به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدال طلای ورزشکار خوزستانی در جاکارتا اندونزی

مدال طلای ورزشکار خوزستانی در جاکارتا اندونزی

خوزستان اسپورت- ورزشکار معلول خوزستانی در مسابقات پرتاب دیسک بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی به مدال طلا دست یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا قلعه ناصری ورزشکار معلول خوزستانی ظهر امروز در رشته پرتاب دیسک کلاس  F56 بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی به مدال طلا رسید.

قلعه‌ ناصری پس از رسیدن به مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکرم که توانستم دل مردم عزیز ایران را شاد کنم. با این سرماخوردگی که داشتم، فکرش را نمی‌کردم که به مدال طلا برسم.

وی در ادامه افزود: این مدال طلا را در ابتدا تقدیم می‌کنم به مردم کشورم و بعد از آن به پدر و مادرم.

این ورزشکار معلول خوزستانی با اشاره به رقابت خود با دیگر پرتابگران ایران در این ماده خاطر نشان کرد: رقابت با ورزشکاران هموطن خیلی سخت است. ما تصور می‌کردیم من به مدال نقره می‌رسم، جلیل (باقری) طلایی می‌شود و حامد (امیری) به مدال برنز دست پیدا می‌کند، اما برعکس شد و رقابت سختی داشتیم. رقابت با هم‌تیمی‌ها و افرادی که در کنارشان تمرین می‌کنید، سخت است.

در چارچوب همین مسابقات، علی امیدی ورزشکار ایذه‌ای در ماده پرتاب نیزه با رکورد 58 متر و 97 سانتیمتر به نشان برنز آسیایی دست پیدا کرد. این نشان در حالی بدست آمد که چهار کلاس F61، F44، F42 و F64 ادغام شده بودند و امیدی رکورد شخصی خود را بیش از هفت متر ارتقا داد تا بتواند پس از بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو و اینچئون، این بار در جاکارتا اندونزی افتخار آفرینی کند.

همچنین عصر امروز الهام صالحی دیگر ورزشکار ایذه‌ای در ماده پرتاب نیزه با حریفان خود رقابت خواهد کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
دمت گرم و موفق باشی...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها