به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

مرزبان: واقعاً از این اتفاقات خسته شده‌ام

مرزبان: واقعاً از این اتفاقات خسته شده‌ام


خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از شکست تیمش برابر استقلال تهران از قضاوت ضعیف سیدمهدی سیدعلی انتقاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت مسجدسلیمان در مسابقه‌ای که با تصمیمات بحث‌برانگیز داوری همراه بود، با نتیجه 2 بر یک مغلوب استقلال تهران شد و علیرغم بازی خوبی که به نمایش گذاشت بدون کسب امتیاز از میدان بیرون آمد.

علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجدسلیمان که اواخر نیمه دوم همراه با وینفرد شفر سرمربی استقلال تهران از روی نیمکت اخراج شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه از قضاوت ضعیف داور بازی انتقاد کرد و خواستار برقراری عدالت در بازی‌های لیگ برتر شد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: از هواداران تیم‌مان تشکر می‌کنم. ما فوتبال با کیفیتی انجام دادیم. همیشه مسئولان و هواداران ما گله‌مند هستند. الان همه می‌گویند باید داور پنالتی برای ما می‌گرفتند. ما از این مسئله خسته شدیم که می‌بینم حقانیت ما را زیر سوال می‌برند. شما ببینید چون به بازیکن تیم مقابل کارت قرمز دادند باید به بازیکن ما هم کارت قرمز بدهند.

مرزبان ادامه داد: ما به بازیکنان‌مان یاد دادیم که شرافت کاری داشته باشند ولی الان با این مسئله روبه‌رو هستیم که برای ما مشکل‌ می‌سازند. برای ما پنالتی نمی‌گیرند و از کمیته داوران درخواست دارم که باید به آن چیزی که تیم‌ها می‌خواهند احترام بگذارد و شرافت کاری را اهمیت دهد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره نگرانی هواداران و شرایط تیم گفت: طبیعتا همینطور است. ما تا الان با تیم‌هایی بازی کردیم که همه در  بالای جدول قرار دارند. ما با سایپا، سپاهان، پرسپولیس و همین استقلال بازی کردیم.

مرزبان خاطرنشان کرد: متأسفانه با این کیفیت فوتبالی که داریم، از داوری‌ها متضرر شده‌ایم. به بازیکنان تذکر داده بودم که در مورد داوری صحبت نکنند، اما از سوی نیمکت حریف به بازیکن من توهین می‌شود. باید با شفر صحبت می‌کردم، چون کسی حق ندارد به بازیکن من توهین کند.

مرزبان ادامه داد: می‌دانم نتایج تیم ما خوب نبوده، اما از داوری‌ها آسیب خورده‌ایم. باید در حالی که 11 نفره به بازی ادامه دهیم، به خاطر اخراج بازیکن‌مان 10 نفره شدیم. فوتبال ما از این جهت ضربه می‌خورد که مردم به داوری‌ها اعتماد ندارند.

وی در خصوص درگیری‌اش با شفر و اخراج هر دوی آنها از کنار زمین گفت: صلاح نمی‌دانم یک مربی به بازیکن من اهانت کند. به بازیکن من اهانت شد و دستیار شفر به زبان آلمانی گفتم چرا او توهین می‌کند. دستیار او توضیح داد که شفر قصد توهین نداشته و همیشه از این لفظ استفاده می‌کند و من آن را می‌پذیرم. اخراج ما هم با توجه به درگیری که با شفر داشتم و حق هم با من بود، صورت گرفت. شفر تمام وقت به داوری اعتراض و تقاضای کارت زرد و قرمز می‌کرد. باید از شخصیت تیم‌مان دفاع می‌کردم. آیا من هم باید سمت نیمکت حریف می‌رفتم؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
1
سازمان لیگ و فدراسیون نمیخوان خوزستان 4 تیم داشته باشه بشکل واضح ازطریق داوران درحال ضربه زدن به تیمهای خوزستان هستند . متاسفانه هیات فوتبال خوزستان در خواب تشریف دارند وهیچ دفاعی از تیمهایمان نمی کنند
Sadegh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
1
چیزی که واضحه سازمان نمیخاد خوزستان چهارتاتیم داشته باشد وسلام. من اگر بودم جای هیئت فوتبال خوزستان اخطار میدادم به سازمان لیگ که درصورتی که چنین اشتباهات واضحی ازسوی داوران برای تیم های خوزستانی پیش بیاید
هر چهارتا تیم را از لیگ خارج میکنیم تاحساب کار دستشان بیاد
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
1
طالقانی استعفا استعفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
1
چند هفته س داوریها بضرر همه تیمای خوزستانست
بازی پیکان و صنعت نفت اوج افتضاح داوری بود.
بازیهای فولاد روبروی سپاهان و ماشین سازی و پدیده داوری نتیجه رو عوض کرد.
نفت مسجدسلیمان چند هفته س چوب داوریهای ناعادلانه رو میخوره.
کثیفترین لیگ همین لیگ ماست هرتیم پول بیشتر و لابی قویتر داشته باشه نتایج بنفعش میشه درغیر اینصورت محکوم به سقوط میشود.
لعنت به این لیگ کثیف پر از دوپینگ و رشوه و افتضاحات داوری که همه چیز در خدمت تیمهای سرخابی تهران و تیمهای اصفهان و تبریزه
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
1
اقای فولادی عزیز حرف تان کاملا منطقی است، داوران اگه جرأت دارن برعلیه تیمهای اصفهان وتبریز، ی سوت اشتباه بزنن، از استاندار ونماینده ومدیرعامل وهیئت فوتبال سروصدا واعتراض شان ب هفت آسمان میرسه وکاری میکنند ک داور را مجبور ب عذرخواهی نموده ودفعه بعدی براشون ب ناحق جبران میکنه، اماشرایط استان ما فرق میکنه، اگه ب یاد داشته باشید هیئت فوتبال استانمون هر چهارسال ونزدیک ایام انتخابات ب شهرستانها سرکشی میکنه وچندتا توپ میده وقول رای را ازهیئت ها میگیره، مثلا اگه ب من رای دادید ورییس ماندم شما هم سرکرسی تان خواهیدماند، اقای عزیز همچو آدمهایی ک عاشق صندلی هستند ازحق تیمهای استان دفاع میکنند؟؟؟
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
داور بازي قاتل تيم هاي خوزستاني است هر وقت كه سيد علي براي صنعت نفت قضاوت ميكند كاملا يك طرفه سوت ميزنه
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
من نمیدونم به چیزایی که مینویسید فکرم میکنید،البته ببخشید،آخه کلی بدهی و بازیکن بیست میلیونی و حوون و چند تابازیکن مسن ربطی به داوری داره،مدیریت ضعیف و تو بازیا جلو باشی بعد ببازی به فدراسیون مربوطه،خوی اینا مشکل مدیریت تو چهارتیمه،نفت ابادان دفاع نداره،نفت مسجدسلیمان مهاجم نداره،فولاد نه مدیر که میرن مربی بی سواد بی رزومه میارن،ربطش به داور یافدراسیون،آخه تیمی که تو خونه خودش جلو هوادارش ۲ گل عقب بیفته،یعنی شخصیت نداره،یعنی روح رقابت نداره،از قبل باختن،کلا ما خوزستانیا،همیشه گله داریم،یه سوزن اول بخودمون بزنیم بعد جوال دوز به دیگران
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها