به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

اولین برد مسجدسلیمان چه هفته‌ای رقم می‌خورد؟

اولین برد مسجدسلیمان چه هفته‌ای رقم می‌خورد؟

خوزستان اسپورت- هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در انتظار رقم خوردن اولین پیروزی این تیم در لیگ هجدهم هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از اعلام قرعه‌کشی هجدهمین دوره لیگ برتر مشخص شد که سخت‌ترین قرعه در هشت هفته ابتدایی به تیم نفت مسجدسلیمان خورده است. تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده بود، به قید قرعه در هشت هفته ابتدایی با حریفانی بازی داشت که اغلب جزو تیم‌های مدعی قهرمانی فصل جاری بودند و البته در فصل گذشته نیز مقام‌های قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سهمیه آسیایی را تصاحب کرده بودند.

نفتی‌ها که به‌خاطر مشخص نبودن وضعیت مالکیت باشگاه بسیار دیرتر از سایر تیم‌ها برای حضور در لیگ هجدهم آماده شدند، علیرغم ارائه بازی‌های خوب و باکیفیت در هشت هفته ابتدایی، نتوانسته‌اند در سطح بازی‌های خوب‌شان امتیاز جمع آوری کنند و هواداران پرشور نفت مسجدسلیمان کماکان در انتظار رقم خوردن اولین برد تیم‌شان هستند.

تیم نفت مسجدسلیمان اولین حضورش در لیگ برتر را در فصل 93-94 تجربه کرد. زردپوشان نفت با وجودی که قرعه‌ای آسان‌تر از امسال داشتند، 10 هفته ابتدایی آن فصل را با 5 شکست و 5 تساوی پشت سر نهادند و اولین پیروزی این تیم در هفته یازدهم رقم خورد. نفتی‌ها البته در ادامه آن فصل به‌دلیل مشکلات مالی و جدا شدن برخی بازیکنان‌شان موفق به تداوم پیروزی‌ها و حفظ سهمیه نشدند.

زردپوشان زاگرس نشین این بار 8 بازی را بدون پیروزی سپری کرده‌اند، اما با توجه به قرعه آسان‌تری که در ادامه نیم‌فصل اول پیش رو خواهند داشت، از امیدواری بیشتری برای جمع آوری امتیازات لازم برخوردارند. نفتی‌ها خصوصاً در چند بازی برابر تیم‌های منطقه پایین که بنوعی دیدارهای شش امتیازی محسوب می‌شوند، فرصت جبران مافات را دارند. وضعیت امتیازات در منطقه پایین جدول به گونه‌ای است که دستیابی به 2 پیروزی می‌تواند یک تیم را از منطقه سقوط خارج کند.

هواداران نفت مسجدسلیمان ضمن امیدواری به نتایج 7 بازی باقی مانده از نیم‌فصل اول، خواهان تقویت تیم شهرشان در نقل‌وانتقالات زمستانی نیز هستند تا در طی مسیر طولانی لیگ بتوانند امتیازات کافی برای حفظ سهمیه لیگ برتری استان را جمع‌آوری کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سپری شدن 18 دوره از لیگ برتر ثابت کرده است که نتایج دیدارهای ثلث اول لیگ نمی‌تواند تعیین کننده جایگاه تیم‌ها در جدول پایان فصل باشد، چرا که در نیم‌فصل دوم جایگاه‌های تعدادی از تیم‌های نیمه‌های بالا و پایین جدول جابجا می‌شود.

باید دید انتظار هواداران تیم نفت مسجدسلیمان برای دیدن اولین برد این تیم در چه هفته‌ای از لیگ هجدهم به پایان خواهد رسید و شانس چه زمانی به مسجدسلیمانی‌ها لبخند خواهد زد؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
شروین یوسفی ازاهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
1
0
بازبان بی زبانی هی میکوبیم روی سرمون که مهاجم بگیرید بابا جون تمام کننده نداره نفت اتفاقا تبم مازمان مکوندی وویسی خیلی بهتربازی میکرد بخدا زشته که تیمهای برنده بامشت گره کرده روبه نیمکت نفت وتماشاگران تمام بختیاری مسخره کنن
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
1
دوست عزیز بی انصافی اگه زحمات اقای مرزبان رانادیده بگیری درفاز هجومی تیم نفت نسبت به قبل بهتر شده فقط باید چاره ای به حال خط حمله کرد .درحال حاضر تیم خوب بازی میکنه ولی مشکل اصلی گل نزدنه که باید حل بشه البته اگر فدراسیون دنبال کم کردن تیمهای خوزستانی نباشه
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
چندبازی نفت رو دیدم واقعا سرتر از استقلال و سپاهان بودند فقط کم‌تجربگی به تیم ضربه می زنه. نفت نوک حمله تمام کننده نداره. و مدافعینش بجز کولیبالی اکثرا سال اوله لیگ برتر بازی میکنن اشتباهات بچه گانه ای میکنند همین بازی اخر با استقلال گل اول استقلال روی اشتباه فاحش خط دفاع و گل دومش هم خروج بی وقت دروازبان. نفت ازنظر فوتبالی الان بهتر از همه تیمای استان بازی مکنه امیدوارم مشکل گلزنیشون هم بمرور حل بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
با نظرات آقای فولادی کاملا موافقم انشالله اولین برد رو با تیم ماشین سازی میاریم
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
نفت مسجدسلیمان برای ماندن درلیگ حداقل به ۱۱امتیاز در نیم فصل اول نیازدارد،،، نیم فصل دوم بازیهای خوبی دارد بخصوص با ته جدولی ها میزبان است،،،، بااین بازیهای خوب ماندگار است اگر مشکل گلزنی راحل کند،،،، مرزبان رابایدهمچنان حمایت کرد،،،،
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
با سلام
نفت عزیز ما در فاز دفاعی (کار گروهی دفاعی) بد بازی میکنه و نمیتونه حفظ نتیجه کنه. مثل بازی با سایپا.
شرط موفقیت تیم اینه که به راحتی گل نخوره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها