به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

تصاویری از تمرین چهارشنبه تیم فولاد خوزستان

تصاویری از تمرین امروز تیمفولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان در زمین تمرینی باشگاه فولاد پیگیری شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سرخ‌پوشان فولاد خوزستان در هفته دهم لیگ روبروی آبی‌پوشان استقلال خوزستان به میدان خواهند رفت. فولادی‌ها عصر امروز یک جلسه تمرینی را در زمین چمن این باشگاه پشت سر گذاشتند تا برای بازی روز جمعه آماده شوند.

تصاویری از تمرین عصر چهارشنبه‌ی تیم فولاد خوزستان را در ادامه مرور کنید.

تصاویری از تمرین امروز تیمفولاد خوزستان


تصاویری از تمرین امروز تیمفولاد خوزستان


تصاویری از تمرین امروز تیمفولاد خوزستان


تصاویری از تمرین امروز تیمفولاد خوزستان


تصاویری از تمرین امروز تیمفولاد خوزستان


تصاویری از تمرین امروز تیمفولاد خوزستان


تصاویری از تمرین امروز تیمفولاد خوزستان


تصاویری از تمرین امروز تیمفولاد خوزستان

نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
علی
|
Germany
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
3
سروش رفیعی پس از جدایی ازفولاد امروز باتیم پرسپولیس تمرین کرد. ثابت شد که هواداران فولاد ازجذب ایشان بسیار ناراحت شدند وحضور وی را در فولاد خرابکارانه توصیف کردند. این هم از شاهکارهای پورموسوی است.
فولاد شهراهواز
|
Germany
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
3
درود برشما دوستان.
دوست داشتم در مورد اوضاع و احوال فولاد خوزستان چند مورد خاص را اشاره نمایم، باشد که هواداران فهیم و همچنین تمامیه کسانیکه کار روزنامه نگاری و نویسندگی در بخش ورزشی میکنند توجه وعنایت بیشتری نمایند.
1- در چند روز گذشته حملات ناجوانمردانه و ریاکارانه ای ازطرف سایت دلال تهرانی به مدیریت باشگاه فولاد خوزستان در موضوع رفیعی، بازیکن دل در گرو تیم تهرانی (بازیکن نامرئی) شد. دریغ از حتی یک واکنش درست وحسابی از طرف اهالی ورزش و نویسندگان خوزستان. صحبت من دراین مورد خاص با تمامیه جراید ونویسندگان ورزشی نویس خوزستان است که متاسفانه به این درک نرسیدند که برای منافع استان دربعضی موارد خاص، اختلافات را کناربگذارند و متحد به آن سایت دلال تهرانی بتازند. این درحالیست که تمامی ما هواداران از دیپورت کردن سروش بسیار خوشحال شدیم چون هدف غایی این فرد بی اخلاق، آماده شدن برای تیم تهرانی بود واین مصیبت ونابخردی توسط بیسوادها ونادان هایی انجام گرفت که خوشبختانه با خجالت و رسوایی از باشگاه بزرگ فولاد به ناکجاآباد اقامت گزیدند. توصیه من به تمامیه اهل جراید ونویسندگان خوزستان این است که دوستان یک ذره اتحاد را از اهالی تبریز برای تراکتور یاد بگیرید که با کوچکترین حمله و تضییع حقشان ازمسوول گرفته تاپیشکسوتان و جراید متحد و یکصدا ،دشمن را مجبور به عقب نشینی میکنند.
2- دوستان هوادار فهیم فولاد! چه بخواهیم و چه نخواهیم تیمی که الان دست ایلی استان میباشد حتی از یک تیم نصفه ونیمه هم، مهره های کمتری دارد. یعنی با خوشبینی زیاد میشه گفت 5 الی 6 مهره سودمند دارد. اکثر باتجربه ها در دوران افت و ناکارمد و کند هستند و از شرایط بدنی کاملا به دور. از خط دفاع گرفته تا حمله همه اکثرا دور از شرایط بدنی ،ذهنی، روانی هستند. والی، کرمی، شیمبا، بیت سعید و .... همه در حد فولاد دیگه نیستند. و شک نکنید فولاد اگر قرارست برای نیم فصل دوم استارت سهمیه را بزند باید بااین بازیکنان خداحافظی کند. بعضی ازدوستان این چندروز به ایلی استان خرده گرفتند ولی هیچ وقت این دوستان از خودشان سوال نمیکنند که مگر بازیکنی که دوران بی انگیزگی و افت وپایان بازیگریش رو میگذراند چند درصد میتواند تاثیر گذار باشد؟ آنهم نه یکی، نه دوتا، .... فولاد کلا تبدیل شده به یک مشت بازیکنان فرسوده و بی انگیزه و دقیقا بازی دادن این مربی به امیدهای وجوانانی مانند حردانی و هدایتیان و صیدالی و ..... فقط و فقط به همین خاطر هست و بس. بنده اصلا وابدا موافق صدرصدی ایلی استان نیستم. ولی واقعا بایستی ما هواداران موضوع ایلی استان و وضعیت فولاد را از تمام زوایا نگاه کنیم. مربی مانند گل محمدی و شفر و برانکو و قلعه نوعی با فکر و اول فصل باتوجه به تفکراتشون یارگیری کردند ولی این بنده خدا یک تیم ویران شده و غارت زده رو از یک بیسواد تحویل گرفته. باز تاکید میکنم من اصلا طرفدار صدرصدی ایلی نیستم و کاملا طرفدار نظرات منصفانه ای که همه جوانب رو نگاه کنند ،میباشم. ایلی استان دراین مدت نتیجه نگرفت ولی واقعا شیوه بازی تیمی و تاکتیک تیم کاملا یک سروگردن از زمان آن بیسواد بهتر شده. آن هم با دستان خالی واستفاده بیشتر از جوانان پرانگیزه. به نظرم تا نیم فصل باید از فولاد حمایت همه جانبه شود و نگذاریم امتیازات ازدست رود چون اگر فولاد درنیم فصل تقویت شود میتواند برای سهمیه بجنگد و آنچنان اختلاف فاحشی با تیم چهارم جدول نداریم.
3 - دوستان ! مدیریت جناب رضایی دو کار اساسی انجام دادند که تمامیه ما هواداران اول فصل آرزوی انجام آنها را از مافیای قبلی داشتیم. عدم ادامه همکاری با رفیعی و دوم فسخ قرارداد با آن مربی بیسواد. و جناب رضایی این کار را به نحو احسن انجام دادند. شخصا احساس میکنم جناب رضایی کمر همت بسته که فولاد را به مدعیان لیگ برگرداند و بازفولادی باشکوه و باعظمت در عرصه لیگ برتر ببینیم. قطع و یقین ایشان هم مانند من وشما تیکه ها و حرفهای نابخردانه گزارشگر مشهد را شنیدند و ناراحت شدند. فقط با همین اخراج این دو فرد میشود فهمید که ایشان به بزرگی فولاد فکرمیکنند و اگر تا حالا کاراساسی نکردند چون از نظر وضعیت مالی و قوانین انتقالات دستشان بسته است. بیایید حمایت کنیم تیم فولاد را و از باشگاه هم بخواهیم که فولاد بزرگ و باشکوه را به ما برگرداند. امیدوارم جناب رضایی بزرگوار هم دست از سنت پیشین مدیران ماقبلی فولاد خصوصا دهکردی بزرگ بردارد و با یک مصاحبه شفاف و آزاد با خبرگزاریهای آزاد از رئوس برنامه، اهداف و..... خود پرده برداری نمایند وما هواداران زجرکشیده و تاحدودی تحقیرشده توسط مدیرخائن قبلی و مربیان بیسواد قبلی را از این آشفته حالی، خاطر جمع و امیدوارکند.
دوستتان داریم،
به امید پرواز فولاد بزرگ به سوی پیروزی و شکوه و عظمت.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
2
به امید برد تیم محبوبمون فولاد خوزستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
1
در جواب فولاد شهر اهواز ، با اینکه بنظرم ایلی استان در حد سرمربیگری تیم بزرگی مثل فولاد نیست اما با حرفهاتون موافقم. استان از نظر بازیکن دستش خالیه این تیم رو پورموسوی و دوستاش به بدترین شکل ممکن بستن. هر سرمربی که بعداز اخراج پورموسوی میومد فولاد با همین مشکلات روبرو میشد تا نیم فصل هیچ کاری نمیتونست بکنه و چه بسا اگر سرمربی جدیدی میومد فولاد و چند بازی رو میباخت ممکن بود باشگاه مجبور بشه اون سرمربی جدید رو قبل از نیمه فصل برکنار بکنه. پس فعلا باید با همین بازیکنا بسازیم و چندامتیاز جمع کنیم تا نیم فصل که بشود یارگیری خوبی کرد و درصورتی که شرایط اجازه داد یک سرمربی کارنامه‌دار باتجربه به فولاد بیاید. الان انتقاد فقط مشکلاتو بیشتر میکنه وامتیازات بیشتری ازدست میدیم و حتی اگر سرمربی جدیدی نیم فصل بیاد نمیتونه فاصله رو جبران کنه. پس تا نیمه فصل حمایت باید بکنیم بشرطی که در نقل و انتقالات نیم فصل تغییرات کامل انجام بشه تا فولاد از این وضعی که پورموسوی و باندش درست کردن نجات پیدا کنه
داود
|
Netherlands
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
1
سروش که تا وقتی فولاد بود می گفتند مصدوم و تیم دلال ها مرتب می نوشت که برای مداوا رفته بود قطر، الان می نویسه حرکات تکنیکی انجام می ده برای پرسپولیس و تماشاگران رو به وجد می اره، ولی من که حقیقتش دلم نمی خواد بد بخوام برای سروش یا هر بازیکن دیگه ای ولی بنظر من سروش تمام شده بازیش وگرنه قطری ها از دستش نمی دادن.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
1
ناراحتم برای مظلومیت استقلال خوزستان.ناراحت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
1
0
باسلام خدمت دوستان ازهرلحاظ بخوای حساب کنی اومدن ورفتن سروش وحتی شکل رفتن سروش سناریویی بیش نبودبه چنددلیل یک سروش وآوردن آماده ش کنن که دراین امرهمه واقفاً دوم سروش درسته باپرسپولیس قراردادبسته امابدون دریافت رضایت نامه ازفولاد نمیتوانست جدابشه سه بس این بایدراه حلی پیدامیشدکه بدون خراب کردن مدیرعامل محترم که اکثر مدیران تیم های ماخوزستانیاتعلق خواستی به تیمای تهرانی واصفهانی دارن چهره ی این مدیر نباید خدشه دارمیشدداستان رفتن به قطر سروش ودیربرگشتن اون شروع شدچهار مگه مدیرت باشگاه ازقوانین بیخبر بوده که یک طرف فسخ کردن اینو هربیسوادفوتبالی باخبر بود خلاصه سروش که داشت میرفت چون اون برای فولاد قرارنبودباشه
پس چندهفته قبل ازپایان نیم فصل این اتفاقا افتاده وهمه چی بین مدیروهیئت مدیره وخودسروش باهماهنگی انجام شدپس شک نکنید اومدن ورفتن سروش سناریوی ازپیش تعیین شده بود
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
طبق قانون بازیکنی که 3 روز پیاپی بدون اجازه باشگاه تو تمرین غیبت کنه باشگاه میتونه قراردادش فسخ کنه وهیچ پولی بهش نده. فولاد همین کارو کرد و سروش و دلالان تهرانی رو آتیش زد. اگر فسخ یکطرفه بخاطر غیبت غیرموجه بنفع سروش بود این چندروز عزای عمومی نمیگرفتن دلالها
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
باسلام ودرود بی کران به دوست عزیز وکاربر همیشه فرهیخته فولاد شهراهواز
من حیث المجموع وبا التفات به اوضاع واحوال کلی وواقع باشگاه فولاد وداشته های موجود آن وعملکرد مضحکانه وفاجعه بارمدیریت وکادرهای فنی بی سواد مسبوق، نظر جنابعالی صائب به نظر می رسد.
لیکن اینجانب پافشاری محض نسبت به داشته های موجود تیم واحیانا استمرار آن را نوعی ایجاد زمینه حجت برای عملکرد فنی در آینده می بینم. شکی نیست وبا نظرشما همراه خواهم بود که حمایت نقش به سزا در موفقیت کلیت یک تیم دارد اما مستحضر هستید که به همان اندازه که این واژه در موفقیت یک باشگاه تاثیر مستقیم داشته، واژه صراحت هم بی تاثیر نبوده وشاید نقش تام ایفا خواهد کرد واین ضعف بسیار آشکار فولاد اخیر درتمام ارکان است. بر هواداران فوتبال فهم فولاد پوشیده نیست که اقداماتی مثبت وایجاب گونه دراین مقطع کوتاه از ناحیه مدیریت محترم فعلی میسر شده اما این امر مکفی نیست وجای کار بسیار است. بنده چنانچه سابقا و تلویحا انتقادی واردکرده ام، واهی نبوده بلکه غایت درونی بنده همیشه براین منوال بوده وخواهد بود که فولاد با درنظر گرفتن جمیع پتانسیل های موجود سخت افزاری وغیره وبدون اغراق وتعصب کورکورانه، بهترین باشگاه حال حاضر ایران است واین برتری مستحق داشتن مربیانی همچون برانکو وامثالهم است. قطع یقین هواداران از ایجاد تغییر در ذهنیت ونوع نگرش فنی حالی تیم خرسند هستند واین زمینه ساز حصول ونیل به واژه حمایت هواداران کمااینکه در وضعیت فعلی این امر ازسوی هواداران مشاهده ومورد رعایت شده است. بحث بنده اعاده آن فولادی است که مایه مباهات این مردم می باشد وآن تیم اعاده نمی شود، مگر با وجود تخصص واصل صراحت از ناحیه مدیریت وکادر فنی. بنابراین هواداران فولاد که سنواتی است به طرق متنوع وبه تناوب، زخمی تیکه های دیگران وهواداران تیمهای تازه به دوران رسیده، شده اند، سخنان شیرین وزیبا که هرگزب ه واقعیت تبدیل نشده اند را قادربه تحمل نیستند. از این روی بنده سابقا این گونه اظهارنظر کردم که "تاکنون هرآنچه شنیده ایم سخنان زیبا بوده وفولاد با این سخنان زیبا فولاد نمی شود."
بازگرداندن هیبت فولاد وآن تیم رویائی نیازمند مردانی است که اهلیت واقعی داشته باشند که هدف آنان ایجاد افتخار برای این مردم که مستحق بهترین ها هستند، می باشد واین موضوع محقق نخواهد شد، مگر با بکاربستن همت متعالی گونه وبا تاکید فراوان صراحت قولی، رفتاری وکرداری...
امیدوارم مدیریت فعلی همان نگاهی را داشته باشندکه جنابعالی ودیگر هواداران، به حق دارند ونسبت به آن اصرار می ورزند والنهایه غایت درونی جمیع هواداران واقعی ومنتقدان ومنجمله بنده اعتلای نام فولاد وهواداران آن است ولاغیر.
به امیدطلوع دوباره خورشید تابناک فولادبزرگ...
فولاد شهراهواز
|
Germany
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
خوزستان اسپرت چرا 2روزه هرچه میخوام وارد سایت بشم ،پیام میاد که به دلیل ارسال مطالب غیرمجاز ورود شما ممنوع میباشد. (با چنین مضمونی)
مدیر پایگاه
با سلام
معمولا این پیام بدلیل ایجاد اختلال در برخی از اپراتورهای ارائه دهنده سرویس اینترنت یا بدلیل استفاده یک کاربر از یکسری آیکن‌ها هنگام ارسال نظر (منظور کلمات استفاده شده در متن نظر نیست، بلکه آیکن‌های برنامه نویسی است) نمایش داده می‌شود.
مطمئناً عدم دسترسی شما به سایت از جانب ما نبوده است.

فولاد شهراهواز
|
Germany
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
درود بیکران به دوست نازنین و بزرگوار ،فؤاد عزیز.
متاسفانه همون شب بلافاصله بعد ازنظر جنابعالی ،نظری مفصل نوشتم ولی موقع ارسال سایت از دسترس خارج شد و زحمت نوشتن نظر هم به هدر رفت. از محبتتان سپاس. انشاا... باز در این موارد نظر و دیالوگ حتما خواهیم کرد.