به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

سلطانی: کادر فنی در شکست استقلال مقصر نبود

سلطانی: کادر فنی استقلال در باخت مقصر نبود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان،‌گفت: کادر فنی در نتیجه بازی دیروز هیچ تقصیری ندارد و اگر قصوری هم بوده از طرف مدیریت است.

به گزارش خوزستان اسپورت، امیر سلطانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد شکست تیمش در جام حذفی گفت: متأسفانه یکسری افراد با اهداف خاص با حضور در ورزشگاه تحرکاتی دارند که باعث بر هم خوردن تمرکز اعضای تیم می‌شود. به هیچ عنوان داریوش یزدی سرمربی و بازیکنان تیم مسئول شکست نیستند. اگر هم کسی در این باخت مقصر باشد مدیریت باشگاه است که نتوانسته محیطی آرام برای تمرین تیم فراهم کند.

وی افزود: متأسفانه چند نفر با حضور در تمرینات ما باعث ایجاد مشکل و بر هم خوردن تمرکز بازیکنان می‌شوند و باید با آنها برخورد لازم صورت بگیرد. هیچ چیز از ارزش‌های بازیکنان و کادر فنی ما کم نشد آنها تلاش خود را می‌کنند اما این مشکلاتی که این تعداد هواداران به وجود آوردند در این امر مؤثر بود. ما با ارگان‌های امنیتی استان‌ هماهنگ کردیم و با توجه به حساسیتی که وجود دارد قطعاً با این افراد برخورد می‌شود تا دیگر چنین تحرکاتی را انجام ندهند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا نمی‌شود تمرینات تیم را پشت درهای بسته برگزار کرد تا این افراد ایجاد مشکل نکنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه این افراد 4، 5 نفر بیشتر نیستند و نباید چنین اتفاقاتی صورت بگیرد ما به سازمان لیگ هم اعلام کردیم نه هوادار و نه کانون هواداران داریم ما در تیم‌مان بوق‌چی نداریم و فقط هر کسی که هوادار تیم است می‌تواند در ورزشگاه حضور پیدا کند و ما در خدمت آنها خواهیم بود اما یکسری افراد به دنبال منافع خود هستند که ما به آنها اجازه این کار را نمی‌دهیم. ما هیچ تشکیلاتی به عنوان کانون هواداران یا بوق‌چی نداریم.

وی در پاسخ به این سؤال که داریوش یزدی اعلام کرده برخی مربیان بیکار در ایران این افراد را تحریک می‌کنند، گفت: متأسفانه یک عده این افراد را شارژ می‌کنند و آنها معمولاً یکی، دو روز قبل از بازی به محل تمرین می‌آیند و حاشیه‌سازی می‌کنند.

سلطانی در مورد اینکه آیا کادر فنی همچنان مورد حمایت مدیریت باشگاه است، عنوان کرد: ما از کادر فنی به طور کامل حمایت می‌کنیم اگر قبل از این حمایت صددرصد داشتیم از این پس حمایت ما 2 برابر خواهد شد. همان‌طور که گفتم هیچ مشکلی از طرف کادر فنی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد داور در بازی روز گذشته رضایت دارند، گفت: چه باید بگویم مگر می‌شود در یک مسابقه سه پنالتی به سود یک تیم اعلام شود، فکر نمی‌کنم این اتفاق در فوتبال سابقه داشته باشد یا اینکه آخرین بار شاید سال‌ها قبل چنین اتفاقی صورت گرفته باشد. متأسفانه در دو مسابقه گذشته با پنالتی‌های بی‌مورد شاکله تیم ما را بر هم زده‌اند، تیم ما مقابل نفت آبادان به آن خوبی بازی می‌کرد و روند رو به جلو داشت اما با دو تصمیم اشتباه شرایط را بر هم زدند. تیم ما یک الگوی کم هزینه و کم مصرف است ما 5 بازیکن در این مدت به تیم امید دادیم و شاید به ضرر خیلی از افراد است که یک تیم 3 میلیاردی بهتر از تیم‌هایی که 30 میلیارد هزینه کردند بازی می‌کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
4
درود به شرفت اقای سلطانی وهیت مدیره محترم که هوشیارانه بر جریانات پشت پرده اشراف کامل دارین اونائی که باداشتن تیم سی چهل میلیاردی وباشگاهی به اون توانمندی که تو ایران تکه عرضه نداشتند به اندازه تیم استقلال خوزستان که سه میلیارد هزینه کرد موفق باشن واز اونجا اخراج شدند دارن ازحسادت منفجر میشن ودارن علیه باشگاه واقای یزدی توسط افرادشون خراب کاری میکنند در ضمن اینو هم مد نظرتون باشه چون فقط به اون پنج یا شش نفر جهت لطمه به باشگاه اکتفا نمیکنه اما شما فعلا همین پنج شش نفر رو قانونی پیگیری کنین
rama
|
United States of America
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
3
0
صنعت نفت عالی بازی کرد و مزد تلاش بازیکنای جوانش رو گرفت.استقلال خوزستان فقط نظاره گر هنرهای مجدمی و سلمانی و کرار بود
پنالتیها هم درست بود و دفاع بی تجربه استقلال اماده پنالتی دادنه
به امید موفقیت نفت ابادان در ادامه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
1
ب نظر من مدیریت باید از آقای یزدی دفاع کنه این اگر حمایت بشه شک نکنید آینده از آن استقلال خوزستانه ب شرطی که بازیکنان جوان سال آینده ب تیمهای دیگه نروند
Hossein
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
1
درود بر شرفت اقاي سلطاني كه انقدر خوب مسائل مديريت ميكني و تو شرايط سخت پشت مربي تيم مي ايستي و باعث دلگرمي به كادر و بازكنان ميشي اميد وارم با مديريت شما و مربي گري داريوش خان ب بهترين جاها برسيم ب اميد خدا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها