به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

بدترین خریدهای لیگ هجدهم معرفی شدند

بدترین خریدهای لیگ هجدهم معرفی شدند

خوزستان اسپورت- سایت رسمی برنامه 90 بدترین خریدهای نیم‌فصل اول لیگ هجدهم را معرفی کرد که در بین این بازیکنان اسامی یک بازیکن از فولاد خوزستان و یک بازیکن از نفت آبادان دیده می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمی برنامه 90، در شروع همه فصل‌ها، یک بازه‌ زمانی جذابی به اسم فصل نقل‌وانتقالات وجود دارد که مدیران باشگاه‌ها، ستاره‌های مد نظرشان را جذب کنند. ستاره‌هایی که به نام شاه‌ماهی وارد بازار می‌شوند و برای خریدشان حواشی زیادی به وجود می‌آید. در همین فصل ستاره‌هایی چون مرتضی تبریزی، محسن مسلمان، سروش رفیعی، بهنام برزای و چند بازیکن دیگر جابجا شدند که همه منتظر تماشای نمایش این فصل‌شان بودند. ولی اکثر این ستاره‌ها فصل خوبی را پشت سر نگذاشتند.

خریدهای ناکام لیگ هجدهم
محسن مسلمان: آقای پاس‌گل لیگ هفدهم در این فصل بدون اینکه پاس گلی بدهد، از ذوب‌آهن کنار گذاشته شد.

فرشاد محمدی‌مهر: آمار این فصل محمدی‌مهر با فصل گذشته قابل مقایسه نیست. محمدی‌مهر فصل گذشته در همان ابتدا، یک گل زد و در طول فصل 4 پاس‌گل داد. در این فصل هنوز تاثیری روی گل‌های استقلال نداشت. فصل قبل بیشترین حضور در زمین را بین بازیکنان پارس‌جم داشت، این فصل کلا 3 بازی در ترکیب فیکس قرار گرفت که در یکی از همین سه مسابقه هم تعویض شد و بیرون رفت.

رحمان احمدی: تارتار بعد از پیوستن فروزان به تراکتورسازی، سراغ دروازه‌بان باتجربه پیکان رفت. ولی مصدومیت احمدی در شروع فصل باعث شد که پارس‌جنوبی لیگ را با احمد گوهری استارت بزند و عملکرد خوب او، منجر به این شد که رحمان احمدی هنوز در فصل جدید بازی نکند.

رحیم زهیوی: خرید ابتدای فصل سایپا در همان مسابقه اول برای این تیم پاس گل داد. ولی زهیوی بیشتر از 4 هفته در سایپا دوام نیاورد و خیلی زود از این تیم جدا شد.

سروش رفیعی: سروش برای اینکه با آمادگی بالا در نیم‌فصل دوم پیراهن پرسپولیس را به تن کند، برای انتخاب تیم نیم‌فصل اولش خیلی تعلل کرد. ولی اگر فولاد می‌دانست قرار است ستاره‌ای را جذب کند که تا این مقطع از فصل هیچ گلی نزد و پاس گلی ندارد، شاید مدیران باشگاه فولاد بیشتر از او برای این خرید سبک و سنگین می‌کردند. رفیعی در این فصل 5 بازی کرده که بجز مسابقه با نفت مسجدسلیمان در همه بازی‌های دیگر هم تعویض شد.

بهنام برزای: مهاجم کنار گذاشته استقلال برای اثبات توانایی‌هایش راهی تیم شهرش شد. ولی برزای در شش مسابقه این فصل کمکی به نفت آبادان نکرد و هنوز نه گل زد و نه پاس‌گل داد.

محمد دانشگر: مدافعی که قرار بود جای خالی مجید حسینی را پر کند، این فصل فقط 4 بازی در لیگ انجام داد که در بازی دوم هم اخراج شد. تلخ‌ترین اتفاق هم برای او در بازی با السد رقم خورد. دیداری که استقلال برای حفظ برد، دانشگر را وارد زمین کرد و از پنج دقیقه بعد ورود او، استقلال سه گل دریافت کرد!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
6
پورموسوی فاجعه ببار آورد توی فولاد و تا نیمفصل هیچ کاری نمیشه کرد . ناراحتی هوادار فقط از اوردن سروش رفیعی نیست سروش رو میدونستیم دلش با پرذسپولیسه و بدرد فولاد نمیخوره . چندتا غیراز سروش هم پورموسوی اورد که هیچ بار فنی واسه فولاد نداشتند مثل بازیکنان بنجل برزیلی و چندتا بازیکن مصدوم و بازیکن قرضی وووووو . دقیقا پارسال چنین مشکلی داشتیم سر بازیکنایی مثل امیر زلیکانی و حمید گلزاری و چندتا سفارشی دیگه از پارسال چندبار درخواست کردم اگر ممکنه بازرسی شرکت فولاد ورود کنه توی قراردادهای تیم ولی دست روی دست گذاشتند تا بودجه فولاد هدر رفت...
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
6
فولاد تو بازیهایی که سروش داخل ترکیب بود 10 نفره بازی میکرد
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
7
بقول معروف جلوی ضرر رو از هرجا بگیری استفاده است.
همونجور که مسئولین صنعت نفت قرارداد مهاجم افریقایی رو فسخ کردن قرارداد برزای و بالوتلی فسخ کنند.
فولاد هم هرچی زودتر امثال سروش رفیعی رو دیپورت کنه بسود باشگاه میشه.
جوونهای خوزستانی صددرجه بهتراز این بازیکنای معروفی هستن که تاریخ مصرفشون تمام شده .
باید به امثال جعفر سلمانی، فاخر تهامی، حسین ساکی و ... میدان بدیم چون سرمایه های فوتبال خوزستان هستند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
7
فولاد سه تا هافبک پاسور خرید سروش رفیعی و سوارز تارتا و شاهین شفیعی آخرش تو بازی که میرفتیم داخل زمین یه هافبک پاسور نداشتیم توپ برسونه خط حمله
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
7
دقت کردین با این تیمی که پورموسوی سرهم کرد حداقل در 9 پست بازیکن جدید نیاز داریم.
بدبخت کسی که بخواد سرمربی فولاد بشه باید یک ترکیب کامل بازیکن جابجا بکنه.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
1
3
خوزستان اسپورت لطفا یه گزارشی بدین داستان سروش بکجا رسید؟
فولادی مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
5
پور موسوی جوری تیمو بسته که در تمام نقاط ضعف داریم یادش بخیر زمان دهکردی تیم ابهت داشت و بازیکنایی که به فولاد پشت میکردن و میرفتن دیگر هیج جایی در تیم نداشتن الان جوری شده که ساسان انصاری میره بعد چند بازی بر میگرده و دوباره ول میکنه میره سروش بی استفاده که به قراردادش به باشگاه پشت کرد رو میاره تا توی زمین راه بره که بعد چند بازی بره
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
5
سروش با کم کاری و بی تعصبی ضربه اصلی رو به پورموسوی بیسواد زد یکی از عوامل نتیجه نگرفتن فولاد و اخراج پورموسوی همین قدم زدن سروش وسط زمین بود فی واقع پورموسوی با انتخاب اشتباهش و جذب سروش رفیعی یک چاه را برای فولاد کند و خودش داخل همان چاه افتاد . بعدازاخراج پورموسوی این بازی آخر با پدیده که سروش تو زمین نبود فولاد بهترین بازی رو ارایه کرد داخل مشهد پدیده رو اسیر کرده بود
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
4
خدارو شکر سروش رفیعی از فولاد جدا شد؟
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
4
با احترام به تمام بازیکنان فوق بنظرم بدترین خرید لیگ این فصل سروش رفیعی با فاصله زیاد نسبت به بقیه خریدهای افتضاح. تازه حق بازیکنای دیگه تو این لیست ضایع شده باید اسمشون مینوشتید رضا میرزایی، تارتا، فرشاد سالاروند، پیمان شیرزادی. نگچی وینیسیوس و ...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
3
برزای که بدرد لیک دسته سوم شاید بخوره