به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

بغلانی: چرا قبل از بازی تراکتورسازی رأی دادند؟

بغلانی: چرا قبل از بازی با تراکتورسازی رأی دادند؟

خوزستان اسپورت- مدافع تیم صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم دستور موقت کمیته انضباطی خنده‌دار است چون اگر می‌خواهند تعادل رعایت شود باید بازی با پیکان را 3 بر صفر به نفع ما اعلام کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، هنوز حکم بازی جنجالی صنعت نفت و پیکان اعلام نشده ولی کمیته انضباطی در دستوری موقت، هواداران تیم نفت آبادان را از بازی با تراکتورسازی محروم کرد.

حسین بغلانی مدافع میانی تیم نفت آبادان در این مورد اظهار داشت: من از این محرومیت تعجب کردم. اگر این طور است پس پنالتی‌های ما را برگردانند. چرا هواداران ما اعتراض کردند و چرا محروم شدند؟ همه به خاطر تصمیمات داور بود.

وی ادامه داد: در حق مردم آبادان ظلم شده است. نیمه اول بازی پیکان داور پنالتی اول ما را نگرفت. اگر پنالتی را می‌گرفت همه چیز به نفع ما می‌شد و تیمی که این همه تحت فشار بود برنده می‌شد و چه بسا وضعیت بهتری در جدول داشتیم اما تصمیمات داور همان موقع به ما ضرری جبران ناپذیر وارد کرد. حالا هنوز حکم را اعلام نکرده، دستور موقت صادر کردند. از آن بازی که ما ضرر کردیم از این دستور هم صنعت نفت و مردم آبادان ضرر می‌بینند.

کاپیتان صنعت نفت گفت: همه دلخوشی مردم آبادان فوتبال است. می‌خواهند این را هم بگیرند. اگر می‌خواهند عدالت رعایت شود باید بازی را 3 بر صفر به نفع ما اعلام کنند. به نظر من این رای خنده‌دار است. من فکر می‌کردم در نهایت شاید این بازی بیرون از آبادان تکرار شود نه این که بگویند هواداران در بازی حساس با تراکتورسازی محروم هستند. همه به فکر داورند و کسی به فکر ما نیست.

بغلانی با اشاره به هواداران صنعت نفت تصریح کرد: در برنامه 90 فردوسی پور به مدیرعامل ما گفت از داور معذرت خواهی نکردید، ولی چرا نگفت چه کسی باید از این هواداران معذرت خواهی کند؟ ما معذرت خواهی هم کرده باشیم پنالتی‌های ما چه می‌شود. تماشاگران آبادانی اشتباه نکردند. چند نفر که شاید از تعداد انگشتان دست هم کمتر باشند، اشتباه کردند ولی این که همه را محروم کردند خنده‌دار است. بهتر بود حضور این چند نفر در ورزشگاه ممنوع می‌شد. اصلا این همه مدت صبر کردند چرا در آستانه بازی حساس با تراکتورسازی به سرعت چنین رایی دادند آنهم در این شرایط سخت که به هواداران نیاز داریم.

این بازیکن ادامه داد: من می‌گویم اگر داور پنالتی ما را می‌گرفت جریان بازی عوض و شرایط ما در لیگ برتر خوب می‌شد. ما به هواداران‌مان نیاز داریم و این رای عادلانه نبود. من نمی‌دانم مسئولان باشگاه چه عکس العملی نشان دادند و فکر نمی‌کنم رایی به نفع ما اعلام کنند فقط شاید دلشان بسوزد و بگویند آن شش دقیقه را بازی کنید.

بغلانی با اشاره به تصمیم داور این بازی تاکید کرد: بعد از بازی با پیکان به اتاق داوران رفتم تا حالشان را جویا شوم و به آنها گفتم که هر 3 صحنه پنالتی بود ولی او همچنان اصرار داشت و می‌گفت هر 3 پنالتی نبود. خوب حالا چه دارد بگوید. حالا که ثابت شد پنالتی بوده است؟ دیگر چه فایده حالا اگر داور را کلا هم محروم کنند به ما چه می‌رسد؟ ما ضرر کردیم چون سوار بر بازی بودیم. مگر هوادار چقدر طاقت دارد. تنها دلخوشی آنها فوتبال است و دارند آن را هم از آنها می‌گیرند.

وی در مورد بازی با تراکتورسازی هم گفت: بازی با تراکتورسازی سخت است. درست است که ما در جام حذفی آنها را شکست دادیم اما تیم فعلی تراکتورسازی با آن تیم فرق دارد و مربی آنها تغییر کرده است در نتیجه آن‌ها تیم متفاوتی شده‌اند. ما سعی می‌کنیم به خاطر هواداران‌مان هم شده با دست پر زمین مسابقه را ترک کنیم در حالی که واقعا به هوادارانمان نیاز داریم. کاش می‌توانستم کاری کنم.

کاپیتان صنعت نفت افزود: وقتی تیتر محرومیت هواداران‌مان را دیدم واقعا به من فشار آمد چون داور اشتباه کرده بود، ولی قبل از هر چیز هواداران را محروم کردند. ما که قبلا به خاطر داور ضرر کردیم حالا هم با حکم‌شان باید ضرر کنیم. همه می‌دانند محرومیت تماشاگر در آبادان یعنی چه؟ ما در جام حذفی برابر تراکتورسازی عقب بودیم و با کمک همین هواداران بازی را به تساوی کشاندیم وقتی آنها را از ما می‌گیرند یعنی صنعت نفت نباید قدرت داشته باشد.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
2
درود بر کاپیتان و مرد با تعصب آبادان (حسین بغلانی)
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
2
همه چیز این فدراسیون فوتبال ایران مسخرست. تصمیمات فضایی و تعصبی و نژادپرستانه و باندبازی و دلالی بیداد میکنه. این اولین بار نیست که همچین کارایی میکنن دیگه تابلو شده. فوتبال ایران باید منتظر تعلیق از طرف فیفا باشه.
آبادان برزیلته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
2
غیرت با تو معنی گرفت کاپیتان
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
2
بازی باید مجددا برگزار بشه و داورها محروم بشن.
باید به فیفا شکایت کنیم بخاطر این همه ناعدالتی
محمد اورکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
1
با سلام .رای کمیته ناانضباتی گفته تا صدور رای بازی های صنعت نفت بدون تماشاگر برگزار میشود مگر بدون رای میشود حکم داد همه چیز فدراسیون به هم میخورد هیچ کس حق ندارد بخاطر چند تماشاگر همه را محروم کند دست به دست هم دادند تیم های فوتبال خوزستان بیشتر نشود بابا به فیفا شکایت کنید همش به تراکتور بر میگردد .تماشاگران انگلیسی که به کشورهای دیگر میروند شهرها را آتش میزنند شیشه مغازه ها را می شکنند پلیس ضدشورش هم وارد میشوند و درگیرمشوند اما به خودشان اجازه چنین رای نمیدهند که تماشاگران را محروم کنند حقوق بشر یعنی چه ...
ممنون از خوزستان اسپرت ما فقط اینطور یک مقدار آرامش پیدا میکنیم که نظرمان را چاپ میکنید .
محمد اورکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
با سلام .حکم باید قطعی باشد آنان دانسته چنین کاری میکنند این را فقط بخاطر بازی تراکتور کرده اند . ببینید اگر حکم قطعی صادر شود 20 روز زمان اعتراض دارد بعد به استیناف میرود . آن زمان بازی تراکتور تمام شده
لطفا به فیفا شکایت کنید زیر بار نروید .در اصفهان سربازی کور شد چه شد هیچ...
اتحاد خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
این از بی عرضه و بی بخاری مسئولان خوزستانی است
حسن اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
0
باشگاه نفت اگر مدیریت داشت تا به این همه حق خوری در این فصل وفصل قبل یک حرکت خاصی انجام میداد ولی تمام این مشکلات بخاطر ضعف فاحش مدیریتها تازمانی این مدیران هستند وکسانی که میان از جای دیگر خط می گیرند چه انتظار ازاینها داشته باشیم
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
0
بخدا این مسوولان را باید به چهارمیخ کشاند،،،، چی ازجون مردم میخوان،،،، بی عدالتی تاکجا،،، تاکی،،،چرا،،،چرا،،،چرا،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
0
چون میدونستن صنعت نفت با هواداراش مثل بازی جام حذفی تراکتور را برای بار دوم شکست خواهد داد . ولی جالبتر برای من اینه که باشگاه با سکوتش بنظر میاد از نبودن هوادارا راضیتره. خدایا نمیدونیم مواظب ظالمان فدراسیون باشیم یا حواسمون به خائنین در باشگاه و در بین برخی مسئولین شهر باشیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
0
هوادارای واقعی باید در روز بازی تعصب و شرافتشونو نشون بدن و با حضور در کنار ورزشگاه و حتی اگه شرایط جور بود با یک هجوم همگانی وارد ورزشگاه بشن و از هیچیز هم نترسن با سیل جمعیت که نمیشه برخورد خاصی کرد لااقل با اینکار متوجه میشن نمیتونن همینجوری سرهوادارا رو ببرن و محرومشون کنن . بخدا ترسیدن صنعت دوباره تراکتورو ببره و اقایان فدراسیون نشین وحشت کردن و این حکم مسخره را صادر کردن . حالا فردوسی پور نامرد بیاد راجع به این حکم حرف بزنه نه راجع به صنعت قضاوت کنه .
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
مسعولان کمیته انضباطی ریس رشتی اعضای این کمیته تهرانی تبریزی واصفهانی دیگه نیازی به هیچ توضیح نیست شما دیگه میخواستید حکم غیراز این باشه همه باید متحد علیه ظلم ایستاد حق گرفتنی هست تراکتوریها همیشه حمایت کامل ازطرف فدراسیون برخوردارند هیچ وقت هم خدا نخواسته باظلم صاحب جام شوند حسن زاده به خدا واگذارمیکنیم انشاله حق مردم پاک ابادان خدا ازش میگیره
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
دیگه ازدست ظلم به کجا پناه ببریم چرا ماهم مثل تبریزیها ملیونی جمعیت نداریم که همچین حکمهای ناعادلانه ای علیه مون ندن اگر تبریز هم بود جرات دادن چنین حکمی داشتیدخدایی هم هست فقط خارجی ها دستشون درد نکنه تراکتور محروم کردند ننگ به فدراسیون قوم پرست
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
اولا کمیته داوران و فدراسیون باید با نامه رسمی از مردم آبادان عذر خواهی بکنه ب خاطر اون فاجعه داوری دوما این رای ندادن قطعی ب این علت هست که اگر استقلال حذفی اومد بالا در آبادان دوباره سر تیم نفت را ببرن و اون بازی هم بدون تماشاگر باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها