به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

آخرین هشدار فیفا به باشگاه استقلال اهواز

آخرین هشدار فیفا به باشگاه استقلال اهواز

خوزستان اسپورت- فدراسیون جهانی فوتبال آخرین هشدار خود را به باشگاه استقلال اهواز و تهدید این تیم به سقوط به یک دسته پایین‌تر ارسال کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، باشگاه استقلال اهواز که در لیگ دسته دوم فوتبال ایران حضور دارد، چند ماهی است که درگیر پرونده شکایت لوییز فرناندو دروازه‌بان سابق این تیم به فیفا است. این باشگاه محکوم به پرداخت مطالبات این بازیکن شده و فیفا این موضوع را در چند نوبت به اطلاع استقلال اهواز رسانده است.

روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در این خصوص به مهر گفت: چند روز پیش فیفا مجددا نامه ای به باشگاه استقلال اهواز فرستاد و اعلام کرد اگر مطالبات فرناندو پرداخت نشود، این باشگاه به یک دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد.

به این ترتیب در صورت عدم اجرای حکم فیفا، استقلال اهواز که زمانی برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگید، راهی لیگ دسته سوم کشور می‌شود.

شایان ذکر است که لوئیز فرناندو در فصل ورزشی 94-95 و در زمان حضور استقلال اهواز در لیگ برتر با این تیم قرارداد بست، اما از نظر فنی عملکرد خوبی نداشت و از جمع آبی‌پوشان جدا شد.

پس از شکایت این دروازه‌بان برزیلی به فیفا، باشگاه استقلال اهواز محکوم به پرداخت مبلغ قرارداد وی، همراه با جریمه دیرکرد و هزینه‌های دادرسی شد، سال گذشته نیز 6 امتیاز از امتیازات تیم استقلال اهواز در لیگ دسته دوم کسر شد و اکنون این تیم ریشه‌دار اهوازی در خطر سقوط به دسته سوم قرار گرفته است.

این خسارت‌های مالی سنگین و خطر سقوط به دسته پایین‌تر به‌دلیل عقد قرارداد باشگاه استقلال اهواز با یک دروازه‌بان درجه چندم برزیلی است؛ دروازه‌بانی که می‌شد در همین شهر و استان جوان‌هایی به مراتب بااستعدادتر از وی را بدون تحمل چنین هزینه‌های سنگینی به خدمت گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
2
این تصمیمات حاصل بی کفایتی، یک مشت مدیر بی لیاقت است
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
2
یک سوال اساسی اگر بازیکنی به لحاظ فنی مورد تایید قرار نگرفت چگونه قرارداد بست ؟
و چگونه نسخه ای از قرارداد را در اختیار گرفت که بتونه شکایت کنه ؟
از هیت فوتبال استان تقاضا دارم یه فرم طراحی کند و قبل از ثبت قرارداد بازیکن خارجی تاکید بشه که صلاحیت این بازیکن توسط چه کس یا کسانی مورد تایید قرار گرفته و حتما سه نفر از اعضای هیت مدیره هر باشگاه بایستی در نهایت این فرم را تصویب و تایید نمایند تا در اینده از چنین رخدادهای غم انگیز جلوگیری بشه و در صورت بروز خسارت بتوان مقصران و کسانیکه خسارت و زیانی به بلشگاه وارد کرده اتد را مورد سوال قرارداد
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
2
مسئولین استان کمک کنند مشکل استقلال اهواز حل بشه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
2
انشالله این اتفاق تلخ برای استقلال اهواز باریشه و پرطرفدار نیفتد استقلال اهواز هزارتا گرفتاری داره امیدوارم بیشتر از این ضرر نبینه ... بدبختی اینجاس که استقلال خوزستان هم چنین مشکلی داره 2-3 بازیکن برزیلی اقای پورموسوی اورده بود در حد لیگ خوزستان هم نبودند حالا رفتن شکایت کردن فیفا اخطار داده به استقلال خوزستان . کاش میشد ورود چنین بازیکنان ضعیفی به خوزستان ممنوع کنند این وسط یک مشت دلال سود میکنند قراردادهای دلاری میبندن بودجه تیمهای خوزستان رو غارت میکنن ...
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
0
با سلام باید راهکارقانونی باشه که مربیان بیسوادی که برای پر شدن جیبشان اینچنین تیشه به ریشه باشگاهای خوزستانی میزنندرو پای محاکمه بیاره وهزینه وخساراتی رو که زدند رو تا ریال اخر از حلقومشون بیرون بکشه تا درس عبرتی برای دیگر مفسدان ورزشی بشه و امرهمت هیئت ورزش استان وحراست استانداری ودیگر مدیریتهای ورزشی استان رو میطلبه که متاسفانه انگار سالهاست به خواب اصحاب کهفی رفتند ومیدان باز گذاشتند برای غارتگران بیت المال ونابودگران فوتبال استان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها