به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
سرمربی استقلال اهواز اعلام جدایی کرد

هرمزی: دیگر نمی‌توانم با استقلال همکاری کنم

سرمربی آبی‌پوشان اهوازی اعلام جدایی کرد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تأکید کرد که ادامه همکاری با این تیم در شرایط فعلی امان پذیر نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش هرمزی سرمربی جدید تیم استقلال اهواز که 3 هفته قبل هدایت این تیم را به دست گرفت و در این مدت شش امتیاز به اندوخته‌های تیمش اضافه کرد، در واکنش به وضعیت مالی نامساعد استقلال اهواز عنوان کرد ادامه همکاری با این تیم پرطرفدار خوزستانی در شرایط فعلی امکان پذیر نیست.

داریوش هرمزی ابتدا در خصوص پیروزی استقلال اهواز برابر شهرداری بم گفت: مقابل شهرداری بم با ارائه یک بازی حساب شده که می‌توانستیم گل‌های بیشتری به‌ثمر برسانیم به پیروزی رسیدیم. شهرداری بم نیز تیم بسیار خوبی بود، بمی‌ها تیم با شخصیتی هستند و رفتارهای تاکتیکی خوبی داشتند.

وی ادامه داد: در دقیقه 56 با اخراج دروازه‌بان تیم‌مان 10 نفره شدیم، و مجبور شدیم از دروازه‌بان تیم جوانان خودمان استفاده کنیم، بعد از 10 نفره شدن نیز بازیکنان استقلال اهواز با عمل به فرامین کادر فنی و غیرتی که داشتند، توانستند نتیجه را حفظ کنند و حتی موقعیت‌های متعدد گلزنی نیز داشتیم که در نهایت با همان یک گل پیروز شدیم.

داریوش هرمزی در رابطه با بحث کناره‌گیری زودهنگام از سرمربیگری استقلال اهواز گفت: با توجه به شرایط بدی که داریم دیگر نمی‌توانم با استقلال اهواز همکاری کنم، چون این مشکلات روی کیفیت بازیکنان تیم به لحاظ فنی و روانی تاثیر چشمگیری گذاشته است. بازیکنانی که با تمام توان برای نام استقلال اهواز و اعتلای فوتبال خوزستان تلاش می‌کنند، اما نه تنها دیده نمی‌شوند، بلکه برای کسی این تلاش مهم نیست.

هرمزی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که استان خوزستان در جنبه های مختلف دارد، جمعی از جوانان این استان برای فوتبال خوزستان تلاش می‌کنند، اما هیچ اهمیتی به آن ها داده نمی‌شود. مسئولین استان اگر این تلاش جوانان خوزستانی برایشان مهم است، به استقلال اهواز کمک کنند. به تیمی کمک کنند که لقب قهرمان بی ستاره پنجمین دوره لیگ برتر را یدک می‌کشد.

وی تصریح کرد: طرفداران استقلال اهواز نسبت به تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان که در لیگ برتر حاضر هستند، از بازی‌های خانگی استقبال بیشتری می‌کنند. مدیرعامل استقلال اهواز و دیگر دوستان تمام تلاش خودشان را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند، اما تلاش این عزیزان به تنهایی کافی نیست و این تیم مردمی با توجه به شرایط اقتصادی نیاز به کمک مسئولین استان دارد.

سرمربی استقلال اهواز تأکید کرد: تیم استقلال اهواز با ترکیبی تمام بومی می‌تواند بازگشت پرفروغی به فوتبال کشور داشته باشد، به‌شرطی که دیده شود. یادمان نرود بازیکنان این تیم فرزندان همین استان هستند.

داریوش هرمزی در پایان افزود: امیدوارم مسئولین به فکر استقلال اهواز باشند تا این تیم مردمی در ادمه راه به مشکل نخورد و با قدرت به کار خود ادامه بدهد. در پایان از مدیر عامل محترم، بازیکنان و هواداران کمال تشکر و قدردانی را دارم  و همه را به خدای بزرگ می‌سپارم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فرشباف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
1
به نوبه خودم از زحمات و غیرت همیشگی شما مربی فهیم و با دانش استان خوزستان تشکر و قدردانی می نمایم.
ناشناس
|
Papua New Guinea
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
1
با سلام خدمت اقای هرمزی مربی خوب و زحمتکش فوتبال خوزستان..
داریوش خان خواهش میکنم از شما تیم استقلال اهواز را رها نکنید.. سعی کنید با پیگیری مطالبات بحق در کنار تیم باقی بمانید
ناشناس
|
Papua New Guinea
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
1
ادمین محترم سایت خوزستان اسپورت.
لطفاً در سایت تصاویر از بازیهای استقلال اهواز بگذارید
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
1
استقلال اهواز مظلومترین تیم خوزستانه با هفتاد سال سابقه بواقع سرمایه استان هست ولی مسوولین هیچ توجهی به این تیم نمیکنند. اگر اقای هرمزی جدا بشه مربی بعدی هم با این وضع مالی استقلال اهواز مشکل پیدا میکنه. کاش مسوولینی که فقط مصاحبه کردن بلدند بداد استقلال میرسیدند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
1
داریوش خان بمون و با قدرت و تعصب استقلالی تیمو بیار بالا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها