به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

فرحانی: مربی مثل سرجیو در این چند سال ندیدم

فرحانی: مربی مثل سرجیو در این چند سال ندیدم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: موقعیت‌های ما بیشتر از استقلال خوزستان بود و به حق توانستیم پیروز شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، کاظم فرحانی بعد از صعود تیمش به جمع هشت تیم پایانی جام‌حذفی در حضور خبرنگاران اظهار داشت: تبریک به فوتبال خوزستان به خاطر این بازی جذاب و هجومی. موقعیت‌های ما بیشتر از استقلال خوزستان بود و به حق توانستیم پیروز شویم.

وی افزود: این دومین بازی بود که ما بازی باخته را با پیروزی عوض کردیم. امروز هم برگشت خیلی خوبی به بازی داشتیم.

مربی نفت آبادان در مورد داوری این مسابقه خاطرنشان کرد: تیم ما در بازی‌های قبل از داوری به اندازه کافی متضرر شده بود و امروز هم اگر داور سه پنالتی برای ما گرفت کاملا به حق بود.

فرحانی در پایان گفت: آینده نفت آبادان با این برد خیلی بهتر خواهد شد. شاید تا الان خوب نتیجه نگرفته‌ایم اما حتما بهتر می‌شویم چرا که اعتقاد دارم سرجیو مربی خیلی خوب و زحمت‌کشی است. در این چند ساله مربی به مانند او در آبادان ندیدم و مطمئنم او نه تنها به فوتبال آبادان و خوزستان بلکه به فوتبال کشورمان هم خدمت خواهد کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
2
تبریک به تمام هواداران صنعت نفت . خسته نباشید به استقلال خوزستان. امیدوارم صنعت امسال فینالیست جام حذفی بشه 2 قدم تا رسیدن به فینال فاصله داریم .
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
صنعت در بازی با زوب آهن ، تاوان ترس خود را داد و در بازی با استقلال مزد شجاعت خود را گرفت .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها