به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

شریفی: بازیکنان حریف گفتند اخراج‌ها ناحق بود

شریفی: بازیکنان حریف گفتند اخراج‌ها ناحق بود

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با بازیکنان پارس جنوبی هم که پس از بازی صحبت کردم، گفتند داور قضاوت خوبی نداشت و کارت‌ها به ناحق بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد شریفی در گفت‌وگو با میزان درباره بازی تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پارس جنوبی که با حواشی زیادی همراه بود، اظهارداشت: به نظرم باید در انتخاب داوران کمی بیشتر دقت شود. داوری‌ها امسال به ضرر ما بوده و خصوصا در بازی با پارس جنوبی ما خیلی اذیت شدیم.

وی افزود: فکر می‌کنم ما روی کم تجربگی خودمان شکست خوردیم و این در حالی است که خیلی حمله کردیم. تعداد حملات ما در این بازی بیشتر از پارس جنوبی بود، ولی متاسفانه نتوانستیم به خوبی از آن استفاده کنیم. تیم ما در شرایطی که 9 نفره بود موقعیت گلزنی داشت. مگر می‌شود بازیکن پارس جنوبی روی آل‌نعمه خطا کند بعد بازیکن ما کارت بگیرد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: کادرفنی ما قصد داشت پس از 9 نفره شدن، تیم را بیرون بکشد، ولی به احترام مسئولان بازی را ادامه دادیم. با بازیکنان پارس جنوبی هم که پس از بازی صحبت کردم می‌گفتند داور قضاوت خوبی نداشت و کارت‌ها به ناحق بوده است.

شریفی در مورد آینده خود در استقلال و اینکه آیا برای فصل آینده برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: فعلا در استقلال خوزستان هستم و تصمیمی برای آینده خود نگرفتم. به هر حال پیشنهاداتی وجود دارد اما من هنوز تصمیمی برای آینده نگرفتم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
2
ضمن عرض سلام و خسته نباشيد به خوزستان اسپورت عزيز و دوستداشتني و تك تك كاربران محترم او ، يك سؤال داشتم و آن اينكه چرا موضوعي به اين مهمي (قضاوت مصلحتي أكرمي بي كرم و بي غيرت در بازي فوتبال استقلال خوزستان با پارس جنوبي ) را بجزء خوزستان اسپورت چرا ديگر سايتها و هيئت فوتبال استان ، استانداري و مسولين و نمايندگان خوزستان آن را سريعاً به فراموشي سپردن و با فراموش كردن اينچنين موضوع مهم و بزرگ سبب كوچك جلوه دادن آن در أنظار ديگران شدن ، دوست داشتم اين داور جرأت داشته باشد و اينچنين قضاوت ظالمانه خود را با سپاهان ميكرد باور كنيد كاري ميكردن كه أكرمي حسرت يكبار سوت زدن را با خودش به گور ببرد نه اينكه خيلي راحت به خودش جرأت بدهد در اهواز و در يك بازي مهم در همان نيمه اول بر روي خطائي خشن كه بر عليه بازيكن استقلال خوزستان شده بلافاصله دو نفر از بازيكنانشان را با كارت قرمز اخراج كند جالب اينكه نه يكنفر بلكه دو تا از بازيكنان ميزبان را اخراج كرد و جالبتر اينكه حتي سرمربي تيم مهمان هم از قضاوت ظالمانه و يك جانبه اين داور خجالت كشيد و خيلي سريع بلافاصله بعد پايان بازي بدون اينكه در مصاحبه بعد از بازي شركت كند خيلي آهسته و بصورت كاملاً پنهاني اهواز را ترك ميكند ، زشت است به خدا هر كس و ناكس بيايد و چنين ظلمي در حق فوتبال استان آن هم استاني كه مهد فوتبال كشور است را مرتكب شود
اهل فوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
اقای ادمین بزار مردم خوزستان بدونن با فوتبال کثیف و داور کثیف باید کثیف برخورد کرد مثلا زدن داور مثل زمان قدیم که داورها از اهواز میترسیدن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها