سرتر بودیم و فکر نمی‌کنم موقعیت آنچنانی هم به آنها داده باشیم. از هر نظر شایسته این برد بودیم و من از همه شاگردانم بابت تلاشی که داشتند، تشکر می‌کنم. اینکه آنها با وجود این همه مشکلات به این شکل تلاش می‌کنند، به نظر من باید پای‌شان را طلا بگیرند. تمرکز داشتن در این اوضاع نامساعد واقعاً سخت است. به نظر من بزرگ‌ترین انگیزه بازیکنان ما مردم مشهد و شاد کردن آنها و دل خودشان است.

گل‌محمدی با تأکید بر اینکه دیگر طاقتش تمام شده است، یادآور شد: امیدوارم مشکلات تیم پدیده هر چه زودتر حل شود. ما وعده و وعید زیاد شنیده‌ایم، اما تا به امروز هیچ یک عملی نشده است. ما همچنان منتظریم اقدامی انجام شود و امیدوارم هر چه زودتر این اقدام صورت بگیرد، چرا که من نهایتاً تا فردا یا پس فردا اینجا می‌مانم! کار کردن در این شرایط واقعاً سخت شده است و رویم نمی‌شود در چشم بازیکنانم نگاه کنم. طاقتم دیگر به سر آمده است و به احتمال زیاد تا دو روز آینده از پدیده بروم. شاید مشکل من هستم و با رفتنم مشکلات حل شود. در این مورد خیلی فکر کردم و واقعاً شرایط کار را برای ما سخت کرده است. واقعاً دیگر با این اوضاع و احوال نمی‌توانم ادامه دهم.

سرمربی پدیده در واکنش به این سؤال که آیا تیمش می‌تواند قهرمان لیگ شود، خاطرنشان کرد: تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است. ما با وجود مشکلات فراوان تا اینجای لیگ صدرنشین بوده‌ایم و مطمئن باشید این حاصل تلاش  فراوان بازیکنان است. ما تیم یکدستی داریم با اهداف و آرزوهای بزرگ و اگر شرایط مناسب باشد تا آخرین نفس برای نتایج بهتر می‌جنگیم، اما با این اوضاع دیگر کاری از دست من و بازیکنانم برنمی‌آید. بقیه راه دست مسئولان باشگاه است اگر شرایط را درست کردند، تلاش می‌کنیم این روند ادامه پیدا کند، اما در غیر این‌صورت نمی‌شود این انگیزه را بین بازیکنان حفظ کرد. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و فقط می‌توانم بگویم که نمی‌توانم با این شرایط ادامه دهم.

وی در پایان در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد عدم پخش برنامه نود نیز اظهار داشت: مردم از تماشای این برنامه خوشحال می‌شوند و وجود آن برای فوتبال کشورمان لازم است. نمی‌دانم واقعاً چه مشکلی بین مسئولان صداوسیما پیش آمده است که اجازه پخش برنامه نود را نمی‌دهند، در حالی که این برنامه پربیننده است و باید سیاست صداوسیما این باشد که چنین برنامه‌هایی را بیشتر کند و جای سؤال دارد که دنبال حذف این برنامه هستند. باید به بینندگان و مخاطبان احترام گذاشته شود. واقعاً نمی‌دانم دلیل عدم پخش برنامه نود چیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
1
اقا یحیی نتیجه گرفتن پدیده موقتی هست. مثل پارس جنوبی پارسال که صدر جدول بود ولی نیم فصل دومرفت وسط جدول. تیمت فعلا روی دور خوش شانسیه و مطمئنا نیم فصل دوم میرید وسط جدول. بنظرم از الان به بهانه مشکلات مالی استعفا بده که بگی تیمو صدر جدول تحویل دادم
asghar salehi336
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
اقای گل محمدی اون سه تا توپی که اومد تو شش قدمتون اگر مهاجم داشتیم دوتاشو گل میکرد حد اقل اونوقت تو هم ساکت میشدی ،!!!نیمه مربیانو بردی درسته !!!بچه های نفت ما دوتا برد از نیم فصل اول میخوایم با حوصله باشید جنگنده و تیزهوش لطفا عصبی نشید نیم فصل دوم تیمهای که تماشاگر دارن نتیجه خوب میگیرن ،و با اظافه شدن چند بازیکن جدید و تجربه شما از نیم فصل امیدوارم باشید در ضمن بدنسازی هم که خوب پشت سر نگذاشتید ،ما درکتون میکنیم با برد شما خوشحال و با ناراحتی شما هم کنارتونیم .تلاش و دوندگی و فشار نتیجه میده ،به امید خدا شما مرد روزهای سخت هستین و توانایی موفقیت رو در شما میبینیم ،خدا یارتان .
asghar salehi336
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
تو تمرینات هر چه برنامه و تلاش کنید بعدش تو بازی میتونی پیاده کنی ،تا دیگه یه عده مثل یحیی نیان میکرفونو بگیرن و دم از فرصتو قدرت بزنن لطفا بخودتون بیایین ،
asghar salehi336
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
تیم پدیده اسناد و مدارکش مشکل دارن که فرستادن به کنفدراسیون فوتبال اسیا ،تا نیم فصل احتمالا سقوطشو به دسته یک اعلام کنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها