به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

یاوری: عده‌ای می‌خواهند قهرمانی ما را تلخ کنند

یاوری: عده‌ای می‌خواهند قهرمانی ما را تلخ کنند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام با بیان این که عده‌ای می‌خواهند شادی قهرمانی ما در بسکتبال باشگاه های آسیا را با ایجاد شبهه به کام مردم تلخ کنند، گفت: هر وقت در کار و وظیفه‌ات خوب و موفق عمل کرده باشی، بدخواهان و حسودان به شما حمله می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، شاپور یاوری در گفت و گو با ایسنا درخصوص قهرمانی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در جام باشگاه‌های آسیا، تکلیف پاداش قهرمانی این تیم در این مسابقات و ... به صحبت پرداخت که در ادامه می‌خوانید.

پس از این که پتروشیمی نتوانست با تیم کامل در باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کند، گفته می‌شود که این باشگاه نقشی در قهرمانی تیم نداشته و آیا درست است که بازیکنان و کادر فنی از جیب خودشان برای حضور در این پیکارها هزینه‌ای پرداخت کرده‌اند؟
اگر باشگاه ما نقشی نداشته، پس این افراد لطف کنند بگویند چه کسی نقش داشته است؟ این که بازیکنان و کادر فنی از جیب هزینه‌ها را پرداخته کرده اند نیز دروغ محض است؛ چه در اردوی ماهشهر و چه در اردوی تهران، اسکان اعضای تیم و سایر هزینه های آن‌ها از قبیل تهیه غذا، سالن، حمل و نقل، بلیت پرواز داخلی، تهیه البسه تمرینی، مسابقات تیم و ... را باشگاه انجام داد. هزینه‌های خروج از کشور اعضای تیم، هزینه‌های جاری تیم در تایلند نیز بر عهده باشگاه بود و می‌خواهم بدانم این آقایان این حرف‌ها را بر چه اساسی می‎گویند؟ خوشبختانه بچه‌های تیم از باشگاه راضی هستند و ما نیز از بازیکنان رضایت داریم و حسودان نیز تا می توانند آیه یاس بخوانند و علیه پتروشیمی حرف بزنند. قهرمانی ما بدجوری عده‌ای را آتش زده است.

این که بازیکنان و سرمربی تیم قراردادی با باشگاه نداشتند نیز درست است؟
اولین قرارداد را با سرمربی محترم تیم جناب حاتمی منعقد کردیم. با اکثریت بازیکنان هم قرارداد داریم، فقط به علت طولانی شدن مسابقات تیم ملی و فرصت کمی که تا بازی‌های باشگاه‌های آسیا داشتیم با یکی دو نفر از بازیکنان به صورت تلفنی توافق کردیم و آن‌ها هم به مسابقات اعزام شدند.

پاداش قهرمانی تیم در باشگاه‌های آسیا به فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان یا به پتروشیمی بندرامام می‌رسد؟
اداره کل ورزش و جوانان خوزستان چه کاری برای ما داشت؟ البته فدراسیون بسکتبال به دلیل این که فدراسیون و تیم جریمه نشوند، وساطت و از توان دولتی خود استفاده کرد و راه اعزام تیم را تسهیل نمود که جا دارد از دکتر طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال تشکر کنم. لذا هیچ دلیلی برای اختصاص این پاداش به دیگران وجود ندارد و قطعا هم این مبلغ به باشگاه تعلق خواهد گرفت.

اختلاف شما با هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پتروشیمی صحت دارد؟
خیر، به هیج وجه صحت ندارد. این نیز ساخته ذهن فرصت طلبانی است که هیچوقت عرضه حضور در عرصه‌ها را ندارند و فقط نشسته‌اند و شایعه سازی می‌کنند تا شاید از این محل به جایی برسند.

رقم قرارداد بازیکنان پتروشیمی، نجومی اعلام می‌شود؛ آیا به همین صورت است؟
این نیز از آن سخنان خاص است؛ رقم نجومی دیگر چه رقمی است؟! بازیکنی که بهترین بسکتبالیست تیم ملی است با چه قیمتی باید با او توافق کرد؟ همه باشگاه‌ها می‌خواهند این گونه بازیکنان را ازآن خود کنند ولی آن ها حاضر می‌شوند که همچنان در پتروشیمی باشند و گرما و خاک و محرومیت را تحمل کنند. رقم قراردادها نیز معمولی است و هیچ گونه رقم نجومی در پتروشیمی نداریم.

به نظر می‌رسد خیلی ها می‌خواهند این قهرمانی را کم رنگ کنند، در صورتی که این قهرمانی متعلق به ایران است.
هر وقت در کار و وظیفه‌ات خوب و موفق بوده باشی، بدخواهان و حسودان به شما حمله می‌کنند و در این مبحث نیز همین طور است. درست زمانی که مردم از این نتیجه خوشحال هستند، عده‌ای می‌خواهند این شادی را با ایجاد شبهه به کام مردم تلخ کنند.

از برنامه های باشگاه برای لیگ برتر سال 1397 بگویید.
همچون سال های گذشته پر قدرت و پر توان در لیگ حاضر خواهیم شد، علاوه بر این بازیکنان که قهرمان آسیا شدند نیز چند بازیکن که توسط باشگاه پرورش یافته‌اند را به تیم اضافه خواهیم کرد و بدون حاشیه کار را شروع خواهیم کرد.

باشگاه تا چه حد به بخش پایه در بسکتبال اهمیت داده است و آیا کم‌توجهی به تیم‌های غیر لیگ برتری صحت دارد؟
سوال من این است که کدام باشگاه همچون ما به تیم های پایه بها داده است؟ همین سال گذشته ما در چهار لیگ زیر گروه بسکتبال حضور داشتیم، ضمن این که برای پایه‌ها از مربی خارجی استفاده کردیم و کدام باشگاه این گونه بوده که به ما می‌گویند کم توجهی شده است؟!

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها