به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

تیم خوزستانی با اتوبوس عازم شمال شد

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1397/7/29/82986_783.jpeg

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال رامشیر با کمک هواداران و پیشکسوتان فوتبال این شهر عازم استان گیلان شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه استقلال رامشیر که با مشکلات زیاد مالی روبرو شده است، چند روز قبل در اعتراض به عدم حمایت مسئولان از این تیم قدیمی فوتبال خوزستان، با انتشار اطلاعیه‌ای از ادامه حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم ایران اعلام کناره‌گیری کرد.

در پی انتشار اطلاعیه باشگاه استقلال رامشیر، هواداران و پیشکسوتان فوتبال این شهر دست به کار شدند و با پیگیری زیاد مقدمات اعزام آبی‌پوشان به استان گیلان برای انجام بازی مقابل شهرداری فومن را مهیا کردند.

استقلالی‌ها در نهایت با یک دستگاه اتوبوس عازم این سفر طولانی شدند و قرار است که فردا (دوشنبه) برابر تیم شهرداری فومن به میدان بروند.

عزیمت تیم استقلال رامشیر به استان گلان و انجام بازی مقابل شهرداری فومن البته به معنای برطرف شدن مشکلات این تیم نخواهد بود. تنها 6 هفته از 26 هفته مسابقات فصل جاری لیگ دسته دوم سپری شده و هنوز بخش اعظم مسیر طولانی لیگ 2 پیش روی تیم‌های حاضر در مسابقات مانده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال رامشیر همانند استقلال اهواز برای ادامه این مسیر طولانی نیاز به حمایت عملی مسئولان و دستگاه‌های استان دارد تا بتواند با سایر حریفان برای صعود به لیگ دسته اول رقابت کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
1
ازبس گفتیم مدیران بالیاقت استان وشهرستان، خواهشا ب تیمهای استان همانند استقلال اهواز واستقلال رامشیر کمک کنید یا از ناداوری ها برعلیه تیمهایمان دفاع کنید، حقیقتش هم خسته شدیم وهم خجالت میکشیم، غیرت وتعصب با جانم فدایت شوم، باخون انسان عجین نمیشود، ازدست نالایق انها قشر جوان ما افسرده شد، بعضی جاها آدم سکوت کند،،، سنگین تراست...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
1
البته مشكل اساسي توسط برنامه ريزيهاي فدراسيون فوتبال براي تيمهاي حاضر در ليگهاي دسته سوم و دوم ميباشد كه بايد برنامه مسابقات اين ليگها را طوري گروه بندي كنند كه استانهاي همجوار با هم مسابقه دهند تا از عهده مخارج كرايه و عدم نياز به اسكان بر بيايند آخه همه ما ميدانيم كه فوتبال در كشورمان حرفه اي نيست و همين الان ليگهاي برتر و آزادگان مشكل شديد مالي دارند چه برسد به تيمهاي ليگهاي دسته سه و دسته دو كه كرايهايشان با مشقت و توسط اين و آن تهيه ميشود وگرنه اگر قراره تيم خوزستاني به شمال برود و يا بالعكس بايد در خيابان يا خانه يكي از بچه هاي تيم ميزبان بخوابند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها