به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

نتایج و جدول لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران

نتایج و جدول لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران

خوزستان اسپورت- تیم امیدهای فولاد خوزستان به صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور تداوم بخشید.

به گزارش خوزستان اسپورت، دیدارهای هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران عصر شنبه در شهرهای مختلف برگزار شد. دو پیروزی و یک باخت در بازی‌های این هفته برای تیم‌های خوزستانی رقم خورد و امیدهای فولاد به صدرنشینی در جدول بازی‌ها تداوم بخشید.

امیدهای فولاد خوزستان در ورزشگاه صنایع فولاد اهواز با شش گل برابر ملوان انزلی به پیروزی رسید. علی حمودی (2 گل)، عقیل عنافچه، بهنام بازرگان، کیوان یاراحمدی و امیر حامدی در این بازی برای فولاد گلزنی کردند تا این تیم 16 امتیازی شود.

تیم امیدهای نفت آبادان نیز در بازی خانگی مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی 2 بر یک دست یافت و از قعر جدول رده‌بندی جدا شد. امیرحسین سهرابی و سیداحمد محسنی‌اصل گل‌های نفت آبادان را وارد دروازه پارس جنوبی کردند. صنعت نفت با این برد 6 امتیازی شد.

اما تیم امیدهای نفت اهواز در مصاف با تیم امیدهای خونه به خونه بابل شکست 2 بر صفر را متحمل شد و بدون کسب امتیاز به خانه بازگشت تا به رده ششم جدول نزول پیدا کند.

نتایج دیدارهای هفته هفتم و جدول رده‌بندی لیگ برتر امیدهای کشور را مرور کنید:

* فولاد خوزستان 6 – ملوان انزلی 0
* خونه به خونه بابل 2 – نفت اهواز 0
* صنعت نفت آبادان 2 – پارس جنوبی جم 1
* مس رفسنجان 1 – مس کرمان 1
* تراکتورسازی تبریز 3 – ذوب آهن اصفهان 2
* نساجی مازندران 2 – البدر بندر کنگ 1

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1397/7/28/82929_362.jpg

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
0
دمتون گرم خوب خودتون رو رسوندین صدر جدول
فریدون
|
Germany
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
یکچهارم امید کشور از آن خوزستان است،،، صدرجدول فولاد خوزستان است،،، خب سرخابی های پایتخت کجای این داستانند،،، بقول حضرت فردوسی بگیر و ببند وبکش بده دست من پهلوان،،،، فردا سرخابیهای میلیون دلاری البته ازجیب بیت المال صاحب نخبه ها میشوند،،،، وبه ریش همه میخندند،،، میگویند آقا فوتبال حرفه ای همینه،،،، میگویم آقا حرفه ای تر از بارسلون که نیستی بیش ازشصت درصد بازیکنانش از آکادمی خودش هستند ودهها نفر از آکادمی اش بعنوان یار قرضی در دیگر تیمها باعث کسب درآمدند،،، مضافا از بیت المال نمیبرند ،،، اتفاقا با پرداخت مالیات به بیت المال کمک میکنند،،، سوای مؤسسه های خیریه شان،،،، البته همه دست اندرکاران میدانند ،،، دم فرو بستن ،،،، بله دم فروبستن اما جیبهایشان را نبستند،،، باز ،،،باز،،، باز اند،،،،، چقدر عدالت داریم ما،،،،، خوشبحالتون،،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها