به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

امضای بیت‌سعید پای گل‌های تیم فولاد خوزستان

امضای بیت‌سعید پای گل‌های فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- مهاجم سوسنگردی تیم فولاد خوزستان در اکثر گل‌های این فصل تیمش نقش داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسن بیت‌سعید در دقایق ابتدایی بازی پدیده و فولاد خوزستان با یک حرکت سریع از منطقه راست خط دفاعی حریف و ارسال توپ به محوطه جریمه پدیده زمینه‌ساز اولین گل اول در این بازی پرگل و دیدنی شد.

بیت‌سعید در این فصل از مسابقات علاوه بر زدن 2 گل در لیگ و 2 گل در جام حذفی، چندین گل را هم برای سایر همبازیانش پایه‌گذاری کرده و گلسازترین بازیکن این فصل فولادمردان جنوبی بوده است.

این مهاجم اهل سوسنگرد در اولین روز لیگ هجدهم گل اول فولاد را به پارس جنوبی زد و در آخرین دقایق آن مسابقه ضربه سر بیت‌سعید توسط مجتبی لطفی مدافع پارس جنوبی تبدیل به گل دوم فولاد شد. بیت‌سعید همچنین در 2 بازی لیگ برتر مقابل سایپا و سپاهان 2 پاس گل برای لوسیانو پریرا فرستاد و در بازی برابر نساجی مازندران ضمن اینکه یک گل زد، یک ضربه پنالتی برای فولاد گرفت و این پنالتی توسط پریرا تبدیل به گل شد.

بیت‌سعید در بازی جام حذفی برابر مس شهربابک کرمان 2 گل برای فولاد خوزستان زد و شب گذشته نیز پایه‌گذار گل نخست تیمش مقابل پدیده شد تا گلسازترین بازیکن تیمش در فصل ورزشی جاری باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، این بازیکن 28 ساله خوزستانی که در تمام 10 بازی این فصل فولاد خوزستان در لیگ برتر و جام حذفی به میدان رفته است، غایب اصلی تیمش در بازی بعدی خواهد بود. بیت‌سعید به‌دلیل 4 اخطاره شدن نمی‌تواند فولاد را در مسابقه هفته نهم لیگ برابر پدیده مشهد همراهی کند و فولادی‌ها از هم‌اکنون باید جانشین بیت‌سعید را برای بازی بعدی آماده سازند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
2
1
بیت سعیددرسته دراکثربازیهاپایه گذار گلهای فولاداست ولی دربیشتر مواقع کندوسنگین است.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
3
بیت سعید از نظر فنی واخلاقی عالیه و موثرترین بازیکن فولاد تو این ده بازی بود. ایکاش بجای نفرات بی تعصبی مثل سروش رفیعی ، چند بازیکن مثل بیت سعید در ترکیب فولاد داشتیم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها