به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

گل‌محمدی: تحت تأثیر پرس فولاد قرار گرفتیم

گل‌محمدی: تحت تأثیر پرس فولاد قرار گرفتیم

خوزستان اسپورت- یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: می‌ترسم از روزی که مشکلات ما حل شود، اما کار از کار گذشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی پس از برتری سه بر دو تیمش مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: اول تحت تاثیر پرس حریف قرار گرفتیم و نتوانستیم آنطور که باید و شاید از فضاها استفاده کنیم. آنها به خوبی پرس کرده و کار را برای ما سخت کردند.

وی افزود: نیمه دوم شرایط بهتر شد، از فضاها و شوت‌ها و پاس‌های عمقی استفاده کردیم. جریان بازی طوری شد که می‌خواستیم. خیلی سخت بود که در این بازی سنگین، دو بار عقب بیفتیم و بتوانیم آن را جبران کنیم. پنالتی حریف پنالتی نبود و نمی‌دانم زاویه اکبریان خوب بود یا نه، اما در این صحنه اشتباه کرد. اکبریان در جریان بازی، خوب قضاوت کرد و تنها اشتباهش همین پنالتی بود.

«پس از پنالتی فولاد، توانستیم خودمان را به آنها تحمیل کرده و گل دوم و سوم را بزنیم.» سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان با بیان این جمله خاطرنشان کرد: بازیکنان ما نشان دادند که ذهن قوی و خوبی دارند، اینکه دو بار عقب  افتادند، جبران کردند و پیروز هم شوند. حتی می‌توانستند گل چهارم را بزنند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که خیلی انرژی گذاشتند و حتی با مصدومیت بازی کردند تا بازی سنگین را با موفقیت پشت سر بگذاریم. باید از هوادارانی که امروز آمده و حمایت‌مان کردند، تشکر کنم. باعث خوشحالی است که این همه هوادار برای این بازی آمد و از تک تک آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم این روند را با حمایت همه جانبه ادامه دهیم.

گل‌محمدی در واکنش به مشکلات مالی تیمش و اینکه چقدر تأثیرگذار بوده است، گفت: بی تاثیر نبود. ما تمرینات کاملی نداشتیم. متاسفانه به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، باعث شد تمرکز نداشته باشیم و اثرات آن را در نیمه اول دیدیم. مشکلات باید زودتر حل شود. می‌ترسم از روزی که مشکلات حل شود، اما کار از کار گذشته باشد. از این جریان می‌ترسم. مسئولان باید در این برهه از زمان که بازیکنان نیاز به حمایت دارند، بیایند و پول ترزیق کنند. نباید زمانی پول ترزیق شود که کار از کار گذشته باشد. اگر بخواهیم روحیه برتری طلبی را از دست بدهیم، فایده‌ای نخواهد داشت. الان باید قدر تیم را بدانیم، الان وقت حمایت است، نه دو، سه هفته دیگر. شاید دیگر نتوانیم این روند را ادامه دهیم و مسئولان باید تلاش خود
را بکنند.

وی در رابطه با کارت زردهایی که بازیکنان پدیده در این دیدار دریافت کردند، تصریح کرد: بازی امروز سنگین بود و هیجانی هم شده بود. پس از پنالتی حریف دو سه بار کارت زرد گرفتیم. بازیکن وقتی می‌بیند پنالتی نبوده، از نظر روحی، روانی پایین می‌آید و حرکاتی انجام می‌دهد که در حالت عادی این کار را نمی‌کند. فکر می‌کنم تنها سعید صادقی را برای مرحله بعد نداشته باشیم، اما با این روند، قطعا در مراحل بعدی به مشکل می‌خوریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص اینکه تیمش دو هفته دیگر باز هم با فولاد خوزستان این بار در لیگ برتر تقابل خواهد داشت، گفت: هر بازی شریط خودش را دارد. بازی صددرصد سخت‌تر از امروز خواهد بود، چون آنها شناخت بهتری از ورزشگاه و تیم ما خواهند داشت. بازی آینده با فولاد حتی مهمتر از امروز است. اعتبار و شخصیت‌مان را در لیگ بدست آورده‌ایم و باید آن را حفظ کنیم. بازی مهمی در پیش داریم.

گل‌محمدی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه بازیکنی از پدیده به تیم ملی دعوت نشد، گفت: خوشحالم کسی دعوت نشد، نتایجی که گرفتیم باید ادامه داشته باشد تا بازیکن به تیم ملی دعوت شود. بازیکن نباید فکر کند دو سه بازی خوب کرده، باید به تیم ملی برود. بازیکن باید آنقدر خوب کار کرده تا مربی تیم ملی را وادار به دعوت به تیم ملی کند. اگر این روند مقطعی باشد، یک بازی خوب بوده، یک بازی خوب نباشد، درست نیست. بازیکنان باید آنقدر در مسابقات قوی باشد تا مربیان او را به تیم ملی دعوت کنند.

وی در پایان گفت: فردا یک بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم و بازیکنان اصلی ریکاوری می‌کنند. پس از آن، تمرینات دو روز تعطیل است و از سه شنبه کارمان را شروع خواهیم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
3
پنالتی نبود چیه؟ هولش داد دیگه.
گل اول شما گل بود؟؟؟ انصافاً گل بود؟
yaser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
فولاد از بی بازیکنی ضربه میخوره پورموسوی و اژدری تیم نابود کردن ، خدایش اگه همون اول تیم میدادن به مربی خارجی عالی بود
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
چقدر خوش شانسی بخدا وچقدر دلم برای فولاد ایلی سوخت از بس بدون بازیکنه،،،صیدالی وهدایتیان ونجاریان وشماره۱۶ که همیشه اسمش ازذهنم میره درمجموع شاید ۱۰۰دقیقه لیگ ۹۷-۹۸بازی نکردند سینا مریدی هم اولین باراست بعداز دوسال دفاع چپ بازی میکند،،،، آقایحیی بااین فولاد بی مهره اونم وقت اضافه برنده شدی،،،، البته باکمک داور،،،، بازی بعد هم فولاد بازیکن هافبک برزیلی وبیت سعید محرومند،،، چقدرخوش شانسی...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها