به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

هخامنش: می‌توانیم دوباره تراکتورسازی را ببریم

هخامنش: می‌توانیم دوباره تراکتورسازی را ببریم

خوزستان اسپورت- وفا هخامنش مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امیدوار است که تیمش دوباره تراکتورسازی را شکست بدهد.

به گزارش خوزستان اسپورت، وفا هخامنش در گفت‌و‌گو با تسنیم در خصوص وضعیت فعلی تیم صنعت نفت آبادان برای هفته نهم لیگ برتر گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان با انگیزه زیادی تمرین می‌کنند. این هفته هم یک بازی سخت داریم، امتیاز گرفتن از تراکتورسازی برای همه بچه‌های تیم یک هدف مهم است و اعتقاد من این است که می‌توانیم دوباره تراکتورسازی را شکست بدهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: صنعت‌نفت امسال در آبادان و با حمایت هوادارانش تیم‌های بزرگی مثل تراکتورسازی و پرسپولیس و همچنین سپاهان و ذوب آهن را متوقف کرده است. تیم ما هم در دفاع و هم در حمله خوب کار می کند ولی گاهی اوقات بدشانس هستیم یا اینکه تمرکزمان را از دست می دهیم. اگر شما عملکرد صنعت نفت در جام حذفی و لیگ برتر را بررسی کنید متوجه خواهید شد که در بازی‌های سخت این تیم بهترین نمایش را مقابل مدعیان اصلی لیگ داشته است. ما در لیگ برتر نیاز به یک برد داریم تا فشار از روی تیم بابت عدم پیروزی در لیگ برتر برداشته شود.

هخامنش در خصوص قرار گرفتن تیمش در رتبه‌های پایین جدول تصریح کرد: من گفتم که صنعت‌نفت مقابل چه تیم‌هایی بهترین عملکرد را داشته و نیازی به تکرار آن نیست. همانطور که می دانید تیم ما امسال تغییرات بسیاری داشته و چون این تیم در رتبه‎های پایین جدول است نمی‌توان این موضوع را به ضعف بازیکنان یا چیزهای دیگر نسبت داد. مطمئن باشید صنعت نفت که امسال با تغییرات بسیار از کادرفنی تا بازیکنان رو به رو شد، به زودی بهترین نتایج را مقابل حریفانش کسب خواهد کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
1
دفاع باید هوشیار عمل کند، تا بار روانی به بازیکنان و تیم وارد نشوو
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها