به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

ملی‌پوش استقلال خوزستان به سن قانونی رسید

ملی‌پوش استقلال خوزستان به سن قانونی رسید

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم ملی فوتبال امید و باشگاه استقلال خوزستان با کامل شدن 18 سالگی امکان امضای قرارداد حرفه‌ای با تیم‌های اروپایی را به دست آورده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، طی ماه‌های اخیر بحث انتقال یونس دلفی مهاجم تیم استقلال خوزستان به باشگاه آیندهوون هلند مطرح بوده، اما این موضوع چند بار به تعویق افتاده است.

علاوه بر ممانعت مسئولان تیم ملی امید با سفر یونس دلفی به کشور هلند که در جریان بازی‌های آسیایی اندونزی رخ داد، این بازیکن خوزستانی به‌دلیل کامل نشدن 18 سالگی تا چند روز قبل امکان امضای قرارداد حرفه‌ای با تیم‌های اروپایی را نداشت و تنها قادر بود که قرارداد آماتوری به امضا برساند.

یونس دلفی که براساس اطلاعات مندرج در شناسنامه‌اش متولد 11 مهرماه 1379 می‌باشد، از پنج روز قبل با کامل شدن سن 18 سالگی، امکان امضای قرارداد حرفه‌ای با تیم‌های اروپایی را پیدا کرده است و از این پس مشکلی برای ثبت قرارداد حرفه‌ای نخواهد داشت.

مسئولان تیم استقلال خوزستان عنوان کرده‌اند که یونس دلفی مجدداً به سفارت هلند در تهران مراجعه کرده و اقدامات اولیه برای دریافت ویزای این کشور را انجام داده است تا پس از صدور ویزا راهی هلند شود و قراردادش با تیم آیندهوون هلند را به امضا برساند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در صورتی که قرارداد یونس دلفی با تیم آیندهوون به امضا برسد، این بازیکن تبدیل به اولین بازیکن خوزستانی می‌شود که مستقیماً از یک تیم خوزستانی به یک تیم اروپایی ترانسفر می‌شود و قرارداد حرفه‌ای امضا می‌کند. پیش از این برخی بازیکنان خوزستانی از طریق تیم‌های خارج از این استان به باشگاه‌های اروپایی ترانسفر شده بودند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
1
امیدوارم ترانسفر بشه یک پولی بحساب باشگاه بیاد.
جمیل جنادله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
امیدوارم موفق باشی برادر
انشاءالله دری برای بچه‌های خوزستان اونور باز بشه بخصوص بچه‌های منطقه عین دو
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها