به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

طرفی: به تیم‌های متخلف اجازه فعالیت نمی‌دهیم

طرفی: به تیم‌های متخلف اجازه فعالیت نمی‌دهیم

نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال خوزستان گفت: به تیم‌های متخلف اجازه فعالیت در فوتبال خوزستان را نمی‌دهیم.

علی طرفی در گفت و گو با خوزستان اسپورت درباره اخراج دو تیم پیروزی هویزه و آینده سازان سوسنگرد از مسابقات فوتبال جوانان خوزستان گفت: این دو تیم از بازیکن غیرمجاز استفاده کرده بودند و به همین دلیل آن ها را اخراج کردیم. از زمان روی کار آمدن هیئت فعلی بنا به دستور آقای طالقانی اقدام به برخورد با تخلفات و حذف متخلفین از فوتبال خوزستان کرده ایم و این رویه را ادامه خواهیم داد.

طرفی ادامه داد: تیم های پیروزی هویزه و آینده سازان سوسنگرد از بازیکن غیرمجاز برابر حریفان استفاده کرده بودند و به همین دلیل بالاترین برخورد قانونی که اخراج از مسابقات است را در خصوص این دو تیم اعمال کردیم. بارها در این خصوص به تیم ها هشدار داده بودیم و باز هم هشدار می دهیم که هیئت فوتبال خوزستان با هیچ تیمی تعارف ندارد و بالاترین تنبیهات قانونی را برای متخلفین در نظر خواهد گرفت.

نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال افزود: کسب نتیجه باید در یک فضای سالم و رقابت برابر انجام شود. اینکه تیمی بخواهد با تقلب و استفاده از بازیکنان غیرمجاز صاحب پیروزی شود، با روح ورزش همخوانی نداشته و هیئت فوتبال خوزستان با چنین مواردی به شدت برخورد خواهد کرد.

وی اشاره کرد: اخراج و جریمه تیم های متخلف بر اساس آئین نامه رسمی مسابقات صورت می گیرد. این آئین نامه قبل از شروع بازی ها به تیم ها ابلاغ شده و تیم هایی که تخلف می کنند، با آگاهی کامل از قوانین دست به این کار می زنند، پس دلیلی برای اغماض و چشم پوشی از تخلفات آن ها وجود ندارد.

علی طرفی در پایان گفت: از طریق همین رسانه به تمامی تیم های فوتبال در استان خوزستان اعلام می کنم که هیئت فوتبال خوزستان طبق آئین نامه رسمی مسابقات فوتبال استان با تیم های متخلف برخورد خواهد کرد و نام تیم ها برای این هیئت هیچ تفاوتی نخواهد داشت.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها