به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

تأیید اعتراض فولادی‌ها در کارشناسی برنامه 90

تأیید اعتراض فولادی‌ها در کارشناسی برنامه 90

خوزستان اسپورت- کارشناس داوری برنامه تلویزیونی 90 اذعان کرد که داور بازی پدیده و فولاد خوزستان در وقت 90 دقیقه‌ای این مسابقه جام حذفی 2 اشتباه تأثیرگذار به‌سود تیم مشهدی داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در یک بازی 120 دقیقه‌ای از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب پدیده مشهد صدرنشین لیگ برتر رفت و از گردونه بازی‌های جام حذفی کنار رفت.

اعضای تیم فولاد خوزستان بعد از این مسابقه تأکید داشتند که محمدرضا اکبریان داور میدان در جریان وقت 90 دقیقه‌ای بازی مرتکب 2 اشتباه بزرگ به سود تیم پدیده شد و این موضوع شب گذشته توسط کارشناس داوری برنامه 90 نیز اعلام شد.

محمد فنایی اعلام کرد که در 45 دقیقه اول بازی پدیده و فولاد، مرتضی منصوری مدافع راست تیم پدیده به‌دلیل خطای بسیار شدید روی فرزاد جعفری بازیکن فولاد خوزستان باید کارت قرمز دریافت می‌کرد و از بازی اخراج می‌شد، اما داور از این صحنه چشم‌پوشی کرد.

فنایی همچنین گفت در 45 دقیقه دوم مسابقه نیز خطای یونس شاکری مهاجم پدیده روی ناصر سالاری دروازه‌بان فولاد خوزستان در صحنه گل اول پدیده کاملاً واضح بود و گل تیم پدیده در شرایطی به ثمر رسید که مهاجم تیم میزبان روی دروازه‌بان فولاد مرتکب خطا شده بود.

اگر محمدرضا اکبریان این 2 اشتباه فاحش و تأثیرگذار را مرتکب نمی‌شد، تیم فولاد خوزستان در همان وقت 90 دقیقه‌ای با تک گل مهرداد هدایتیان برابر پدیده به پیروزی می‌رسید و کار به 30 دقیقه اضافی و اتفاقات بعدی نمی‌کشید.

فولادمردان جنوبی 3 بازی متوالی است که از ناحیه داوری‌ها متضرر شده‌اند و اشتباهات تأثیرگذاری داوری در 3 بازی اخیر فولاد برابر سپاهان، ماشین سازی و پدیده از سوی کارشناسان داوری برنامه‌های تلویزیونی مختلف اعلام شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سایر تیم‌های خوزستانی نیز در هفته‌های اخیر امتیازات زیادی را به واسطه‌ی تصمیمات تأثیرگذار داوران روز نتایج بازی‌ها از دست داده‌اند، تا جایی که مدیران باشگاه‌های خوزستانی و مدیرکل ورزش استان دست به نامه نگاری با فدراسیون فوتبال و اعتراض قانونی کرده‌اند، اما بهبودی در وضعیت داوری‌ها حاصل نشده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
داورا میبینن که اگه به ضرر تیمهای خوزستانی قضاوت کنن آب از آب تکون‌ نمیخوره و کسی جرأت اعتراض نداره. فغانی یه اشتباه کوچیک سهوی علیه تراکتور انجام داد روز بعد محرومش کردن.
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
داور در پنالتي اول و دوم صنعت روبروي اس خوزستان هم سر اس خوزستانو بريد؛ اوليش پنالتي نبود، دوميش هم كه آفسايد بود. اين پنالتي هاي پي‌در‌پي، اس خوزستانو از هم پاشيد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
دست هایی درکارند که نمیگذارند فولاد دربالای جدول باشد.اگر فولاد سهمیه آسیایی میخواهد باید به فیفا شکایت کند.
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
خب چه فایده ایی داره بجز حرص خردن بیشتر؟؟؟
الان نتیجه عوض میشه یا اینکه داور رو محروم میکنن؟
فوتبالی ک همش شده استقلال و پرسپولیس ، بیشتر ازاین نباید ازش انتظار داشت.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها