به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته سوم لیگ 3

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته سوم لیگ 3

خوزستان اسپورت- سه پیروزی و دو شکست در سومین هفته مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران برای تیم‌های خوزستانی رقم خورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرحله کروهی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال ایران در پنج گروه جریان دارد و پنج تیم خوزستانی نیز در این مرحله از مسابقات برای کسب سهمیه‌های صعود به مرحله نهایی لیگ 3 تلاش می‌کنند.

در دیدارهای هفته سوم مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته سوم که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه انجام شد، نمایندگان فوتبال خوزستان صاحب سه پیروزی و متحمل دو شکست شدند.

در گروه سوم، تیم استقلال شوش در ادامه نتایج خوب خود با یک گل مقابل تیم شهید کلهر شهریار به برتری دست یافت تا با 9 امتیاز صدرنشین این گروه شود.

در سایر دیدارهای گروه سوم، تیم استقلال ملاثانی در بازی خارج از خانه برابر ذوب و فلزات همدان به پیروزی 2 بر یک رسید و در رده دوم جدول گروه قرار گرفت. اما تیم پرسپولیس نوین دزفول در مقابل شهاب تهران با یک گل شکست را پذیرا شد تا متحمل اولین باخت در این فصل شود.

اما در باری‌های گروه چهارم، تیم جنوب باغملک با چهار گل سپاهان خورموج را مغلوب کرد و اولین پیروزی را در این فصل جشن گرفت. تیم استقلال نوین ماهشهر هم در مصاف با شاهین بندرعامری بوشهر با حساب 2 بر یک مغلوب شد تا آبی‌پوشان ماهشهری نیز اولین باخت را در فصل جدید لیگ 3 متحمل شوند.

در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی لیگ 3 صعود می‌کنند، تیم‌های سوم و چهارم هر گروه در مرحله نهایی فصل آینده باقی خواهند ماند و تیم‌های پنجم تا سیزدهم نیز به لیگ‌های استان‌های مربوطه سقوط خواهند کرد.

استقلال شوش، پرسپولیس نوین دزفول، استقلال ملاثانی، جنوب باغملک و استقلال نوین ماهشهر به نمایندگی از استان خوزستان در مرحله نخست از فصل جدید لیگ 3 حضور دارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
سلام خوزستان اسپرت،،،کاش جدول گروه هاراهم درج میکردی،،،باتشکر از زحماتتان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها