به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

مرزبان‌: آرزو می‌کنم همه شرافت کاری داشته باشند

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: داور بازی جوانمردانه را رعایت نکرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علیرضا مرزبان در رابطه با تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: امروز می‌خواهم تنها در رابطه با یک مسئله صبحت کنم. یک مسئله همیشه در دلم بوده و در موردش حرف نمی‌زدم. یک اعتراض بزرگ نسبت به داوری دارم. روی گلی که دریافت کردیم چند ثانیه قبل از آن روی محمد غلامی خطایی شد که همان توپ را برداشتند و به سمت دروازه ما آمدند و به گل تبدیل کردند.

وی افزود: روی محمد غلامی خطای پنالتی اتفاق افتاد اما به بازیکن ما کارت زرد می‌دهند از دوستانم شنیده‌ام که می‌گویند می‌خواهند پدیده برنده نشود. در این مدت از شبکه داوری ایران ضربه خوردیم. داوری واقعاً مشکل داشت و از خدا می‌خواهم و آرزو می‌کنم همه شرافت کاری داشته باشند امروز با داوری روبرو بودیم که بازی جوانمردانه را رعایت نکرد. دپارتمان داوری اعتراض دارم و آنها باید توضیح بدهند چه اتفاقی می‌افتد. حرکت ما به کدام سو است و چرا باید از این مسائل ضربه بخوریم. امیدوارم دپارتمان داوری با شرافت همه مسائل را ببینند و بی‌نهایت دقت داشته باشند تا تمامی مسائل در مسیر درستی حرکت کنند.

سرمربی پدیده در رابطه با اینکه آیا داور عمدی داشته است، عنوان کرد: من فقط می‌گویم اعتراض دارم.

مرزبان در رابطه با شرایط رضا حقیقی خاطرنشان کرد: ما قولی به حقیقی داده بودیم که به‌آن عمل نکردیم همین روزها باید بنشینیم تا در مورد این مسئله با یکدیگر صحبت کنیم.

وی در رابطه با عملکرد تیم فوتبال پدیده در هفته‌های اخیر اظهار داشت: پدیده تا یکی دو هفته قبل کیفیت خوبی نداشت اما شرایط ما در این مدت سازمان‌دهی بهتری پیدا کرده و در میدان بازی خوبی انجام داده‌ایم ما می‌خواستیم در نیم‌فصل دوم به تیم امتیاز ندهیم اما بعد از دیدار ما مقابل تراکتورسازی و صبای قم تعدادی از بازیکنان خارجی ما رفتند که به مشکل خوردیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها