به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

سلطانی: امیدوارم استعفایم پذیرفته شود

سلطانی: امیدوارم استعفایم پذیرفته شود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال خوزستان، گفت: استعفایم را به هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان ارائه کردم و امیدوارم این استعفا را بپذیرند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، امیر سلطانی در مورد استعفایش از سمت مدیرعامل استقلال خوزستان گفت: استعفایم را به هیأت مدیره دادم و امیدوارم دوستان این استعفا را بپذیرند. فعلا اتفاق جدیدی نیفتاده است.

وی در مورد اینکه آیا او تا پذیرفته شدن استعفایش به کار خود ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: خیر من دیگر در کنار باشگاه نیستم.

مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان در ادامه یادآور شد: در مدت زمانیکه در استقلال خوزستان حضور داشتم سعی کردم فلسفه‌ای در باشگاه به وجود بیاوریم که از داشته‌های خودمان استفاده کنیم. استان خوزستان با استعدادهای پر شمار می‌تواند از جذب بازیکن بی نیاز شود و باشگاه باید به شکلی فعالیت کند که بازیکنان جوان و جویای نام را بگیرد و بعد از سرمایه‌گذاری آنها را بفروشد. ما امسال با سه میلیارد تومان تیم بسیار خوبی را بستیم. 5 بازیکن در تیم امید داریم و این مسئله در باشگاه استقلال خوزستان بی سابقه است.این یک پتانسیل خوب برای باشگاه است. اگر این 5 بازیکن ترانسفر شوند منفعتش برای باشگاه است. یونس دلفی را 550 هزار یورو فروختیم که منفعت آن به باشگاه می‌رسد. در قرارداد این بازیکن بندی گذاشتیم که اگر از تیم جدید خود به جای دیگری ترانسفر شود 20 درصد از حق دریافت باشگاه به استقلال خوزستان می‌رسد.

وی افزود: تعدادی از پست‌ها را به روز کردیم. آکادمی را راه انداختیم و یک مربی جوان جذب کردیم. یک قرارداد تبلیغاتی با ایرانسل بستیم که قرار است دو میلیارد به عنوان پیش قرراداد به باشگاه بدهد. از صنایع به‌شهر در تبلیغات لباس 500 میلیون تومان گرفتیم. فکر می‌کنم ما اولین تیمی بودیم که درآمدزایی داشتیم و در آمدمان بیشتر از خرجمان بود. برخی باشگاه‌ها درآمدزایی کردند اما هزینه آنها خیلی بیشتر از این درآمده بوده ولی ما تراز مالی‌مان را مثبت کردیم.

سلطانی در مورد شایعه حضورش در هیأت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: با یکی دو باشگاه صحبت شده و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. اگر جایی از ما دعوت به همکاری کند مشکلی نداریم و با کمال میل درخدمتشان هستم. عملکرد ما در استقلال خوزستان بابت هزینه کم و نتایج خوب مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از تیم‌ها به این نتیجه رسیدند که برای موفقیت نیاز به هزینه خیلی زیاد نیست. باید به جای هزینه روی انگیزه پافشاری کرد. این مسئله برای یکی از دوستان جذاب بوده و اگر مشکلی نبود شاید توانستیم در خدمتشان باشیم.

وی در مورد اینکه آیا برای حضور در استقلال نتیجه‌ای حاصل شده است، گفت: خیر هنوز چیزی مشخص نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
France
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
2
اقای سلطانی سلام
میشه بفرمایید کدوم بازیکن شما کشف کردی این بازیکنان تماما حاصل کار خود باشگاه و اکادمی باشگاه است شما می فرمایید اکادمی راه انداختی اخر انصاف هم خوبه باشگاه لیگ برتری باید اکادمی دلشته باشه و بایستی در همه رده ها ولو استانی تیم دلشته باشه استقلال خوزستان از بدو تاسیس تیم رده امید داشت و زمانی که لیگ برتری شد لازمه حضور داشتن تیم های پایه است شما نکنه فراموش کردی اینجا هم مهد فوتباله و هم مردم فهیم داره مربیان اکادمی چه اقای حشمتی و چه اقای مسعود نوروزی و چه بهنام و سایرین همه زحمت کشیدن و شما با یک سال مدیریت همه چیز بنام خودت زدی برادر یادت رفته این تیم با چهار ونیم میلیارد تومان قهرمان شد و هیچگاه هم در دو بازی پشت سر هم یازده گل نخورد اخوی
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
0
دوست عزیز ناشناس درشگفتم شما اینقدر نکته سنجی چرا علت اینکه تیم در دو بازی یازده گل خورد روبیان نکردی همه چیز وگفتی اما کوچکترین اشاره ای به اون افراد که بشکل سیستماتیک درست قبل مسابقه میان اعصاب مربی وکادر فنی وسرپرست وبازیکنان رو نابود میکنن رو تجزیه وتحلیل نکردی حتی از گوشه وکنار خبر میرسه که بازیکنان رو هم تهدید میکنند توسط مربی بیسواد بیکار کسی که سابقه اینکارو هم داره که توسط یه مربی لیگ برتری در برنامه نود هم افشا شد وابرویش هم رفت البته اگه چیزی ازش مونده باشه اینارو هم خواهشن اگه واقعا دلت برا باشگاه میسوزه بگو
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها