به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

ماشین‌سازی 1 – نفت 1؛ پیروزی در دقیقه 90 پرید

ماشین‌سازی 1 – نفت 1؛ پیروزی در دقیقه 90 پرید

خوزستان اسپورت
هفته نهم لیگ هجدهم – استادیوم بنیان دیزل
جمعه 27 مهرماه 97 – ساعت 15:30
ماشین سازی تبریز 1 – نفت مسجدسلیمان 1
گل: رضا خالقی‌فر (90) برای ماشین سازی – فرشاد جانفزا (43) برای نفت
داور: مهدی مرجان‌زاده
کمک داوران: مهدی الوندی و عسگر محمدی
اخطار: احمد موسوی (ماشین سازی) – محمود قائدرحمتی، پیمان میری، میلاد فراهانی (نفت)
تماشاگر: چهار هزار نفر

ماشین سازی تبریز: فرناندو خسوس، احمد موسوی، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، مسیح‌ زاهدی، عزیز‌ معبودی، احمدرضازنده‌روح، مصطفی‌سالاری (69- محمد قادری)، محسن‌ یوسفی (21-سیدمحمد خرم‌الحسینی)، توحید غلامی (55- اسماعیل فرهادی)، فرید بهزادی‌ کریمی و رضا خالقی‌فر
سرمربی: رضا مهاجری

نفت مسجدسلیمان: میلاد فراهانی، حسین دوستدار، سیدمحمد حسینی، مجتبی بیژن، میلاد خدایی‌اصل، حکیم نصاری، حمود قائدرحمتی، علیرضا علیزاده، اسماعیل شریفات (2+90- فرشید مهمدی)، پیمان میری (64- اکبر آفاقی) و فرشاد جانفزا (87- میلاد میداودی)
سرمربی: علیرضا مرزبان

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های ماشین سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان با نتیجه مساوی یک – یک خاتمه یافت.

نفت مسجدسلیمان در غیاب موسی کولیبالی، عباس عسکری و یوسف وکیا برابر تیم ماشین سازی تبریز قرار گرفت. نفتی‌ها پس از چهار شکست متوالی در اندیشه قطع نوار ناکامی بودند و در سمت مقابل تیم ماشین سازی با حضور هوادارانش به دنبال پیروزی در این بازی خانگی بود.

در نیمه اول، بازیکنان دوتیم ارائه‌گر یک بازی نزدیک و پر برخورد بودند که اکثر دقایق آن در میانه میدان جریان داشت. یاران ماشین سازی در این نیمه صاحب دو-سه فرصت گلزنی شدند که جاگیری‌های مناسب میلاد فراهانی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد. در سمت دیگر میدان اما شاگردان مرزبان از موقعیت‌های ایجاد شده روی دروازه ماشین سازی استفاده کردند و با ضربه فرشاد جانفزا دروازه میزبان را گشودند تا در پایان این نیمه با برتری یک – صفر راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم، تیم ماشین سازی برای تغییر نتیجه به بازی سرعت بیشتری داد و حضوری مداوم در زمین نفت مسجدسلیمان داشت. شاگردان مهاجری با نفوذهای مداوم از جناحین و ارسال توپ‌های بلند به محوطه جریمه تیم میهمان در پی خلق موقعیت گلزنی و رسیدن به گل مساوی بودند. مقاومت یاران نفت تا دقیقه 90 ادامه یافت تا سرانجام رضا خالقی‌فر مهاجم باتجربه تبریزی‌ها دروازه نفت را با ضربه‌ای محکم گشود و این دیدار با تساوی یک – یک خاتمه یافت.

شرح گل
0-1 (نفت): فرشاد جانفزا در پی پاس عمقی حکیم نصاری از تله آفسایدگیری مدافعان ماشین سازی گریخت و در موقعیت تک‌به‌تک با فرناندو خسوس توپ را از بالای دستان دروازه‌بان برزیلی تیم میزبان عبور داد تا شادی را به اردوی نفت بیاورد.

1-1 (ماشین سازی):در پی ارسال بلند به محوطه جریمه تیم نفت مسجدسلیمان، توپ برای رضا خالقی‌فر مهیا شد و این مهاجم باتجربه که از سوی بازیکنان نفت یارگیری نشده بود، با ضربه‌ای محکم توپ را درون دروازه نفت جای داد و بازی را مساوی کرد.

در حاشیه
* تماشای این مسابقه برای تماشاگران رایگان اعلام شده بود و هواداران ماشین سازی بدون خریداری بلیت وارد ورزشگاه شدند.
* علیرضا مرزبان سرمربی و روح‌الله بهمنی سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان به‌دلیل محرومیت امکان نشستن روی نیمکت تیم‌شان را نداشتند.
* زنوزی مالک باشگاه‌های تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز در جایگاه ویژه ورزشگاه بنیان دیزل حاضر بود و بازی را تماشا می‌کرد.
* تعدادی از هواداران تیم تراکتورسازی نیز با پرچم تیم خود برای حمایت از تیم ماشین سازی در ورزشگاه حضور داشتند.
* محسن یوسفی هافبک باتجربه تیم ماشین سازی در اواسط نیمه اول دچار مصدومیت و تعویض شد.
* داور مسابقه به میلاد فراهانی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان به‌دلیل اتلاف وقت کارت زرد نشان داد.
* احمد موسوی بازیکن ماشین سازی در صحنه‌ای قصد فریب داور و گرفتن ضربه ایستگاهی در کناره محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان را داشت که با کارت زرد داور مواجه شد.
* نفت مسجدسلیمان اولین امتیاز را با مربیگری علیرضا مرزبان کسب کرد. این در حالی بود که نفتی‌ها تا کسب اولین پیروزی فاصله زیادی نداشتند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
1
افسوس افسوس 3 امتیاز تو چنگ نفت بود . بهرحال خسته نباشید به اقای مرزبان و بازیکنان نفت با غیرت بازی کردن امیدوارم بازیهای بعدی کمی خوش شانستر باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
1
حالمون گرفته شد چه بدموقع گل مساوی خوردیم
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
1
خوزستان ۱ سهمیه هم از سرش زیاده،اقا وقت زیر ساخت نیست چه اصراریه تیم داری،وقتی پول نیست مگه مریضید با ابرو استان بازی می کنید، اس خوزستان ببینید به چه وضعی شده،فولاد،نفت هردوش فاجعه، اخه تیمی که شور حضور تو لیگ برتر نداره چرا بیاد لیگ برتر،اخه نفت mis چرا بیاد لیگ،۹ بازی۴ امتیاز، اس خوزستان رفته درویشی اورده در حد لیگ ۱استانم نیست،اقا تیم داری نکنید، وانشالله امسال ۲ سهمیه استان برن لیگ ۱
شیران زاگرس
|
Germany
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
1
درود بر دلاوران تیم نفت
بیاری پروردگار و غیرت مردم خوب خوزستان و انسداد چشم حسودان هر چهار سهمیه در این استان ماندنی خواهد شد هنوز پتانسیل های فوتبالی نهفته در خون و رگ جوانان خوزستانی خودشو نشون نداده خوشا روزی که جوشش این عشق جدول لیگ رو دستخوش تغییرات شگرف بکند.
بهترین ها رو برای مهد فوتبال ایران خوزستان عزیز آرزو میکنم
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
1
اگرنفت از ۶بازی باقیمانده ۸امتیاز بگیره سقوط نمیکند چون نیم فصل دوم ۸بازی میزبانه وعمدتا با ته جدولیهاست،،، به امید سربلندی تیمهای خوزستان مظلوم،،، مظلوم،،،، مظلوم،،، غارت شده،،،
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
1
عالی بود تو زمین حریف یه امتیاز هم نفت مسجدسلیمان گرفت خوب بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها