به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

استقلال 0 – پارس‌جم 2؛ شکست استقلال 9 نفره

استقلال 0 – پارس‌جم 2؛ شکست استقلال 9 نفره

خوزستان اسپورت
هفته نهم لیگ هجدهم – استادیوم غدیر اهواز
جمعه 27 مهرماه 97 – ساعت: 17
استقلال خوزستان 0 – پارس جنوبی جم 2
گل: محمد نوری (13)، مجید علیاری (72)
داور: حسن اکرمی
کمک داوران: سعید علی نژادیان و فرزاد بهرامی
اخراج: احمد آل‌نعمه، وحید حمدی‌نژاد (44- استقلال)
اخطار: میثم شامکوندزاده (استقلال) – روح‌الله سیف‌اللهی، حسین پورامینی (پارس جنوبی)
تماشاگر: پانصد نفر

استقلال خوزستان: حسین پورحمیدی، وحید حمدی‌نژاد، احمد آل‌نعمه، مصطفی کیانی، ساسان شیرمردی، ایمان مبعلی (80- ایوب کلانتری)، میثم شامکوندزاده، محمد شریفی، وحید نامداری، یونس دلفی (64- وحید خشتان) و رضا درویشی (59- محمدرضا مظاهری)
سرمربی: داریوش یزدی

پارس جنوبی جم: احمد گوهری، محمد ستاری، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، سعید محمدی‌فرد (87- فرشید پاداش)، حسین پورامینی (46- محمد شادکام)، نیما انتظاری، محمد نوری، روح‌الله سیف‌اللهی (82- امیرحسین یحیی‌زاده)، شهرام گودرزی و مجید علیاری
سرمربی: مهدی تارتار

خلاصه بازی
تیم استقلال خوزستان در مسابقه‌ای که یک نیمه را 9 نفره بازی کرد، با نتیجه 2 بر صفر مغلوب پارس جنوبی شد.

پارس جنوبی خیلی زود با استفاده از غفلت خط دفاعی استقلال خوزستان به گل رسید و محمد نوری در دقیقه 13 با ضربه سر تیم میهمان را پیش انداخت. آبی‌پوشان استقلال بعد از دریافت گل تا قبل از پایان نیمه اول چند موقعیت گلزنی را به روی دروازه پارس جنوبی ایجاد کردند اما شانس با آن‌ها یار نبود. ضربه ایمان مبعلی در دقیقه 16 و ضربات متوالی محمد شریفی و رضا درویشی در دقیقه 24 هرکدام می‌توانستند گل مساوی را برای استقلال خوزستان رقم بزنند که این‌گونه نشد و قبل دروازه پارس جنوبی بسته ماند.

حادثه ویژه نیمه اول در دقیقه 44 رخ داد؛ در صحنه‌ای که داور میدان می‌بایست حسین پورامینی بازیکن پارس جنوبی را به‌دلیل خطای شدید و خشن روی ساق پای احمد آل‌نعمه مدافع استقلال خوزستان با کارت قرمز اخراج می‌کرد، اما به دادن یک کارت زرد بسنده کرد و هنگامی که با اعتراض آبی‌پوشان روبرو شد، کارت قرمز را به نشانه اخراج احمد آل‌نعمه و وحید حمدی‌نژاد بالا برد تا استقلال خوزستان را در نیمه اول 9 نفره کند و بازی برای دقایق طولانی متوقف شود.

مهدی تارتار بلافاصله از این لطف بزرگ داور استفاده کرد و حسین پورامینی بازیکن خاطی تیمش که از کارت قرمز گریخته بود را از بازی بیرون آورد و محمد شادکام را به میدان فرستاد تا نیمه دوم را با 2 بازیکن بیشتر از استقلال خوزستان دنبال کند.

استقلال خوزستان که نیمه دوم را با 9 بازیکن آغاز کرده بود، تغییراتی در خط حمله انجام داد و با حضور مهاجمان تازه‌نفس مثل محمدرضا مظاهری و وحید خشتان در پی رسیدن به گل تساوی بود. آبی‌پوشان در دقیقه 68 صاحب فرصت مناسبی برای گلزنی شدند، اما مظاهری نتوانست از این موقعیت خوب استفاده کند و دقایقی بعد تیم فرصت‌طلب پارس جنوبی از نخستین موقعیت گلزنی‌اش در نیمه دوم به گل بعدی رسید و مجید علیاری با ضربه سر فاصله را به 2 گل افزایش داد.

این بازی جنجالی و پرحاشیه که با اشتباهات فاحش داوری همراه بود، در نهایت با پیروزی 2 بر صفر پارس جنوبی خاتمه یافت تا این تیم سه امتیاز ارزشمند بازی را کسب کند.

شرح گل
0-1 (پارس جنوبی): حسین پورامینی از منطقه چپ خط دفاعی استقلال خوزستان نفوذ کرد و توپ بلندی را به تیر دوم فرستاد تا محمد نوری کاپیتان باتجربه تیم میهمان با ضربه سر دروازه استقلال را باز کند.

0-2 (پارس جنوبی): این بار روح‌الله سیف‌اللهی از منطقه راست خط دفاعی استقلال خوزستان گریخت و ارسال بلند این بازیکن با ضربه سر مجید علیاری تبدیل به دومین گل پارس جنوبی شد.

در حاشیه
* استقبال اندکی از این مسابقه به عمل آمد و حدود پانصد نفر در ورزشگاه غدیر اهواز حضور داشتند.
* تعدادی از هواداران تیم پارس جنوبی برای تشویق تیم‌شان به اهواز آمده بودند و زردپوشان پارس جنوبی را همراهی می‌کردند.
* در اواسط نیمه اول بین نیمکت نشینان دوتیم درگیری لفظی ایجاد شد و داور اقدام به متوقف نمودن جریان بازی کرد تا موضوع را فیصله دهد.
* وحیید خشتان بازیکن گلزن هفته‌های ابتدایی استقلال خوزستان که در چهار مسابقه قبلی این تیم موفق به گلزنی نشده بود، در این بازی نیمکت نشین بود و در نیمه دوم به میدان رفت.
* پس از تصمیمات جنجالی داور مسابقه و اخراج 2 بازیکن استقلال خوزستان، هواداران تیم میزبان ضمن سر دادن شعارهایی علیه داور میدان، خواستار ترک بازی از سوی تیم استقلال خوزستان به نشانه اعتراض به قضاوت ناعادلانه حسن اکرمی داور این بازی بودند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
1
با نامردی داور بی وجدان این بازی رو باختیم تمام بازی دستمون بود داشتیم فشار میوردیم برا گل مساوی چرا الکی الکی 2 بازیکن رو اخراج کرد چرا هیچکس از حق تیمهامون دفاع نمیکنه هیات فوتبال کی میخواد از خواب بیدار بشه؟
اتحاد خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
1
0
این خشتان چی بود همش توپ و میداد و راه میرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
1
لعنت به این لیگ کثیف همه نتایجش از قبل تعیین شده س
حامد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
1
بخدا خسته شدیم آخه چقد حق خوری . فولادو از جام حذفی حذف کردن صنعت نفت رو نابود کردن حق نفت مسجد سلیمان رو خوردن امروزم استقلال رو نابود کردن اونم تو زمین خودمون !!! واقعا چیکار باید کرد اگه تیمامون بیفتن کی جوابگوه؟؟؟؟ آخه چرا کسی چیزی نمیگه مگه این استان مسئول نداره؟؟؟ والله اگه استانای دیگه بود نماینده های مجلس اعتراض میکردن . حق خوزستان داشتن سهمیه تو لیگ برتره چرا باید به زور ازمون گرفته بشه ؟؟؟
ناشناس
|
France
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
1
دو گل شکل هم و به یک صورت نقطه ضعف تیم استقلال خوزستان است انشالله اقای,یزدی با درایت این ضعف را بر طرف کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
1
باید چهار نماینده با هم اعتراض کنند شک نکنید فردا هم در ورزشگاه خالی صنعت نفت را هم سر می برند
وحيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
1
دارو شرفشو بيرون بازي جا گذاشته بود متاسفم واسه اين داوري
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
1
حسن أكرمي ، بي كرم ، بي غيرت ، بي وجدان و بي تجربه
به خدا قسم به تو قضاوت مسابقه بچه هاي محله ما كه هر شب زير تير برق بازي ميكنند را هم نميدادم چه برسد به ليگ برتر ، ولَك اين چي بود كه تو امروز انجام دادي خاك برسرت كه اسم خودتو گذاشتي داور ، واقعاً كه أمثال تو هستند كه با اين نفهميشون آبروي فوتبال ، ليگ ، داوري و حتي هواداران ما را در سطح آسيا از بين ميبرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
1
چرا مسعولین اعتراضی نمیکنن فقط به فکر جایگاهشون هستند بیغیرتا اون از بازی صنعت اون از فولاد حالا هم استقلال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
1
اكثر داوران ليگ برتر داوري را بصورت حرفه اي دنبال نميكنند و يا بهتر است بگويم كه اصلاً داور نيستند و با پرداخت پول خودشان را به اينجا رسانده اند تا در انظار عموم شناخته شوند ولي نميدانند كه خواسته و ناخواسته خودشان را دارن هلاك ميكنند .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
1
داوری تو ایران فاجعس. زد و بند بیداد میکنه.تیم های سقوط کننده رو فدراسیون مشخص میکنه نه بازی.
استقلال خوزستان با این دو اخراج تو دفاع قطعا هفته اینده رو هم بدلیل نداشتن دفاع خواهد باخت
رئال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
1
من میدونم داور عمدا سر استقلالو برید



ولی عامل باخت استقلال اقای ال نعمه بود

اقای ال نعمه با اون همه تجربه بی تجربگی در اورد و سه امتیازو از ما گرفت


بازیکنی ک ی کارت زرد داره چرا باید رو ی صحنه معمولی اون حرکت بد رو انجام بده ک باعث نه نفره شدن تیم بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
1
بچه ها برید سایت دلال های تهرانی رو بخونید، من نمی دونم چی از این خوزستان دیدن که اینقد علیه تیم های خوزستانی می نویسن، چی گیرشون می آد، سایت ... یک ماه داره خودش می کشه که ثابت کنه سروش بی گناه و برا درمان رفته بود قطر، الان هم که فهمیده دیگه سروش برگشتنی نیست به فولاد باز داره یه جور دیگه بازی در می اره، در مورد بازی استقلال خوزستان هم چنان یه طرفه نوشته که انگار کلا تقصیر استقلال خوزستان بود و اصلا داور بی تقصیر بوده، خدای من اینا چطور نون می برن سر سفره زن و بچشون.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها