به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
سطح دانش مربیان خارجی نسبت به ایرانی‌ها خیلی بالاتر است

پاکدل: دنبال بازی بدون تاکتیک و بزن زیرش نیستیم

پاکدل: دنبال بازی بدون تاکتیک و بزن زیرش نیستیم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سرجیو یک مربی تراز اول است که کار کردن با او لذت‌ خاصی دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، حامد پاکدل در رابطه با شرایط تیم صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شرایط تیم بعد از برد پرگل مقابل استقلال خوزستان بهتر شده است. رفته‌رفته ساختار تیم هماهنگ‌تر شده و ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های لیگ برتر هم نتایجی که در جام حذفی گرفتیم را تکرار کنیم.

وی افزود: در بازی‌های لیگ برتر تحت‌ فشار هستیم. چون در خانه استرس داشتیم که باید حتماً بازی‌ها را با برد پشت سر بگذاریم، این فشار باعث می‌شد ما ریسک‌پذیرتر باشیم و نتوانیم نتایج خوبی بگیریم. اگر یک برد در لیگ برتر داشتیم، با استرس کمتر می‌توانستیم توانایی بالای خودمان را در زمین نشان دهیم.

پاکدل در رابطه با اینکه آیا از عملکرد خودش در صنعت نفت رضایت دارد یا خیر تصریح کرد: عملکرد هر بازیکن به وضعیت تیمش بستگی دارد. تیم ما بدشانس هم بوده و اگر شرایط تیم بهتر از الان بود عملکرد ما بازیکنان هم بهتر بود. رفته‌رفته شرایط تیم و عملکرد بازیکنان در این چند هفته مانده تا نیم فصل اول بهتر خواهد شد.

مهاجم صنعت نفت آبادان در رابطه با حضور سرجیو در این تیم اظهار داشت: سطح دانش مربیان خارجی نسبت به ایرانی‌ها خیلی بالاتر است. سرجیو یک مربی تراز اول بوده که کار کردن با او لذت‌بخش است.

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تیم ما فوتبال شناور و تماشاگر پسندی ارائه می‌دهد. این‌طور نیست که یک فوتبال بدون تاکتیک و بزن زیرش را انجام دهیم. با برد پرگل مقابل استقلال خوزستان با روحیه‌ای مضاعف برای بازی با تراکتورسازی آماده می‌شویم. امیدواریم که بتوانیم در زمین خودمان این تیم قدرتمند را شکست دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
1
اگر خدای ناکرده یه روزی خواستین دنبال بازی بزن زیرش و بدون تاکتیک باشین یه مربی داشتیم تو فولاد ببریدش آبادان استاد بازی بزن زیرش و وقت کشیه یه پیرهن مشکی هم داره با دکمه های سفید.
اینها رو واسه مزاح گفتم. صنعت نفت تیم بزرگیه پائولو سرجیو هم مربی خوبیه دقیقا حق با شماست مربی خارجی هرچی باشه بهتر از بعضی مربیهای داخلیه که با لابی و واسطه گری تیم پیدا میکنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها