به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 17
کد خبر: ۲۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

تزریق نیروی جوانی به ترکیب تیم فولاد خوزستان

تزریق نیروی جوانی به ترکیب فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- بازیکنان جوان تیم فوتبال فولاد خوزستان نمایش امیدوار کننده‌ای در بازی برابر پدیده مشهد داشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، شکست دیرهنگام فولاد خوزستان مقابل پدیده مشهد که در وقت اضافی اتفاق افتاد، زمینه‌ساز خروج فولادمردان از گردونه بازی‌های جام حذفی شد و این تیم خوزستانی در شرایطی که تا آستانه شکست دادن صدرنشین لیگ پیش رفته بود، وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

نکته رضایت بخش برای فولادی‌ها اما درخشش بازیکنان جوان در ترکیب این تیم بود. بازیکنان جوان محصول آکادمی فولاد در این بازی سخت خارج از خانه میان هیاهوی هزاران تماشاگر مشهدی نمایش قابل قبولی داشتند و هواداران تیم‌شان را به آینده امیدوار کردند.

مهرداد هدایتیان که در شش هفته ابتدایی لیگ برتر نیمکت نشین یا سکونشین بود، با سپرده شدن سکان رهبری فولاد به ایلی استن رفته رفته فرصت بازی پیدا کرد. هدایتیان پس از 30 دقیقه حضور در بازی با سپاهان و 45 دقیقه بازی در جام حذفی مقابل مس شهربابک کرمان، برای نخستین بار طی فصل جاری به‌عنوان بازیکن اصلی در ترکیب فولاد خوزستان به میدان رفت. زدن یک گل و دوندگی زیاد در میانه میدان، عملکرد موفقی را برای این بازیکن جوان اهوازی به ثبت رساند.

امید صیدالی دومین بازیکنی بود که برای اولین بار در ترکیب اصلی فولادمردان به میدان می‌رفت. صیدالی که پیش از این فقط در رده‌های سنی پایه فولاد خوزستان سابقه بازی داشت، اولین حضور رسمی‌اش در رده سنی بزرگسالان را با یک نمایش قابل قبول برابر خط میانی تیم صدرنشین لیگ همراه کرد. این بازیکن 19 ساله خوزستانی تا آخرین دقایق وقت 90 دقیقه‌ای مسابقه در ترکیب فولاد دوندگی زیادی داشت و سپس به‌خاطر آسیب دیدگی از بازی خارج شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در روزهایی که تعدادی از بازیکنان اسم و رسم‌دار فولاد خوزستان به‌دلیل مصدومیت این تیم را همراهی نمی‌کنند و تعدادی از بازیکنان باتجربه نیز در فرم فنی مناسبی به‌سر نمی‌برند، ادامه دیدارهای نیم‌فصل اول لیگ برتر فرصت مناسبی است تا جوانان شایسته دیگری از دیار کارون شایستگی‌های فنی خود را در ترکیب فولاد خوزستان به نمایش بگذارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
2
این 2 تا جوون یه سروگردن بهتر از امثال سروش رفیعی ، شیرزادی ، سالاروند و تارتا هستن. دیروز که سالاروند و تارتا تعویضی اومدن داخل زمین کمر فولاد شکست عملا فولاد 9 نفره شد .
جای سواله چرا باشگاه قرارداد بازیکنای بی کیفیتی که پورموسوی باندباز آورده بود فسخ نمیکنه؟
اگر قرار باشه قهرمانی یا سهمیه آسیایی نگیریم پس بهتره به بازیکنان جوون بومی فرصت بازی بدیم اقلا پشتوانه سازی کنیم برای فصل بعد.
واقعا دلیل نداره پول میلیاردی بدیم به بازیکنای مصدوم یا بازیکنای بی کیفیت که برچسب خارجی روشون هست ولی عملا در حد لیگ خوزستان هم نیستند!
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
1
خوزستان مهد فوتبالست اگر به جوانها اعتماد شود امسال حداقل 4-5 بازیکن باکیفیت از آکادمی فولاد به لیگ تقدیم میشوند
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
2
با سلام
باید پرسید که اول فصل چه کسانی باعث جذب بازیکنان غیرفنی برزیلی ... بازیکنان بی انگیزه و بی غیرتی مانند سروش رفیعی و بازیکنان بی اسم رسم مانند میرزایی شده اند چه کسانی باعث رفتن بازیکنانی مانند عاشوری و بسیاری از جوانان اکادمی فولاد که حالا دیگه موقع بهره برداری از انها بوده اند سر از تیم های دیگر در اوردند بنظر می اید ابعاد تبعات خیانت آن افراد در این تیم هنوز هویدا نشده .
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
2
درود فراوان به اقای رضایی عزیز با این کارشون واسه محصولات اکادمی جان تازه ای به جوونای خوزستان بخشید بازیکنان دیگری که سابقه دعوت به تیم ملی جوانان دارند و محصول اکادمی هستند بعد از رده امیدا نذاشت به تیم های دیگه برن و الان در فولاد نوین مشغول تمرین هستند. به امید روزی که شاهد باشیم فرزندانمون در سطح اول فوتبال کشور قرار بگیرند
فولاد
|
Germany
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
2
بیسوادی پورموسوی بازیکنان را فاقد اعتماد بنفس کرده است
چگونه به ان شکل فجیع گل بخودی زدی ؟
خیلی سخته ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
1
فولاد زمان اقای دهکردی باشگاه بازیکن سازی بود ولی این دو سه سال گذشته امثال اژدری خائن و پورموسوی بیسواد فولادو تبدیل کردن به واردکننده بازیکن. امیدوارم مدیریت جدید بتونه دوباره فولادو احیا کنه
طرفدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
2
با سلام ...دیگه نباید پیشکسوتان و اهل فن فوتبال خوزستان اجازه بدهند امثال این اقای پر مدعا و به اصطلاح سرمربی منظور پور موسوی جا پایی در فوتبال خوزستان داشته باشند همه این مشکلات از همین آقا و اژدری خائن سرچشمه می گیرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها