به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

سرجیو: خارج از ایران بازی بدون تماشاگر ندیده بودم

سرجیو: خارج از ایران بازی بدون تماشاگر ندیده بودم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: روحیه خوبی برای بازی با تراکتورسازی داریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بعد از برد خیلی خوب مقابل استقلال خوزستان، دارای روحیه و اعتماد به نفس کافی برای دیدار مقابل تراکتورسازی هستیم.

وی ادامه داد: تراکتورسازی تیم و بازیکنان پرقدرت و خوبی در اختیار دارد و بازی مشکلی مقابل این تیم داریم. بازیکن محروم نداریم، اما کرار جاسم مصدوم است و وضعیت او، فردا مشخص خواهد شد. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده‌ایم. اگر زمان بازی فرا برسد، بهترین تلاش و توان خود را در زمین می‌گذاریم. تراکتورسازی کنونی با تیم قبلی تفاوتی ندارد و نمی‌گویم بهتر یا بدتر شده، اما فکر می‌کنم شرایط بهتری دارد!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره برگزاری دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی در غیاب تماشاگران گفت: ترجیح می‌دهیم که در حضور تماشاگران خودمان بازی کنیم. من در دوران ورزشی خود و پیش از حضورم در ایران، ندیدم که یک بازی بدون تماشاگر بازی برگزار شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
1
صنعت باید بازی فشرده و پرس انجام بده و فرصت بازی سازی به تراکتور ندهد مثل بازی با استقلال هجومی بازی کند به امید موفقیت برای تیم محبوب برزیل ایران یا علی
محمد اورکی
|
France
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
0
سلام .آقای سرجیو در فوتبال ایران به حقوق تماشاگر توجه ای نمیشود در انگلیس اوباش ها شهری را ویران میکنند اما بخودشان اجازه آن را نمیدهند تماشاگر را محروم از بازی کنند. اینجا یک نفر یک سنگ می اندازد مردم شهری را محروم میکنند داوری از حد افتضاح گذشته سه پنالتی برای صنعت نفت گرفته نشد دیروز فاصله داور چند متر بیشتر نبود تیمی را نابود کردند پنالتی که به ضرر نساجی گرفته شد خنده آور بود. وچرا این اشتباهات برای سپاهان و تراکتور و تیم های بزرگ پایتخت نمیگیرند دیروز سپاهان سود برد و امروز تراکتور بدون صادر شدن رای راحت یک بازی بدون تماشاگر رابازی میکند و دم از قانون میزنند. این آقایان دوست دارند ورزشگاه های جنوب خالی باشد. تا زمانی خوزستان چهار تیم دارد همین است .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها