به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

سلطانی: با این مشکلات نمی‌شد تیم را اداره کرد

سلطانی: با این مشکلات نمی‌شد باشگاه را اداره کرد

خوزستان اسپورت- امیر سلطانی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان بعد از استعفا از سمتش گفت: دلیل کناره‌گیری‌ام به مشکلات مالی و عدم هماهنگی لازم با مدیران گروه ملی برمی‌گردد.

به گزارش خوزستان اسپورت، امیر سلطانی درباره علت استعفایش از مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان به تسنیم گفت: به دلیل بدهی‌های عقب افتاده که از سال‌ها پیش وجود داشت و عدم هماهنگی لازم با مدیران جدید کارخانه گروه ملی از سمتم استعفا کردم.

وی ادامه داد: اخیرا باشگاه به دلیل شکایت دیوید ساکونی به فیفا در خطر کسر 6 امتیاز قرار داشت. طلب این بازیکن 192 هزار دلار بود اما ما با او 4 شبانه روز صحبت و برای پرداخت 10 هزار دلار توافق کردیم اما مسئولان گروه ملی حتی حاضر نشدند که این مبلغ را بپردازند.

مدیرعامل مستعفی استقلال خوزستان عنوان کرد: با وجود اینکه تیم را امسال با 3 میلیارد تومان باکمترین هزینه ممکن بسته بودیم اما بازهم بودجه کافی نبود و مشکلات به قدری زیاد بود که نمی‌شد دیگر باشگاه را اداره کرد. این حق را به مدیران جدید می‌دهم که با کسانی که هماهنگ هستند کار کنند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

همچنین امیر سلطانی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس در رابطه با اینکه آیا استعفایش را به هیأت مدیره ارائه کرده و تا زمان تصمیم‌گیری در مورد آن به کارش ادامه می‌دهد،‌ تصریح کرد: من استعفایم را ارائه دادم و دیگر نمی‌دانم چه تصمیمی در مورد آن گرفته می‌شود اما فعلا به باشگاه نمی‌روم و دیگر در این حوزه حضور ندارم.

وی در مورد اینکه استقلال خوزستان شرایط خوبی داشت و حیف نبود در این شرایط استعفا بدهد، خاطرنشان کرد: ما در این مدت تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم کردیم. تیم را با کمترین هزینه و پائین ترین بودجه بستیم و توانستیم تا به اینجا نتایج خوبی بگیریم. قرارداد مالی بسیار خوبی برای باشگاه با ایرانسل بستیم و از طرف دیگر بحث لژیونر شدن یونس دلفی را هم انجام دادیم. تمام تلاشمان را در این مدت کردیم تا وضعیت خوبی باشگاه پیدا کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
1
آقای سلطانی خواهشا برگرد و ب تیم ی سر و سامانی بده،چون اگ بری احتمال کسر امتیاز و حواشی دیگر زیاده،،خواهش میکنم از طرف تمام خوزستانی ها باعث کسر امتیاز از خوزستان نشو با رفتنت،،عاجزانه میگم بمون در تیم و سر و سامان بده وضعیت را،،بخاطر خوزستان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
1
اگر تیم را مفتی هم ببندید بازم مشکل براتون پیش میارن
خدایا از جون ما خوزستانیها چی میخوان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها