به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

طرفی: از تیم ملی خداحافظی می‌کنم

طرفی: از تیم ملی خداحافظی می‌کنم

خوزستان اسپورت- کاپیتان خوزستانی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران گفت: بازی‌های پاراآسیایی 2018 تمام شد و من از تیم ملی خداحافظی می‌کنم، اما همیشه قلبم با بچه‌ها و این تیم است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عادل طرفی در جمع خبرنگاران حاضر در اندونزی، با اشاره به برگزاری اردوهای فشرده ای که برای قهرمانی در پاراآسیایی پشت سرگذاشته اند، اظهار داشت: در یک‌سال و نیم گذشته اردوهای فشرده‌ای داشتیم و هم تیمی‌هایم شاید یک ماه یا 45 روز به منزال خود نرفته بودند. هدف‌مان قهرمانی بود که خدا کمک کرد و توانستیم به آن دست یابیم.

وی درباره خداحافظی‌اش از تیم ملی اظهار داشت: این مسابقات تمام شد و من از تیم ملی خداحافظی می‌کنم، اما همیشه قلبم با بچه‌ها و این تیم است، چون سال‌های سال تلاش کردم و می‌دانم چه زحماتی را متحمل شده‌اند تا در این رقابت ها برای کشورمان افتخارآفرینی کنند. امیدوارم در آینده با برنامه ریزی‌هایی که رئیس فدراسیون انجام می‌دهد، بار دیگر این قهرمانی را تکرار کنیم و نیم‌نگاهی هم به پارالمپیک داشته باشیم تا بتوانیم روی سکو بایستیم.

کاپیتان خوزستانی تیم ملی بسکتبال از داوری مسابقه گلایه کرد و گفت: داور امروز آنگونه که باید سوت می‌زد، نزد. یعنی به نفع حریف بود. لحظه آخر هم باید پایان بازی را اعلام می‌کرد اما توپ را به آنها داد تا فرصت دوباره‌ای به ژاپنی دهد که رقیب دیرینه ما است ولی خدا را شکر ملی‌پوشان بازی را مدیریت کردند و توانستند با فکر خوب این مقام قهرمانی را کسب کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
1
این قهرمانی رابه شما آقای طرفی ودیگر هم تیمهایت تبریک میگویم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها