به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

تارتار: صنعت نفت در خط حمله قدرتمند است

تارتار: صنعت نفت در خط حمله قدرتمند است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم صنعت نفت هم تیمی توانمند در خط حمله است که گل‌های زیادی به ثمر رسانده، اما ما هم روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده‌ایم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: به تیم پرسپولیس بابت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا تبریک می‌گویم. به همه آنها از جمله بازیکنان، کادرفنی، کادر مدیریتی که با این مشکلات و دست خالی جنگیندند. درباره بازی خودمان هم باید بگویم با توجه به برد هفته قبل دو تیم، هر دو با روحیه خوب وارد زمین می‌شویم. تیم صنعت نفت هم تیمی توانمند در خط حمله است که گل‌های زیادی به ثمر رسانده، اما ما هم روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده‌ایم. می‌دانیم نقاط ضعف آنها در خط دفاعی کجاست و تلاش خواهیم کرد تا در بازی فردا سه امتیاز را بگیریم.

وی با اشاره به کمبود بازیکنانش ادامه داد: ما واقعاً تعداد بازیکنان‌مان کم است و شاید فقط 15 بازیکن بزرگسال در لیست ما وجود دارد. سه جای خالی داریم و به دلیل مشکلات مالی بسیاری از بازیکنان‌مان را از دست دادیم. بازیکنی مثل مسیح زاهدی را در خط دفاعی نتوانستیم حفظ کنیم یا سیداحمد موسوی را نتوانستیم جذب کنیم که به ماشین سازی برگشت. روزهای آخر نقل و انتقالات هم این اتفاق افتاد و نفرات خوبی نبود که ما جذب کنیم. امیدوارم که در نیم فصل دوم شرایط‌مان بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره مشکلات داوری و اینکه آیا برای بازی فردا هم نگرانی دارد یا نه، تصریح کرد: خب ما در این فصل از ناحیه داوری ضربه خوردیم، اما به سلامت کمیته داوران و داوران کشورمان شک نداریم. می‌دانیم داوران سالمی در فوتبال ایران قضاوت می‌کنند. بازی فردا را هم دکتر بیژن حیدری قضاوت می‌کند که امیدوارم قضاوت خوبی داشته باشد و این مسائل را هم ما به باشگاه می‌سپاریم.

تارتار درباره غایبان تیمش برای بازی با صنعت نفت نیز گفت: مصدومان و محرومان ما هم مانند سایر تیم‌هاست. از آنجایی که فصل سرما رسیده و کیفیت زمین‌ها افت کرده است، چند مصدوم داریم. بازیکن محروم ما روح‌الله سیف‌اللهی است و مصدومان را هم باید شرایط‌شان بررسی شود تا ببینیم شرایط چگونه خواهد بود.

وی در خصوص پرداختی این فصل باشگاه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: تاکنون فقط 15 درصد پرداختی به بازیکنان وجود داشته و کادرفنی دریافتی نداشته است. با این حال باید صبر کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

تارتار در خصوص رقابت رحمان احمدی و احمد گوهری در خط دروازه پارس جنوبی که باعث شده این تیم دو دروازه‌بان آماده داشته باشد، گفت: شیرین‌تر از این برای ما نیست. رقابت تنگاتنگ دارند. ما سه دروازه‌بان خوب داریم که دو نفر از آنها زیر 23 سال هستند. در تیم ما هرکسی خوب باشد بازی می‌کند تا نوبت به دیگری برسد و اگر نفر بعدی هم آمد، بازی خواهد تا دوباره نوبت نفر بهتر برسد.

لازم به ذکر است که پائولو سرجیو سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به نشست خبری قبل از بازی مقابل پارس جنوبی جم نرسید.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها