به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

جبیره: سرجیو یک مربی جنتلمن و فوق‌العاده است

جبیره: سرجیو یک مربی جنتلمن و فوق‌العاده است

خوزستان اسپورت- رضا جبیره بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: این درست است که در لیگ برتر بردی به دست نیاوردیم، اما بدشانسی‌های ما هم در لیگ تمام خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا جبیره در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان در جام حذفی گفت: ما در ابتدا غافلگیر شدیم و 2 گل خوردیم، ولی خوشبختانه توانستیم این نتیجه را جبران کنیم و 5 گل بزنیم. ما به هیچ عنوان ناامید نبودیم و از طرفی بازیکنان جوان ما هم نشان دادند که می‌توان به آنها اعتماد کرد. امیدوارم که در مراحل بعدی هم نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص اینکه چرا صنعت‌نفت تا الان بردی در لیگ برتر به‌دست نیاورده است، عنوان کرد: تیم ما مشکل خاصی ندارد و اگر هم بحثی در مورد مسائل فنی وجود دارد، سرمربی باید در موردش صحبت کند. ما در برخی از بازی‌ها خصوصا بازی با سپیدرود، ذوب‌آهن و ماشین‌سازی بدشانس بودیم، ولی بالاخره این بدشانسی‌ها نیز تمام می‌شود و نوبت بردهای ما هم فرا می‌رسد. ما از لحاظ فنی تیم خوبی داریم و کاملا به آینده امیدوار هستیم.

جبیره در خصوص کار کردن با پائولو سرجیو تصریح کرد: سرجیو از لحاظ فنی یک مربی فوق‌العاده است و در این چند سال این بهترنی مربی‌ای است که با او کار کرده‌ام. سرجیو یک جنتلمن و یک مربی همه چیز تمام است و ما چیزهای زیادی از این مربی یاد می‌گیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
مرحبا جبیره، جای پیشرفت زیادی داری مواظب باش و بدون حاشیه ادامه بده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها