به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

یزدی: دنبال پیروزی برابر نفت آبادان هستیم

یزدی: به دنبال پیروزی برابر نفت آبادان هستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما در کار تیمی می‌توانیم یقه تمام تیم‌ها را بگیریم و برای هر تیمی دردسرساز شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار کرد: یک هفته پر التهاب را در استان داشتیم و با توجه به واقعه تروریستی اهواز، این موضوع در جامعه و قطعا ورزش تاثیر منفی داشت. امیدواریم دیگر چنین اتفافاتی برای استان خوزستان تکرار نشود و شاهد شادی و شکوفایی خوزستان باشیم.

وی در خصوص بازی نیز گفت: قطعا بازی حذفی با مسابقات لیگ برتر متفاوت است زیرا در رقابت‌های حذفی تنها برد و باخت مطرح است و تمام تیم‌ها برای پیروزی به میدان می‌آیند و ما هم قطعا به دنبال پیروز شدن در هر بازی از حذفی هستیم. امیدوارم رو به روی تیم خوب نفت آبادان که همیشه صاحب جایگاه خوب و بالایی در ورزش و به ویژه فوتبال بوده است، بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ادامه داد: از نقاط ضعف و قوت نفت آبادان آگاهی داریم و شناخت‌مان نسبت به این تیم خوب است. امیدوارم بتوانیم از نقاط ضعف و قوت حریف بهره ببریم و پیروز میدان باشیم. ما به پیروزی در این بازی نیاز داریم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا به جام حذفی به عنوان یک شانس نگاه می‌کنید؟ گفت: بضاعت تیم ما خوب است، البته از نظر مالی کم هزینه‌ترین تیم لیگ برتر هستیم ولی از نظر پتانسیل و بازیکن در حد متوسط رو به بالا هستیم و امیدوارم بازیکنان ما بتوانند پتانسیل خوب شان را در بازی‌های آینده به نمایش بگذارند. نگاه ما به جام حذفی به این صورت است که بتوایم ظرفیت‌های فنی تمام بازیکنان را ارزیابی کنیم. پتانسیل فنی تمام بازیکنان ما تقریبا یکسان است و می‌خواهیم در یک مسابقه واقعی که می‌تواند جام حذفی باشد، به آن ها فرصت دهیم تا خود را نشان دهند.

یزدی در خصوص شکست برابر تیم تراکتورسازی نیز عنوان کرد: هر باختی تبعات خود را دارد ولی ما سعی کردیم بعد از این بازی به عنوان مسوولان و کادر فنی تیم به سرعت بازیکنان را از نتیجه و گل‌هایی که در این دیدار دریافت کردیم، دور کنیم و بازیکنان را از نظر ذهنی برای این که در فوتبال می‌تواند هر اتفاقی رخ دهد، آماده کنیم. همانطور که می‌دانید در مسابقات جام جهانی دوره گذشته برزیل با آن همه توانایی هفت گل از آلمان خورد و قطعا آن یک اتفاق بود که در لیگ امسال فوتبال درایفت شش گل از تراکتورسازی، برای ما یک اتفاق بود و تلاش می‌کنیم دیگر تکرار نشود. بازیکنان مان طی هفته جاری خوب تمرین کرده اند و امیدوارم ضمن ارائه یک نمایش خوب، برنده مسابقه هم باشیم.

وی همچنین در خصوص وحید خشتان و این که چرا او اخیرا موفق به گلزنی نشده است، گفت: اگرچه او گل نزده ولی از نظر کیفی و عملکردی خوب بوده است. در بازی با تراکتورسازی نیز چهار پنج موقعیت خوب گلزنی داشتیم که تمامی این موقعیت‌ها توسط خشتان درست شد. او در چند هفته اخیر در بخش گلزنی نتوانسته موفق باشد و امیدواریم در بازی فردا در صورت این که فرصت بازی به او برسد، بتواند ضمن ارائه عملکرد خوب، در بخش گلزنی به ما کمک کند. تمام بازیکنان ما در یک سطح هستند و ما یک تیم فوتبال هستیم. ما در کار تیمی می‌توانیم یقه تمام تیم‌ها را بگیریم و برای هر تیمی دردسرساز شویم.

لازم به ذکر است که پائولو سرجیو سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به‌دلیل ساعت سفر تیمش به اهواز نتوانست در کنفرانس خبری قبل از بازی شرکت کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
2
با سلام جناب یزدی همانطور که گفتین تیم استقلال خوزستان دارا ی بضاعت کم ومشکلات عدیده میباشد ولی باتوجه به این شرایط سخت شما دارین تیم رو خوب مدیریت میکنید وما مطمئن هستیم مسئولین اگه در دراز مدت به شما مجال بدهند باشگاه به ثمره خوبی که شما بینانگزارش شدید میرسد البته دسیسه هائی در راه است که همانهایی که بقول اقای سلطانی فاجعه جنگی برای تیم در ست کردند در سالهای قبل وخسارت چند میلیارد به تیم تحمیل کردند توسط بعضی از عوامل کاملا معلوم الحال وشناخته شده میخواهند بیان وسکان تیم رو بگیرند وته مانده باشگاه روهم کاملا نابود کنند البته هیئت مدیره واقای سلطانی باید کاملا هوشیار باشند واین حرکات رو رصد کنند. تنها مربی بومی که حسابش با دیگر مربیان بومی جداست اقای داریوش یزدی میباشدکه داره باشگاه رو از بیراهه هائی که دیگران قبلا بردند به مسیر اصلی میاره فقط نیاز به زمان داره ارزوی موفقیت برای اقای داریوش یزدی رو داریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها