به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
تعداد نظرات: ۲۶ نظر

پدیده 3 – فولاد 2؛ حذف فولاد در وقت اضافی

پدیده 3 – فولاد 2؛ حذف فولاد در وقت اضافی

خوزستان اسپورت
یک هشتم نهایی جام حذفی – استادیوم امام رضا (ع)
جمعه 13 مهرماه 97 – ساعت 16:35
پدیده مشهد 3 – فولاد خوزستان 2
گل: مهرداد هدایتیان (12)، لوسیانو پریرا (93- پنالتی) برای فولاد – سینا مریدی (73- گل به‌خودی)، اکبر صادقی (106- پنالتی)، مهدی مهدی‌خانی (108) برای پدیده
داور: محمدرضا اکبریان
کمک داوران: بابک داوری و عسگر محمدی
اخراج: سعید صادقی (120- پدیده)
اخطار: میثم دورقی، ناصر سالاری، حسن بیت‌سعید (فولاد) – محمدرضا خلعتبری، محمد قاسمی‌نژاد (پدیده)
تماشاگر: 10  هزار نفر

پدیده مشهد: یوسف بهزادی، مرتضی منصوری، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، علی نعمتی، اکبر صادقی، محمد قنبری (58- امیر منصوریان)، حسین مهربان (69- سعید صادقی)، محمد قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری (119- رضا صدری) و یونس شاکری (84- مهدی مهدی‌خانی)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

فولاد خوزستان: ناصر سالاری، فرزاد جعفری، میلاد بدرقه، وینیسیوس لوپز، سینا مریدی، میثم دورقی، امید صیدالی (83- هیثم هاشمی‌زاده)، مهرداد هدایتیان (70- فرشاد سالاروند)، رضا میرزایی (71- مجتبی نجاریان) ، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا (101- وینیسیوس سوارز)
سرمربی: ایلی استن

خلاصه بازی
تیم فولاد خوزستان با پذیرش شکست 3 بر 2 مقابل پدیده مشهد در وقت اضافی از گردونه جام حذفی کنار رفت.

فولاد خوزستان که در غیاب پنج بازیکن عازم مشهد شده بود، با ترکیبی جوان برابر صدرنشین لیگ برتر به میدان رفت و در پی آن بود که در این بازی سخت خارج از خانه با مغلوب کردن پدیده جواز صعود به مرحله بعدی جام حذفی را کسب کند. شاگردان گل‌محمدی نیز پس از صدرنشینی در لیگ تلاش می‌کردند که همزمان در جام حذفی نیز به مراحل بالاتر برسند و موفقیت‌های چند هفته اخیرشان را تداوم ببخشند.

نیمه اول بازی پدیده و فولاد در میان تشویق‌های هواداران با حساسیت زیادی دنبال می‌شد و بازیکنان دو تیم مراقب بودند تا فضای زیادی به مهاجمان تیم مقابل ندهند و مانع از خلق فرصت‌های گلزنی حریف شوند. در این نیمه هرکدام از طرفین صاحب دو موقعیت گلزنی شدند و تنها یک بار در دقیقه 12 با ضربه مهرداد هدایتیان توپ از خط دروازه پدیده عبور کرد.

رضا میرزایی در دقیقه 25 دومین شانس گلزنی فولاد را از دست داد و نتوانست از پاس عرضی بیت ‌سعید که سازنده‌ی گل اول فولاد بود، برای زدن گل دوم تیمش استفاده کند. در سمت مقابل نیز محمدرضا خلعتبری دو موقعیت گلزنی روی دروازه فولاد داشت که شوت زمینی دقیقه 16 این مهاجم باتجربه به تیر عمودی دروازه فولاد خوزستان برخورد کرد و دقایقی بعد هم ضربه خلعتبری از زوایه بسته به بیرون رفت تا نیمه اول با همان تک گل مهرداد هدایتیان به سود فولاد خاتمه پیدا کند و فولادی‌ها مزد بازی خوب‌شان در این نیمه را بگیرند.

در نیمه دوم، تیم پدیده با حمایت تماشاگران مشهدی برای جبران گل خورده اقدام به طراحی حملاتی می‌کرد و فولادی‌ها نیز ضمن مقابله با فشار تیم پدیده مترصد بهره بردن از توپ‌های قطع شده و تدارک ضدحملاتی با حرکات حسن بیت‌ سعید و رضا میرزایی از جناحین بودند.

بازیکنان پدیده که در خلق موقعیت‌های گلزنی ناکام مانده بودند، سرانجام در دقیقه 73 روی اشتباه فردی از بازیکنان خط دفاعی تیم فولاد خوزستان به گل رسیدند و ضربه سر سینا مریدی در صحنه‌ای که به‌نظر می‌رسید مهاجم پدیده لحظاتی قبل از گل به صورت ناصر سالاری سنگربان فولاد ضربه زده است، تبدیل به گل مساوی شد.

شوت تماشایی حسن بیت سعید در دقیقه 77 می‌توانست گل دوم را برای فولادی‌ها در پی داشته باشد که با خوش شانسی پدیده این ضربه با فاصله ناچیزی به بیرون رفت. در دقایق 89 و 90 نیز بازیکنان فولاد خوزستان دو فرصت متوالی روی دروازه پدیده ایجاد کردند که ابتدا علی نعمتی مدافع پدیده و سپس یوسف بهزادی دروازه‌بان این تیم مانع از گلزنی یاران فولاد شد. توپی هم که با ضربه سر لوسیانو پریرا درون دروازه پدیده جای گرفت، از سوی کمک داور آفساید اعلام شد تا بازی در وقت 90 دقیقه‌ای با تساوی یک – یک خاتمه پیدا کند.

در ابتدای وقت اضافی اول، سفیدپوشان فولاد خوزستان روی حرکت لوسیانو پریرا صاحب ضربه پنالتی شدند و این بازیکن برزیلی گل دوم را درون دروازه پدیده جای داد تا بازی گرم‌تر از قبل دنبال شود. هیثم هاشمی‌زاده لحظاتی بعد از گل پریرا یک فرصت خوب برای زدن گل سوم فولاد را از دست داد و در سمت مقابل شوت خلعتبری با واکنش دیدنی ناصر سالاری دفع شد.

در وقت اضافی دوم، ورق به سود تیم میزبان چرخید. یک ضربه پنالتی که توسط اکبر صادقی تبدیل به گل شد و متعاقب آن گل مهدی مهدی‌خانی باعث پیش افتادن تیم پدیده با نتیجه 3 بر 2 شد و این تیم مشهدی در میان تشویق‌های یکپارچه هوادارانش به حفظ این نتیجه پرداخت تا در نهایت به سختی جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را دریافت کند.

شرح گل‌ها
0-1 (فولاد): حسن بیت سعید از منطقه راست خط دفاعی پدیده مشهد حرکت کرد و با یک پاس در عرض توپ را به مهرداد هدایتیان رساند تا این بازیکن جوان خوزستانی با ضربه‌ای زمینی توپ را به تور دروازه پدیده مشهد بدوزد.

1-1 (پدیده): ناصر سالاری دروازه‌بان فولاد خوزستان توپ ارسالی یاران پدیده را در حالی که مهاجم حریف به‌ صورت وی ضربه زد، به‌صورت ناقص دفع کرد و توپ دوم با ضربه سر ناقص و اشتباه سینا مریدی به سمت دروازه فولاد چرخید و وینیسیوس لوپز هم که روی خط دروازه ایستاده بود، نتوانست مانع از رقم خوردن این گل اتفاقی برای پدیده شود.

1-2 (فولاد): لوسیانو پریرا درون محوطه جریمه پدیده مشهد توسط علی نعمتی سرنگون شد و داور اعلام ضربه پنالتی کرد. لوسیانو پریرا این پنالتی را با ضربه‌ای به زاویه سمت راست دروازه پدیده تبدیل به گل دوم تیم میهمان کرد.

2-2 (پدیده): در پی برخورد وینیسیوس لوپز مدافع برزیلی فولاد خوزستان با مهدی مهدی‌خانی مهاجم پدیده، داور میدان برای تیم میزبان اعلام ضربه پنالتی کرد و اکبر صادقی بازیکن باتجربه پدیده این پنالتی را تبدیل به گل مساوی کرد.

3-2 (پدیده): مهدی مهدی‌خانی از فضای خالی موجود در خط دفاعی فولاد خوزستان نفوذ کرد و با ضربه‌ای از زوایه بسته گل سوم را برای پدیده مشهد به ثمر رساند.

در حاشیه
* گروهی از هواداران خوزستانی با حضور در استادیوم امام رضا (ع) به تشویق فولاد خوزستان پرداختند و با حرارت زیادی فولادی‌ها را تشویق می‌کردند.
* استقبال خوبی از این مسابقه صورت گرفته بود و تماشاگران مشهدی برای حمایت از صدرنشین لیگ در ورزشگاه حاضر بودند.
* قبل از آغاز مسابقه یکی از هواداران خوزستانی حاضر در ورزشگاه از لحاظ پزشکی دچار مشکل شد و توسط نیروهای اورژانس مورد رسیدگی قرار گرفت.
* تیم فولاد خوزستان برای نخستین بار در فصل جاری از لباس سفیدرنگ استفاده می‌کرد.
* مهرداد هدایتیان بازیکن جوان خوزستانی پس از گشودن دروازه پدیده به سمت نیمکت فولاد رفت و در آغوش ایلی استن سرمربی رومانیایی فولاد قرار گرفت.
* یحیی گل‌محمدی و نیمکت نشینان پدیده با اعتراضا‌ت مداوم به داور مسابقه سعی داشتند وی را تحت تأثیر قرار دهند.
* در دقیقه 63 پرتاب اوت بلند علی نعمتی مستقیماً و بدون برخورد به هیچ بازیکنی به درون دروازه فولاد خوزستان رفت و داور مسابقه هم به درستی این گل را خطا اعلام کرد.
* داور مسابقه در اواسط نیمه دوم به ناصر سالاری دروازه‌بان فولاد خوزستان به‌دلیل تأخیر در آغاز مجدد بازی کارت زرد نشان داد.
* در شرایطی که بیش از 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر بودند، بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران را 5 هزار نفر اعلام کرد.
* ناصر سالاری دروازه‌بان فولاد خوزستان نسبت به گل تساوی پدیده اعتراض داشت و معتقد بود مهاجم تیم حریف به صورت وی ضربه زده است.
* گزارشگر تلویزیون خراسان رضوی در تمام صحنه‌های داوری به شکل جانبدارانه‌ای به‌نفع تیم پدیده نظر می‌داد و کارشناسی داوری انجام می‌داد! نحوه گزارش وی بیشتر شبیه به هوادار دو آتشه بود تا یک گزارشگر تلویزیونی.
* لوسیانو پریرا دقایقی بعد از به ثمر رساندن ضربه پنالتی فولاد خوزستان به‌خاطر آسیب دیدگی از ناحیه کشاله تعویض شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۶
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
1
3
سوارز تارتا یکی از بدترین خریدهای چندسال اخیره بازی برده روباختیم ازوقتی اومد تو زمین تیم رو ریخت بهم درضمن تیم فولاد ازنظر بدنی خیلی کم آوردن
حميداوي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
1
3
تعويض هاي اشتباه باعث باخت تيم شد هدايتيان و صيدالي مركز زمين عالي بودند و بدون دليل تعويض شدند دروازه بان هم گل اول و سوم مقصر بود
yaser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
4
خدا از اژدری و پورموسوی نگذره که چنین تیمو بستند ، دفاع خیلی ضعیفه
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
4
فولاد توی 90 دقیقه باید بازی رو میبرد. گل پدیده خطای صددرصد روی دروازبان فولاد شد. جوونهای تیم عالی بازی کردند ولی مصدومیت شیمبا بضرر فولاد شد. هافبک شماره هشت برزیلی که بجای شیمبا اومد داخل زمین یار دوازدهم پدیده بود . در مجموع تیم خوب و شجاع بازی کرد با تعدادی جوون گمنام روبروی صدرنشین لیگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
3
فقط خواستم بدونم پور موسوي وجدانش آسودست با اين يار گيري كه كرد وهمه بازيكناي قديمي رو فراري داد بعد بازيكناي برزيلي كه نابغه هستن رو به تيم اضافه كرد
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
3
بخدا من نمی دونم ۵ بازیکن محروم کیا بودن ولی به همین جوونا میدون بدن خدا وکیلی جواب میدن.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
3
لعنت بر پور موسوی که کلی بازیکن الکی اورده تو فولاد و دست استان بدبخت خالیه بازیکن نداره بیاره خوب باشه با همین جوونا یک بازی قشنگ شاهد بودیم ولی حیف لوپز پنالتی داد کل برنامه تیم خراب شد
FLD
|
Germany
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
2
سلام علیکم بازی پدیده به مراتب بهتر از فولاد بود و پتانسیل فولاد همینه از هیچ مربی کاری بر نمیاد از اول خوب بسته نشد امسال هم فولاد تیم درجه دوئه متأسفانه و ما باید یه سال دیگه صبر کنیم، به امیدی داشتن همون فولادی مقدر که لرزه مینداخت به تن حریفان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
3
چقدر ضعیفه این دورقی میلادبدرقه تو محلات هم بازیش نمیدن سالاروند افتضاح چه تیم بدی بسته این پورموسوی
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
3
باختیم ولی راضیم ازت استن فولاد قشنگ بازی کرد و سرعتی .ولی حیف مدافع نداریم اونقدر بعضیا از ایوب انتقاد کردن ک مصدوم شد الان جای خالیش حس شد شاید کند باشه ولی فولاد الان رهبر خط دفاعی نداره .
فولاد الان شبیه یک شهر ویران شده اس باید پاکسازی بشه و بعدش شروع کرد به ترمیم آن .
میرزایی رفیعی سالاروند شیرزادی و چند بازیکن دیگر در حد فولاد نیستن .جا رو باید به جوونای اکادمی داد نباید هدر برن
هدایتیان .هاشمی .بدرقه .صیدالی .کیشمس و ... همه عالین ولی اعتماد به نفس باید پیدا کنن .فولاد رو باید از بنجلایی که جناب با شرف ب فولاد تحمیل کرد پاکسازی کرد تو نیم فصل هم خط دفاعمون رو باید تقویت کرد با چند بازیکن با تجربه همچنین یه بازیساز در حد چاگو .چون الان بازیساز نداریم
هواداران پشت این تیم باشید خیلی امیدوارم به این تیم خیلی.
فولاد الزعیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
2
دوستان باید واقع بین باشیم این تیم خوب بسته نشده از خط دروازه و دفاع گرفته تا هجووم ...درون دروازه هر دو دروازه بان مطمن نیستن .توی خط دفاع که ضعف هم در جناحین و مرکز دفاع کاملا مشهوده ..توی قسمت هافبک که کاملا معلومه که بازیکن بازیساز و خلاقی وجود نداره .توی هجوم هم به پریرا دیکه مثل سابق خوب نیست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
2
بغض گلوم‌ رو گرفته
چندین ساله دلمون رو تیمهای استانمون شاد نکردن
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
2
تفاوت صدر نشین لیگ با تیم نهم جدول همین بود که دیدیم.بازی بی دقت و بدون پاس کاری و زیر توپ زدن بود. بازیکن میانه رو وطراح و بازی گردن در تیم نبود. چیز که دیدیم زیر توپ زدن و پاس بلند بود.خدا به ما رحم کند.
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
1
2
بازی جالبی بود. به فولاد امیدوار شدم فقط دو سه بازیکن انگار تو باغ نبودن. میرزایی رو رد کنید. توی این بازی سرعتی جای زبیدی خالی بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
2
گزارشگر چی زده بود؟
ضمناً سالاروند؟؟؟؟
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
3
بازی خیلی خوبی انجام دادن..حیف که دفاعمون ضعیفه ولی هفته های اینده تیم خیلی بهتر از قبل میشه..یقینن در هر بازی سه امتیاز میگیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
3
سطح فنی بعضی بازیکنای فولاد پایینه یک استوپ هم بلد نیستن توپی که ارسال می شه رو می زارن بخوره زمین بعد استوپ کنن که بیشتر مواقع توپ لو می ره بازیکنامون اکثرا یکی دو های حریف نمی گرفتن می دیدیم چقدر راحت یک دو می کردن و ما بازیکن دوم رو رها می کردیم تا اون خطر ایجاد کنه درکل انتظار نتیجه از این تیم نداشته باشیم مشکلات فنی زیادی داریم که باید حل بشه
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
3
بخدا قسم شکل بازی فولاد الان با زمان پورموسوی زمین تا آسمون تفاوت کرده. اقلا تیم چهارتا حمله میکنه بیرون از خونه گل میزنه زمان پورموسوی 8 ماه بیرون از خونه گل نزدیم الان بچه ها بدون ترس بازی میکنند بخصوص این بچه های جوان آکادمی امیدوارمون کردن همین جوونها خیلی بهتر از امثال سروش رفیعی بی تعصب هستن که فقط پول میگیره و بازی نمیکنه. ضمنا بجز لوسیانو پریرا بقیه برزیلیهای فولاد اصلا در حد لیگ برتر نیستن کاش بجای اونها از بازیکنای جوون بومی استفاده بشه همین دوتا هافبک که امروز بهشون میدون داد صیدعالی و هدایتیان آینده درخشانی دارن
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
3
چرا به جای لوپز از اغاسی بازی نمیگیره وسینا مریدی به درد دفاع چپ نمیخوره همش سوتی میده
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
3
گلمحمدی بعده بازی تو تلویزیون مشهد گفت فولاد عالی بود ولی اواخر بازی از نظر بدنی کم آورد. من بنظرم همین تعویضیها مثل سالاروند و تارتا کمر فولاد رو شکستن نمیدونم آیا سطح فنی اینها اینقد پایینه یا تعمدا توپها رو خراب میکنن؟ اگه سطح فنی سالاروند و تارتا همینه پس چرا جذب فولاد شدند؟ چندبازی ازشون دیدیم خیلی خیلی ضعیفند حیف از لباس فولاد که تن این دو نفره.
انتقاداتی که داریم ولی انصاف هم داریم فولاد مجموعا مردانه بازی کرد خود گلمحمدی اعتراف کرد که فولاد چقد خوب بود کاش بازیهای بعدی این بازیهای خوب با نتیجه خوب تکمیل بشه
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
3
خداییش تو این چند هفته تغییرات خوبی از لحاظ تاکتیک و نفرات به بازی گرفته شد مثل همین هدایتیان فولاد داشته هرچی هم مشکل داریم بخاطر ضعف در یارگیری پارسال و امسال هستش از جمله نگرفتن ی دروازه بان شش،دانگ
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
3
سمت راست فولاد اتوبان بود سه تا گل خوردیم از همین سمت. بازیکن های خارجی در حد لیگ برتر نیستن فقط نقطه امید تیم بازی دادن به این جوان ها هستش باید آغاسی هم فولاد ازش استفاده کنه
فولاد
|
Germany
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
3
پدیده شایسته برد بود.فولاد هنوز در بحران جذب بازیکنان ضعیف است.بازیکنانی توان بدنی ندارند شرایط فنی مناسب ندارند.
بازیکنانی که مهندس شریف در جذبشان نقش داشت و بطور مرموزی بعد از اتمام قرارداد ها از فولاد جدا شد
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
حیف شد اگر دفاع ضیف عمل نمی کرد فولاد پیروز می شد . مقصر این وضعیت فولاد کسانی هستند که به اشتباه با موسوی تمدید کردند و او بازیکنانی را جذب کرد که اکنون به درد فولاد نمی خورند و الان مربی جدید باید با این کمبودها تیم را به سختی جمع و جور کند کاش می شد از رومانی یا افریقا و یا حتی عراق یکی دو دفاع خوب جذب می کرد ؛ مدافع برزیلی فولاد بیشتر بدرد هافبک دفاعی می خوره ؛ امیدوارم دو هفته دیگه فولاد در لیگ این تیم را شکست بده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
مقصر باخت فولاد در بازي امروز بازيكناني بودن كه بصورت تعويضي وارد زمين شدن بخصوص سوارز تارتا كه بجاي پريرا وارد زمين شد دقيقاً خودش يك تنه پديده را به مرحله يك چهارم جام حذفي فرستاد .اگر امروز واقعاً فولاد رئيسي يا مديري يا بالا سري داشت در همان ورزشگاه پروندشو ميگذاشتن زير بغلش و ميفرستادنش به همان جاي كه پورموسوي پيداش كرد آخه كسي نيست به اين پورموسوي بگه كه تو با اين بازيكنان قول قهرماني داده بودي قرار بود در كدام جام قهرمان بشي نكنه در جام محلات آن هم در يك منطقه خاص از مناطق اهواز .
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
آقایون بخدا لوپز اصلا بدرد دفاع وسط نمیخوره،،، بااین هیکل اصلا سر نمیزنه هرجا بازی کرده قطعا دفاع وسط نبوده مشخصه،،، حرکات وجاگیری دفاع وسط با بقیه فرق داره،،، سینامریدی امسال افت شدید داره دقیقا مثل وکیا پارسال،،،، ولی مربی تیم رادرست میکنه وقت میخواد ،،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها